Geboren in november 2018

Hahaha ja t is echt een ding. Een vriendin had me wel gewaarschuwd en ik merkte tijdens de zwangerschap al dat vage kennissen ineens heeeeeeel geïnteresseerd waren. Maar gisteren dacht ik echt: dit is wel echt erg haha

Kwijlen jullie kindjes ook zo?
Hier is het momebteel kwijlen en veel der handjes in de mond. 
Ook mogen wij niet rustig eten want daar wil ze bij zijn tenzij ze slaapt. 
Zet haar dan meestal in de wipsfoel naast ons op de grond en wiebel haar met mijn voet.
Ook kauwt ze steeds vaker mee als wij wat eten. 
Ze is overigens echt een lachebekje. En heel erg gefocust op haar broer. 

Ja Cloewja bij ons begon dat overdreven kwijlen een week of 4 geleden. Ook alles in de mond proberen stoppen. Ik dacht eerst dat ze tandjes zou krijgen ? maar dat is dus ni. Cb zei dat ze kwijlen omdat ze ontdekken met de mond. Dus nu heeft ze standaard een leuke bandana slab om.
Wanneer wij eten worden de oogjes groot en volgt ze elke hap hihi. 
Ze is nu 3 maanden en een week en kan al 5 minuten op de bank tegen de rugleuning rechtop zitten zonder om te kiepen. Dat vindt ze ook echt fantastisch. Het gaat zooooo snel! 

MamavanRJ
Mijn oudste 2 zijn ook geklieft. Zei moesten helaas onder algehele narcose. Ze waren toen 5 mnd en 1,5 jaar oud ieders.
Na de tijd hebben er eigenlijk niet echt last van gehad.  De jongste kon wel gelijk beter drinken aan de fles.

Oliver doet het ook super gelukkig. Volgende week mag ik ook weer aan het werk..... ik heb er wel en Geen zin in haha.
We hebben gelukkig een super lieve gastouder die Oliver ook al heeft ontmoet. Alles met zijn brace even voor gedaan.

Hier kwijlt Fedde idd ook flink! We geven hem nu ook een bandana slabbetje om. Hij vindt het allemaal prima ?
We zijn de afgelopen weken bij de kinderfysiotherapeut en de osteopaat geweest vanwege zijn sterke voorkeurshouding. Gelukkig konden ze geen gekke dingen vinden en moeten we nu verder met oefeningen. Zo'n osteopaat heeft wel echt wonder handen hoor! Hebben jullie er ervaring mee?
Merk dat Fedde echt aan het veranderen is! Hij is super vrolijk en begint steeds meer te brabbelen en te lachen. Ook in de box speelt hij steeds meer, het gaat idd heel hard!
19 februari moet ik weer gaan werken. Ook geen zin maar ook wel weer toe aan een normaal ritme. Vind het vooral jammer dat ik voor mijn gevoel veel ga missen van hem, zo gezellig en fijn om nu altijd bij hem te zijn!

Haha hier wordt er ook fanatiek gekwijlt! En die handjes verdwijnen volledig in zijn mond, het liefst alle twee tegelijk. 
Wij hebben onze eerste vakantie geboekt samen, we gaan naar de Canarische eilanden in de mei vakantie, nu al zin in! 
Ik moet as maandag ook weer beginnen met werken en ze er echt tegenop. Precies wat Maartje zegt; het is zo gezellig en fijn! We zijn zo op elkaar ingespeeld. Hoop echt dat als ik eenmaal werk ik er dan anders over denk, maar kan er nu al buikpijn van hebben. Hoort erbij denk ik maar.... 

Ook hier kwijlen (niet extreem) en handjes in de mond!
Ze ligt voor het eerst zonder laatste avondfles in bed en slaapt nu (7.15) nog. Joepie! Hopen dat ze dat volhoudt. Dan kunnen wij soms ook eerder op bed, vooral als ik straks weer moet werken.
Bijzonder trouwens, want ze wordt normaal tussen 6 en 7 wakker mét laatste avondfles.

Terug
Bovenaan