Geboren in november 2018

Ik ben inmiddels voor de tweede keer ongesteld geworden. Ben nu 2 strips aan de pil. En goddank is 't bloeden minder heftig geweest dit keer. Wel enorme kramp en last maar t bloeden was te handelen. Hopelijk wordt 't steeds minder erg. De kramp is wel dusdanig dat ik zo niet zou kunnen gaan werken bijvoorbeeld. 

Ik ben nog niet ongesteld geweest gelukkig. Afgelopen nacht sliep eefje 5.5 uur achtereen, dus ik duim op weer zon nacht! Merken jullie ook dat de kids zo erg veranderen? Eefje heeft haar handen en mond echt helemaal ontdekt en is echt wakkerder dan ooit, bijzonder om te zien!

@biancatje ik heb 2 kinderen
Zoon van 6 jaar en dochter van 6 weken.
Had ze zelf liever iets dichterbij elkaar maar dat ligt aan de situatie. 
Mijn zoon is namelijk van mijn ex. 
Inmiddels 5 jaat samen met mijn man, getrouwd in 2018 en ons meisje geboren.
Het is wel leuk dat zoon er veel van mee krijgt en hij helpt ook eek mee, flesje geven, knuffelen enz  
Wij willen nog voor een 3e gaan en daar zal mocht het lukken veel minder verschil tussen ziiten. Ik ga namelijk niet weer aan de pil, laten de natuur zijn beloop 

@stephw hier ook nog niet ongesteld geweest, (geef flesvoeding). Leuk hè die veranderingen. Gister een filmpje gemaakt voor papa. Ze lacht steeds naar broer (zodra hij wat tegen haar zegt en regelmatig naar mij maar niet naar hem) gister haar in de box gelegd en tegen haar gaan praten ofze ook wou lachen naar papa, nou echtwel haha
Ze was gister overdag na de voedingen steeds uurtje wakker ongeveer, heerlijk. Normaal begint ze als ze wakker is inde box te huilen nu had ze het veel te druk met geluidjes maken en rondkijken 

@biancaatje Nee, ik geef flesvoeding! Komt vast vanzelf weer!
Ook hier veel wakker overdag. Gelukkig bijna geen krampjes meer. Ze kijkt lekker om zich heen, maakt geluidjes en jengelt af en toe even. Na even spelen/speen vermaakt ze zich weer. Leuk!
Doordat ze bijna geen krampjes heeft, wilden we de sab simplex afbouwen. Dat ging 1 dag goed en de dag erna was het weer gieren. Wij blijven dus mooi 15 druppels per fles geven! Alleen bij de laatste en eerste fles niet, daar heeft ze nooit last van.

Hier ook geen menstruatie, geef dan ook bv, ben al aan de minipil en heb PCOS, dus ook niet zo heel gek nog.
Leuk om bij iedereen het zelfde te lezen wbt het zelf steeds beter kunnen spelen en de geluidjes. Vind het ook erg gezellig!
Ik had hier ook een dag geen sab simplex gebruikt. Dacht dat het misschien ook wel een beetje tussen m'n oren zat dat het werkte. Nou dat hebben we geweten. Arm kind, zo gehuild en zoveel krampjes. Nu weer volop in gebruik en gaat het weer goed.
Van de vaccinaties is hij 2 dagen wel van de leg geweest. En bovenbenen een keer zo dik! Had gelukkig 60mg zetpil in huis. Is gelukkif voor het goede doel :)

Ze heeft net hele bad ondergepoept hahaha 
Dacht ze is hele middag al onrustig, dus een rustgevend badje gedaan. Was iets te rustgevend denk ik ? 
Vervolgens man zich klaarmaken om met haar onder de douche te gaan ik haar op de arm in handdoek, plast ze mij er onder ? 
Ging lekker dus. Nu ligt ze heerlijk in een pyjamaatje in de box te slapen. 
Vanavond komt mijn nichtje van 19 oppassen. Want wij moeten op verjaardag en wil haar niet nog laat daar naar toe slepen(is ook geen plek om te slapen daar)     
Ze begint ook steeds meer geluidjes te maken, flink te lachen en draait steeds vaker naar haar zij. 
Zijn gister begonnen met haar niet meer wakker maken voor de laatste fles. Nu had ze de laatste om 20 uur en heeft geslapen tot 3 daarna weer tot 7. Dus ze laat eigenlijk de verkeerde fles vallen nu maar goed dan gaan wij ook maar wat eerder naar bed. 

Heerlijk die geluidjes en 't lachen! Hier heeft ze steeds beter door dat ze dingen kan aanraken of laten bewegen. Plat liggen wilt ze niet haha dus ze ligt of op haar buik en heft haar hoofd dan flink omhoog. Of zit met behulp van ons of een kussen wat rechtop. 
Ze heeft nu al zo een eigen willetje. Fantastisch om te zien dat ook het karakter steeds meer naar voren komt. 

Terug
Bovenaan