Oké, nou de positieve berichten over inleiden stellen me wel gerust. Al kan er tot het zover is natuurlijk nog van alles gebeuren. Ik vind het alleen geen ik heb nooit harde buiken (denk ik) of voorweeën of wat dan ook... Het lijkt wel alsof dat kind er nooit uit zichzelf uit gaat willen Maarja misschien zegt dat allemaal niks en kan het toch ineens spontaan gebeuren.
Succes jij ook Zwindo! Ik ga komende vrijdag (met 41+3) naar het ziekenhuis voor controle, zal dan ook wel vragen of ze gelijk willen strippen.
Overigens heb ik even op instagram de link haveyouhadthatbabyyet.com gedeeld, met de mededeling dat men daar elke dag even op kan kijken als ze nieuwsgierig zijn, tot er een tegenbericht komt. Ik word zoooo gek van die goedbedoelde berichtjes.
Succes allemaal!
Succes jij ook Zwindo! Ik ga komende vrijdag (met 41+3) naar het ziekenhuis voor controle, zal dan ook wel vragen of ze gelijk willen strippen.
Overigens heb ik even op instagram de link haveyouhadthatbabyyet.com gedeeld, met de mededeling dat men daar elke dag even op kan kijken als ze nieuwsgierig zijn, tot er een tegenbericht komt. Ik word zoooo gek van die goedbedoelde berichtjes.
Succes allemaal!