Gefeliciteerd @Zwindo!!! Klinkt nog wel als een zware bevalling maar fijn dat je er goed op terug kijkt. Super knap gedaan!!!! En wat fijn dat het goed gaat met jullie gaat ondanks dat je zoveel bloed bent verloren. Neem echt de tijd. Je zult dan eerder terug zijn dan aan blijven modderen. Heel lastig maar spreek uit ervaring.Junidochter gefeliciteerd!! Klinkt als een fijne vlotte bevalling. Ondanks het roepen dat je dit nooit meer doet haha.
Ik ben ondertussen ook bevallen (10 augustus) en zaten lekker even in onze baby bubbel (nog steeds eigenlijk), maar denk zet toch even snel een berichtje hier neer.
Ik ben uiteindelijk ingeleid en kwam in het ziekenhuis aan met een ontsluiting van 4 cm na het plaatsen van een ballonnetje. Toen vruchtwater gebroken had meneer in het water gepoept wat ons natuurlijk wel even deed schrikken. Gelukkig deed hij het nog steeds hartstikke goed binnen. De weeen kwamen goed op gang en kon alles heel mooi en goed wegpuffen voor bijna 5 uur lang. Toen in een weeënstorm terecht gekomen waarbij ik uiteindelijk te horen kreeg nog steeds maar op 5 cm ontsluiting te zitten. Dus om pijnmedicatie gevraagd omdat ik nagenoeg geen pauzes meer had tussen de weeën door en ik het niet meer trok. Na 12 uren weeën is de ontsluiting niet dan die 5 cm gekomen en is het uiteindelijk een keizersnede geworden. Achteraf maar goed ook want meneer was een sterrenkijker en lag daarnaast toch ook.wat scheef waardoor hij niet goed wilde indalen en ipv een iets grotere baby dan gemiddeld bleek hij bijna 4,5 kilo!
Maar we maken het allebei harstikke goed ondanks dat ik toch ook een flinke hoeveelheid bloed ben verloren. En zijn heerlijk aan het genieten van ons wondertje. Al heb ik soms wel mn momentjes dat ik worstel met het herstel van mijn lichaam. Zo actief als ik zelf ben wordt ik nu extreem geremd wat soms echt even lastig is, maar ook dat gaat helemaal goed komen.
Heel veel geluk!