Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Ik ben inderdaad bevallen! Maandag avond een ballon gekregen. Dinsdagmiddag gestart met inleiden, dit vanwege drukte. Wederom een snelle bevalling, na het starten van het infuus was onze zoon er in drie uurtjes. Weeën onder de douche goed op kunnen vangen maar aan het eind werd het pittig. Tussen de 8 cm en daadwerkelijke geboorte zat maar een minuut of 10.
Blij dat het achter de rug is. Bij de middelste op OK gehecht, nu weinig schade gelukkig.
Onze zoon doet het goed, is een tevreden mannetje. Mooi gewicht van 3800 gram nij 37+6. Melkproductie is goed op gang en hij drinkt mooi rustig aan de borst. Trotse broer en zus in huis, wij genieten vol op!!

Succes allemaal met de laatste loodjes!
 
Gefeliciteerd @Junidochter!! En wauw maar 10 min!? En überhaupt maar 3 uur!? Dat is echt heel snel!! Gelukkig was je dan al in het zkh. Fijn zo’n goede start en zeker al een mooi gewicht met 37.6!
Heel veel geluk en geniet ervan met je mooie gezin!

@Paula'tje stiekem hoop ik dat het ondertussen al een keer begonnen is voor je. Kan niet lang meer duren. Anders veel succes morgen in het zkh!
 
Gefeliciteerd junidochter.
En wat een flinkerd op dat termijn !
Geniet van je gezin!.

Ben benieuwd naar de volgende baby's!
 
Ahhh gefeliciteerd Junidochter! Dat klinkt allemaal alsof het soepeltjes is gegaan! Veel geluk samen! <3

Ik ben op controle geweest bij de gyn (nu 41+3), alles is goed met de baby. Ze heeft een beetje gestript, maar ging nog niet helemaal omdat de ontsluiting nog niet helemaal genoeg was. Nu staat er opname gepland op dinsdagavond (bij 42 weken) voor inleiden. Maar eerst komende zondag nog een extra controle.

Zelf denk ik dat het niet meer vanzelf op gang gaat komen, maar ja we houden moed.
 
Ahhh gefeliciteerd Junidochter! Dat klinkt allemaal alsof het soepeltjes is gegaan! Veel geluk samen! <3

Ik ben op controle geweest bij de gyn (nu 41+3), alles is goed met de baby. Ze heeft een beetje gestript, maar ging nog niet helemaal omdat de ontsluiting nog niet helemaal genoeg was. Nu staat er opname gepland op dinsdagavond (bij 42 weken) voor inleiden. Maar eerst komende zondag nog een extra controle.

Zelf denk ik dat het niet meer vanzelf op gang gaat komen, maar ja we houden moed.
Fijn dat alles goed is. Ze laten je wel lang doorlopen, ik hoor niet meer zovaak dat iemand echt tot 42 weken moet doorlopen. Nou wie weet komende dagen nog. Veel succes en geluk!
 
Gefeliciteerd Junidochter!! Dat klinkt als best een prima bevalling, ook de duur ervan. Maar best een flink gewicht ja op nog geen 38 weken!! Mijn oudste was rond de 3400gr met 39 weken en de jongste 3800gr met 41 weken....

Hier nog steeds alle trucjes aan het uit proberen. Afgelopen dagen flink gewandeld maar bijna niet te doen, echt steken van onder en overal in mijn buik en rug. Vrouwenmantelthee is opgehoogd naar 3 koppen per dag haha en ik ga zo aan de tonic. Ga ik echt van over mijn nek maar zo wanhopig ben ik inmiddels.
Ik kan echt door de dag heen wel janken hoor. Alles doet pijn, slapen lukt niet, de kinderen voelen volgens mij ook van alles aan en zijn hyper en luisteren niet. Ze rennen weg en ik kan er niet achteraan.
Ellende!!! En die eerste schooldag van de oudste zit er al bijna aan te komen... Grrrr!

Ik wil gewoon binnen een paar dagen gaan bevallen. Maandagochtend weer controle bij de verloskundige, dan gaat ze strippen. En ik eis een verwijzing naar de gynaecoloog, voor inleiden, ik blijf er net zo lang zitten!!
 
Ahhh gefeliciteerd Junidochter! Dat klinkt allemaal alsof het soepeltjes is gegaan! Veel geluk samen! <3

Ik ben op controle geweest bij de gyn (nu 41+3), alles is goed met de baby. Ze heeft een beetje gestript, maar ging nog niet helemaal omdat de ontsluiting nog niet helemaal genoeg was. Nu staat er opname gepland op dinsdagavond (bij 42 weken) voor inleiden. Maar eerst komende zondag nog een extra controle.

Zelf denk ik dat het niet meer vanzelf op gang gaat komen, maar ja we houden moed.
Wow dan laten ze je echt lang doorlopen!! Of je eigen keuze? Bij mij zeiden ze bij de jongste dat ze met 41 weken echt wilden inleiden omdat de werking van de placenta dan minder wordt!?
 
Terug
Bovenaan