Geboren in november 2018

Ik ben ook bekend met hyperlactatie (icm sterke toeschietreflex), bij mij werkt dan goed dat ik maar 1 borst per voeding aanbiedt. Deze drinkt hij dan niet eens helemaal leeg. Het is wel van belang om dit niet te lang te doen, want de productie gaat hiermee snel omlaag. Bij te lang doorgaan met 1 borst moet het weer opgeschroefd worden, zit ik nu mee, dus na elke voeding nog kolven al komt er dan bijna niks uit. Wat te lang is weet ik ook nog niet, want heb dit nu voor de 2e keer in 7 weken hihi.Deze dagen is onze kleine snotverkouden en komt om de 2 uur een beetje drinken, dus mijn productie zal wel extra snel oplopen

Ik meld me ook weer na lange tijd, het ging met mij niet zo goed (vermoedelijk BPPD) en met Marinthe was het even zoeken wat te kunnen doen tegen de krampjes.. Zojuist heeft ze haar eerste 2 prikjes gehad bij het CB, echt sneu.. ze ligt nu heerlijk te slapen. Ze was goed te troosten met een fles (die had ze nog niet volledig leeg dus de rest meegenomen naar het CB).Verder doet ze het goed, zit ze netjes rond het Nederlandse gemiddelde, netjes gegroeid in lengte en gewicht. Ze is nu 8 weken oud :)Ze doet het verder super, kreeg tot dit weekend infacol voor de voeding en zijn nu over gestapt op sab simplex, dat lijkt goed aan te slaan.  Krampjes zijn heel erg afgenomen en de lucht komt er zeker uit, vele scheten laat ze op een dag haha. Maar ja liever dat dan dat het vast blijft zitten en ze er last van krijgt.Ik ben inmiddels afgebouwd met de borstvoeding, ze spuugde heel veel doordat de melk bij mij gewoon te snel ging. Tijdje alles gekolfd en via de fles gegeven en dat ging meteen een stuk beter. Door dat ik alleen nog maar aan het kolven was liep de melkproductie achteruit dus besloten over te stappen op flesvoeding. Het afbouwen van het kolven verliep eigenlijk probleemloos gelukkig.

Ik meld me ook weer na lange tijd, het ging met mij niet zo goed (vermoedelijk BPPD) en met Marinthe was het even zoeken wat te kunnen doen tegen de krampjes.. Zojuist heeft ze haar eerste 2 prikjes gehad bij het CB, echt sneu.. ze ligt nu heerlijk te slapen. Ze was goed te troosten met een fles (die had ze nog niet volledig leeg dus de rest meegenomen naar het CB).Verder doet ze het goed, zit ze netjes rond het Nederlandse gemiddelde, netjes gegroeid in lengte en gewicht. Ze is nu 8 weken oud :)Ze doet het verder super, kreeg tot dit weekend infacol voor de voeding en zijn nu over gestapt op sab simplex, dat lijkt goed aan te slaan.  Krampjes zijn heel erg afgenomen en de lucht komt er zeker uit, vele scheten laat ze op een dag haha. Maar ja liever dat dan dat het vast blijft zitten en ze er last van krijgt.Ik ben inmiddels afgebouwd met de borstvoeding, ze spuugde heel veel doordat de melk bij mij gewoon te snel ging. Tijdje alles gekolfd en via de fles gegeven en dat ging meteen een stuk beter. Door dat ik alleen nog maar aan het kolven was liep de melkproductie achteruit dus besloten over te stappen op flesvoeding. Het afbouwen van het kolven verliep eigenlijk probleemloos gelukkig.

Hier ook net terug van het CB en nu ook de prikjes gehad. Och wat heeft hij gehuild. Maar lijkt er tot nu toe verder geen last van gehad. Onze kleine groeit verder ook goed. De maagbeschermers lijken niet aan te slaan. Daarnaast heeft hij denken we nu Spruw en weigert hij de flessen. We zitten een kwartier met een huilende Nino en daarna eet hij gelukkig wel. We gaan zo naar de dokter en hopen dat er nu verder wordt gekeken. Misschien toch koemelkallergie? Wij zijn beide erg allergisch dus de kans is groot dat hij ook allergieën krijgt of heeft. Och jeetje Bianca. Hopelijk gaat het nu wat beter met je en fijn dat jullie iets hebben gevonden voor Marinthe haar krampjes.

Hier ook net de prikjes gehad(na overleg met verpleegkundige en arts toch de normale schema aanhouden voor de prikjes, ondanks dat ik bij 34/35 weken vaccinatie kinkhoest gehad heb)Wat zette ze 't toch op een krijsen, nu zijn we weer thuis en krijgt ze de fles en is 't weer rustig.Ze lag goed op schema, rond 't gemiddelde 

Wat vervelend zeg! Heb je bibs maat 1 of maat 2? Maat 2 blijft bij onze kleine beter "hangen" als hij er even niets mee doet. Daarom maar weer overgegaan op maatje 2?

Mamatobenovember ook hier werken geen van alle spenen.. sommige kinderen pakken ze gewoon niet, mijn zus haar 2 kids wilde ook geen van alle spenen goed pakken.. Didier hoe is het gegaan bij de huisarts? Al meer bekend?Hier heeft Marinthe best last van de prikjes gehad, flinke koorts gisteravond en vannacht maar ze heeft gelukkig wel goed geslapen vannacht en was vanmorgen al weer een stukje gezakt in temperatuur. Ze is nog niet helemaal de oude maar is duidelijk wel weer aan de beterende hand

Terug
Bovenaan