Geboren in november 2018

Mamatobenovember ook hier werken geen van alle spenen.. sommige kinderen pakken ze gewoon niet, mijn zus haar 2 kids wilde ook geen van alle spenen goed pakken.. Didier hoe is het gegaan bij de huisarts? Al meer bekend?Hier heeft Marinthe best last van de prikjes gehad, flinke koorts gisteravond en vannacht maar ze heeft gelukkig wel goed geslapen vannacht en was vanmorgen al weer een stukje gezakt in temperatuur. Ze is nog niet helemaal de oude maar is duidelijk wel weer aan de beterende hand

Ook hier vandaag de prikjes gehad!  (Ik ben ook al ingeent voor kinkhoest, maar de prikjes konden geen kwaad volgens ons cb.) Wat heeft ze gegierd... Gelukkig is ze goed gegroeid, mooi op het gemiddelde. Nu met wat verhoging na de laatste fles in bed.... kijken of slapen lukt.Op de eerdere vraag: onze dochter is nu ruim 6 weken en ik ben nog niet ongesteld geworden. Wel bloed ik nog steeds een beetje na de bevalling. Gelukkig is dat nu (eindelijk) bijna over.

Oh wat een nacht. Ze heeft heerlijk doorgeslapen tot 10 over 5, 5 minuten voor mijn man zijn wekker ging meldde ze zich. Dus voor ons doorgeslapen voor het eerst.Uiteraard zelf tussen 3 en 4 paar keer wakker geweest want dan komt ze meestal voor de fles. Voor de rest had het een heerlijke nacht kunnen zijn. Maar helaas zoon (6jaar) had slechte nacht. Moest 2x zijn deken goed leggen, als ik niet doe blijft ie roepen en toen was ie ook nog vanaf half 6 vervelend aan het doen.Zul je tijd zien, slaapt zij door, heeft hij slechte nacht.  Ik zeg ook steeds, hij begint pas met wisselen als zij tandjes krijgt, zal echt wat voor ons zijn zoiets 

@biancaatje  Bij de huisarts was meteen duidelijk dat meneer spruw had. Behoorlijk ook dus dit wordt nu behandeld. Het bleek dat de ranitadine die we voor geschreven hebben gekregen niet de eerste keus was van de huisarts. Alleen had de apotheek het andere niet op voorraad. Omdat we terugkwamen wilde ze toch wel hun eerste keus maagbeschermer geven. Deze is wat milder voor hem. Dokter denkt toch echt dat het komt door zijn reflux dat zijn slokdarm geirriteerd is en lijkt koemelkallergie minder logisch omdat hij dan wel uitslag zou moeten hebben(al las ik dat dat niet altijd hoeft te zijn).De medicijnen waren helaas weer niet op voorraad dus we zijn maandag naar de spoedapotheek in het mcl ziekenhuis gegaan. Hier hadden ze het gelukkig wel. Daarna zijn we weggegaan voor ons eerste vakantie ;)We zitten nu op CenterParcs. HEERLIJK. Even eropuit en lekker niets. (Ook even geen visite, hoe leuk het ook is, elk vrij moment van mijn vriend staat zo goed als vol met kraamvisite ?)We hebben gister voor het eerst gezwommen tijdens baby vroege vogel zwemmen. Er is dan bijna niemand in het zwembad. Heerlijk dat hij het vond.Spruw is al weer erg verminderd en de maagbeschermer lijkt ook te doen wat hij moet doen. Wel sneu hoor elke keer met spuitjes in de weer. Hij ziet ze nu al aankomen :(Ook hier de prikjes maandag gehad. Hij schreeuwde het uit. Het plekje bleef even gevoelig, maar verder niets aan hem gemerkt.

@daniellewp even op je vraag.. mijn dochter is morgen 9 weken en ook ik ben nog niet ongesteld geweest.. geef je BV? Ze zeggen dat door BV het lange tijd uitgesteld kan worden, zelf ben ik na week 7 gestopt met BV (begonnen met afbouwen) en nu sinds afgelopen weekend volledig gestopt met kolven en dat gaat goed. Ik verwacht het dus eigenlijk wel gauw maarja wanneer.... wel lastig hoor ? 
@cloewja wat lekker dat ze doorgeslapen heeft, maar wel jammer dat je zoon een slechte nacht had.. misschien hebben ze het stiekem samen wel afgesproken zo ? 
@Didiee wel "fijn" dat er meteen duidelijk was wat er scheelde, en dat het zijn werk doet. Maar wat vervelend dat het weer niet op voorraad was.. Nu lekker genieten van jullie eerste vakantie samen!! Die hebben wij er alweer op zitten helaas.. (vorige week midweek met de hele familie) onze eerste vakantie met zijn 3e is van de zomer pas :)

Ze wisselen netjes af dus.. ? 
Vraag voor degene die 2 of meer kinderen hebben: hoeveel jaar zit er tussen jullie kindjes en hebben jullie daar bewust voor gekozen of wat zou je een goed leeftijdsverschil vinden? 
Ik had het daar vandaag met onze kraamverzorgster over (Ze kwam wat drinken en haar weegschaal ophalen) 

Terug
Bovenaan