Een tijdje niets van mij laten horen.
Inmiddels ben ik langzaam met een paar uurtjes gestart op het werk. Dit I.v.m. een postnatale depressie. Ik moet zeggen dat ik het fijn vind om even iets anders om handen te hebben en de kinderen op school te zien. Het doet me goed. Mijn concentratie en prikkelverwerking is nog lang niet terug bij af, maar hoop ik, door rustig op te bouwen, langzaam weer terug te krijgen
Nino is nu dik 4 maanden (4-11) en groeit als kool! Van de week op CB geweest en meneer weegt 7,5 kilo en is 66 cm.
We zijn al een tijdje begonnen met groentehapjes en inmiddels hebben we ook het fruit geintroduceerd. Deze week heb ik een nieuwe staafmixer gekocht en ben helemaal blij. Lekker in de keuken gestaan en vanalles ingevroren. Mango, peer, banaan, courgette, sperzieboon, wortel, pompoen en bloemkool. Ik gebruik hiervoor ijsblokbakjes van de Zeeman. Heel handig want ze hebben een deksel. Zodra het is bevroren in een zipzakje en dan kan het bakje ergens anders voor worden gebruikt.
Nino krijgt nu 4 voedingen, 1x fruit, 1x groente en in de laatste voeding een klein beetje rijstebloem
6.30/7 uur fles 180+6
+/- 10 uur fruit (paar lepeltjes)
11/11.30 fles 180+6
15.30/16 fles 180+6
+/-17/18 groente
+/- 21 uur fles 180+6 met daarbij 2 voedingschepjes rijstebloem.
We hebben soms dat Nino om 17 uur de "nacht" ingaat en proberen dat nu wat te rekken. Steeds met 15 minuten. Wanneer en hoeveel slaapt jullie kindje nu?
Nino slaapt om 8.30 tot meestal 10 uur en daarna is het zo wisselend. Zeker op de opvang maakt hij alleen maar hazeslaapjes?