Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Oké, nou de positieve berichten over inleiden stellen me wel gerust. Al kan er tot het zover is natuurlijk nog van alles gebeuren. Ik vind het alleen geen ik heb nooit harde buiken (denk ik) of voorweeën of wat dan ook... Het lijkt wel alsof dat kind er nooit uit zichzelf uit gaat willen :) Maarja misschien zegt dat allemaal niks en kan het toch ineens spontaan gebeuren.

Succes jij ook Zwindo! Ik ga komende vrijdag (met 41+3) naar het ziekenhuis voor controle, zal dan ook wel vragen of ze gelijk willen strippen.

Overigens heb ik even op instagram de link haveyouhadthatbabyyet.com gedeeld, met de mededeling dat men daar elke dag even op kan kijken als ze nieuwsgierig zijn, tot er een tegenbericht komt. Ik word zoooo gek van die goedbedoelde berichtjes.

Succes allemaal!
 
@Froetie wijs dat ga ik ook zeker weer doen.
@TMAAM klopt die datum en weten nog niet wat het word. Ik werd ingeleid omdat ik lang niet goed in me vel zat + dat de baby aan de kleine kant was dachten ze.

Ik ben nu 37 weken en ik moet zeker als ik na bed ga en snachts 6 x plassen. Ik wil ook eigenlijk dat ze met 40 weken gaan strippen. En dat doen ze bij ons ook.
 
Hier 'bijna' baby nieuws. Vanavond opgenomen met klachten en wederom een te hoge bloeddruk. Gezien de termijn (37+5) geen reden om langer te wachten gezien de klachten en de pre eclampsie bij de eerste.
Er wordt zometeen nog een ballon geplaatst en morgen vliezen breken en infuus eraan. Ben niet de enige op de afdeling dus de planning morgen is nog niet helemaal definitief. Vorige keren vlot bevallen (2u en 3.5u) dus de kans dat de kleine er morgen is is groot!
Moet wel even schakelen, had dit nog niet helemaal aan zien komen vandaag. Maar gezien de klachten helemaal goed zo. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig morgen.
 
@Paula'tje hier vorige keer ook geen gerommel of voorweeen hoor! Werd spontaan midden in de nacht wakker met weeen. Dus wie weet! Ik hoop voor jou dat het voor vrijdag nog uit zichzelf begint.
 
Per ongeluk iets verkeerd knopje gedrukt dus even bericht verder aanvullen.

TMAAM haha hier ook geen baby helaas met de volle maan. Toevallig is er wel iemand van mn yoga klas met volle maan bevallen. Leuk dat jullie je dochter maan gaan noemen! Onze dochter hadden er Luna genoemd, ook maan maar dan in een andere taal.

Pandalover vervelend dat je zoveel last hebt ineens van zulke rare kwaaltjes. Wel fijn dat ze zo meewerken. Hier is het echt strak met 40,5 eventueel strippen en dan gesprekken opstarten in het ziekenhuis voor eventueel inleiden met 41 weken. Onze strip afspraak staat al gepland in ieder geval. Hoop nog steeds dat het niet nodig is.

Paulatje hier ook hoor iemand van mn cursus was dezelfde dag uitgerekend maar een week eerder bevallen wel met een keizersnede gehaald ivm een stuitligging dus ook logisch dat ze eerder is bevallen. Hier fysiek opzich ook nog steeds prima. Al heb ik wel echt flink last van veel harde buiken, alleen blijft het daar dus bij. Ik wilde ook heel graag een voetrefelx massage, maar waar ik ben geweest voor ons traject is met vakantie en heb geen zin om iemand anders te zoeken.

Junidochter fijn dat ze je goed in de gaten houden. Klinkt wel alsof het een en ander al lekker aan het rommelen is bij je.

Bij ons staat het strippen dus begin volgende week ingepland. Denk een klein beetje hulp kan vast geen kwaad. Ik heb ook besloten dat we ons dan alvast in het ziekenhuis laten inplannen voor het inleidingsgesprek, want heb het liever dan allemaal al geregeld mocht het nodig zijn. Wie weet dat het toch rust meebrengt en de kleine man zichzelf aankondigd. Voor nu zit ik elke dag op mn bal allemaal oefeningen te doen, maar volgens mij heeft hij het nog veelste prima daarbinnen.

Succes nog allemaal! Hopelijk snel de berichten dat er baby's zijn!
Ja klopt, Luna betekend ook maan
 
Spannend Junidochter, je zal wel bevallen zijn. En Zwindo ook? Aangezien je het hebt over inleiden met 41 weken..?

Hier 41+1 en nog geen beweging. Heb een voetreflexmassage gehad gisteren, was heerlijk maar het heeft verder niks opgewekt :) Het is zo raar, het voelt nu alsof de baby nooit gaat komen ... ik heb ook zoveel energie. Nouja. wachten maar af. Komende vrijdag, met 41+3 ga ik naar de gynaecoloog in het ziekenhuis. Dan ook maar vragen of ze kunnen strippen.

Succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan