Geboren in november 2018

Ik doe Avery een mutsje op, jasje aan en in een voetenzak in de wagen. Als ik het idee heb dat het echt koud is doe ik een kruik aan het voeteneind van de wagen.
Maar over t algemeen laat ik die eruit want ze zal ook moeten leren om zelf haar temp vast te houden als we naar buiten gaan en dat doet ze ook erg goed!
Mocht he twijfelen kun je voordat je naar buiten gaat temp en wanneer je terug komt temp op meten dan weet je vanzelf of je kleine zich goed warm houdt!

Hoi mama’s
Vanmorgen om 10:36 uur bevallen van ons meisje genaamd Kensi.
Om 7 uur zijn mijn vliezen gebroken, daarna aan de weeenopwekkers. Met 3cm ontsluiting.
Zo’n 2 uurtjes later zat ik op 5cm. Voordat ik mocht persen heb ik meer dan een half uur lopen krijssen dat ik moest persen.  Ik zat in een flinke weeën storm. Uiteindelijk gekeken en zat ik op 9cm.
Laatste cm is tijdens het persen weggedrukt door de vk. Geen scheurtje niets, dus zonder hechtingen erdoor gekomen 
Het was een bevalling van zo’n 3 en half uur. Heel snel dus, helemaal met inleiden. 
Volgens mijn man heb ik mij netjes gedragen (lees niemand uitgescholden) van binnen heb ik iedereen in de kamer vervloekt haha. 
We blijven nog een nachtje in het ziekenhuis, ze is met haar 3905 gram iets te zwaar en wordt voor iedere voeding op suiker geprikt. Ze waren net heel netjes. Blijft het zo dan mogen we morgenochtend naar huis. 
Oh ja ze is 51cm 

@crazy, wow wat een verhaal. Wat naar dat je kleintje een infectie heeft en dat er in t vruchtwater was gepoept. Is dat door de streptokokken groep B? Idd even rustig aan doen en later de BV goed oppakken. Met hoeveel weken was je bevallen?

Ik zit helaas nog te wachten op de kleine, maar hoop snel hier verder mee te kunnen praten.  Ben verder heel benieuwd naar alle ervaringsverhalen en genietmomentjes

@Cloewja, wat fijn dat het een snelle bevalling is! En gelukkig niet ingeknipt. Met hoeveel weken ben je bevallen? Ze gaan mij ook inleiden als de kleine niet snel komt. Gefeliciteerd met je meisje,  verder iedereen natuurlijk ook gefeliciteerd die al bevallen zijn ?

Gefeliciteerd Cloewja! Geniet er van. Wat een snelle bevalling zeg! Wat een verschil met mij. Inleiden wilde bij mij dus helemaal niet. Na 14 uur nog 4 cm en uiteindelijk een keizersnede. 
Dat is een goeie Loukie-m temperaturen. Wat voor jasje trek je aan? Soort gevoerd vestje? 

@Hannaa, ik ben met 40.6 bevallen. Fenna doet het nu goed. Zijn nog echt naar ritme aan hee zoeken. Voeden nu juist op verzoek met afwisselend gekolfde moedermelk en aan de borst met tepelhoedje. Aan de borst drinkt ze nog onvoldoende omdat ze er erg moe van wordt. We gaan morgen met de kraamzorg thuis kijken hoe we het overstappen naar volledige borstvoeding het beste kunnen aanpakken. Ik wil het toch graag proberen. Anders wordt het zo lang mogelijk kolven en dit aanbieden. Ben nu al blij dat ze zonder frustratie aan de borst drinkt. Misschien toch eerst weer ff terug naar een vast voedingsschema met korte tijd ertussen. 
Morgen dus lekker naar huis. Misschien dat het ook rust geeft. Kan na 7 dagen op een kamer niet wachten om naar buiten en ons eigen plekje/bed te gaan. Hopen dat de rust ons allen goed doet en we nog meer in een flow komen. 

Terug
Bovenaan