Geboren in november 2018

Gisteren werd ze zelf om 22.30 wakker en vanmorgen om 4.30... ze zit geloof ik weer middenin een groeispurt want de flessen gaan allemaal op! Ogja geluk dat ik nog 3 weekjes verlof heb.... 
gisteren zelf weer gaan sporten, heerlijk!!! Conditie was gelukkig er wel nog (ben afgelopen tijd wel ook al veel gaan wandelen) ik hoef het gelukkig ook niet te doen om af te vallen, maar eerder om mijn vel weer wat strakker te krijgen ? en gewoon heerlijk om een uur vollebak te gaan! 

Nee meer drinken is het niet, krijgt vaak 150 nog niet op. Probeer wel om 23.00 nu 180 maar dat is een keer maar tot 165 gelukt... en toen was het ook 4 uur wakker... en honger.... Ogja gaat wel beteren denk ik! 

Wat vliegt de tijd alweer 4 maanden oud! Gisteren de eerste oefen hapjes gehad. Ik was mega enthousiast wilde er echt een momentje van maken. Jaff van de kleine ook echt reactie verwacht op de eerste hap..... Ze nam gewoon gelijk een hap alsof 't de normaalste zaak van de wereld is haha. 
Jullie al eerste hapjes gegeven? 
Ik heb trouwens haaruitval ni te zuinig ☹️ echt na 't wassen of als ik met hand door mun haren ga komt er een hoop mee. Echt ontzettend balen. Slik al extra vitamine en gebruik caffeine shampoo maar haalt niks uit 

Slaapt jullie baby al door? Afgelopen twee dagen gingen we vooruit... een keer half 5 en een keer 5 uur... vannacht was het helaas weer half 4... ze heeft dan ook echt honger, drinkt de fles in snel tempo op en slaapt weer lekker verder. K vraag me alleen af hoe ik dat ga doen als ik over 1 week weer moet werken.... standje zombiemodus denk ik zo, werk in het onderwijs dus kost ook veel energie.... iemand misschien de gouden tip? Om 19:00 krijgt ze een fles en om 23:00 de laatste (150ml, soms op soms niet) door de dag op vraag meestal om de 3-5 uur.... 

Ja, het gaat heel snel! Onze dochter is nu 14 weken. Ik denk dat we haar ook vrij snel de eerste hapjes gaan geven. Ze drinkt nu 4x210+7. Ze is de hele dag druk aan het gymmen en rollen. 's nachts slaapt ze nu ongeveer van 19.00 tot 8.00. De tijden wisselen nog wel een beetje.

O en inderdaad... haaruitval! Ik trek er ook hele plukken uit! Gelukkig heb ik een hele bos en valt het niet op. Maar de borstel zit iedere keer vol.
Mamatobenovember, het komt vast goed!! Ik heb verder geen tips... behalve misschien een papfles 's avonds? Dat heb ik meerdere keren gelezen hier.

Terug
Bovenaan