Geboren in november 2018

Ik had zondag voor de 2x ongesteld moeten worden na de bevalling. Nu dus al 4 dagen later. Zijn er meer bij wie er langer dan 28-30 dagen tussen zat? 

Ik ben aan de anticonceptiepil dus daar kan ik helaas niets over zeggen!
@gerako, hoe is het werken gegaan? En viel het mee zonder je kindje? Hier nog 4 dagen vrij en dan start het werken weer... ?

Hier ook aan de pil, dus geen menstruatie. 
De ochtend dat ik de deur uit ging vond ik vreselijk, totdat ik op mijn werk was moest ik zo huilen. Vond het ook echt niet leuk een hele dag zonder hem te zijn. Klinkt heel stom misschien, en had dit ook nooit bij mezelf  verwacht, maar vond het maar niks. 
Maar na het eerste half uur vond ik het werken wel weer heel lekker! En goede berichten van het thuis front hielpen ook. Toen ik eenmaal thuis was heb ik wel 10.minuten met hem geknuffelt en geroken haha! Vandsag tweede dag gehad en ging al veel beter. Maar het is wel heeeeeel fijn om weer naar huis te mogen aan het eind. 

Ons kleintje gaat as maandag voor het eerst naar het kinderdagverblijf. Afgelopen week is hij even wezen 'wennen' terwijl wij intakegesprek voeren, maar na vijf minuten kwam de leidster hem weer bij ons afleveren. Hij was overstuur en huilde heel hard... Nu zie ik er als een berg tegenop om hem maandag daar alleen achter te laten. Ik had gehoopt dat de leidster hem zou kunnen troosten, maar blijkbaar was ze na vijf minuten al ongeduldig...
Ik had voor de bevalling wel een heel goed gevoel bij dit kinderdagverblijf, maar nu twijfel ik toch een beetje. Of misschien wil hem gewoon liever bij me houden...
Lastig hè, loslaten :)

Lastig! Gelukkig ben ik nog 1 weekje vrij maar dan moet ik er ook aan geloven. Ik zië er ook enorm tegenop. Hier draaide mevrouw opeens van buik naar rug vandaag! Net 12 weken... zo knap!!

Wel of geen luier verversen om 23.00 u? Eerder deden we het wel met als gevolg dat ze pas vaak pas plastte als de nieuwe luier om was. Net heb ik het niet gedaan en haar dus slapend de fles gegeven van 150 ml.... helemaal op terwijl ze normaal bij mijn vriend om 23.00 altijd maar 120-130ml drinkt... ben benieuwd of dit helpt tot iets langer doorslapen snachts. Normaal 4.00 wakker, ze is nu 14 weken. Hoe gaat het bij jullie met het snachts slapen? Ik heb nog 4 weken vrij en hoop dat we in deze 4 weken hopelijk van 23.00 tot minimaal 5.30u nachtrust krijgen... ben benieuwd, iemand nog andere tips? 

Hier rond half 8 laatste fles en rond half 6 is ze er weer. 
Ze heeft eerst de laatste laten vallen en nu dus de nacht. 
Als ze wel tussendoor komt  is het altijd s'nachts. Ze krijgt 4x 180 en anders s'nachts 1 van 150 erbii 

Terug
Bovenaan