@Didiee, heerlijk zeg! Wij zijn vandaag voor het eerst buiten geweest! Ik doe haar een mutsje op, vestje aan van teddy/fleece achtige stof, een dubbele deken en een senzy kruik onderin (op advies van de wijkverpleegkundige). Ik denk dat ik idd voor de echte winter straks wel een dikker mutsje en wantjes ga aanschaffen, was al een beetje aan het rondkijken naar kleine maatjes maar al het leuks is uitverkocht! @Cloewja gefeliciteerd! Wauw idd een super snelle bevalling, vond de mijne al snel (6 uur). Super goed gedaan! @Crazy wij zijn ook begonnen met tepelhoedje en halverwege de kraamweek een keer gewoon aan de borst gelegd zonder tepelhoedje en dat ging direct goed! Eerst hebben we haar stevig op mijn pink laten zuigen, de pink eruit gehaald en hop direct aan de borst! Sindsdien drinkt ze volledig aan de borst. Hopelijk gaat het bij jou ook voorspoedig. En anders idd gewoon even blijven kolven! Voor de borstvoedende moeders. De tepelzalf van de Kruidvat (€3,99) is exact hetzelfde als de purelan tepelzalf van Medela (€11,99). Was mijn tube van Medela kwijt en heb eentje van Kruidvat gekocht, zo kwam ik er achter! Onze kleine meid was vandaag bijna 3 kilo en we mogen ‘s nachts voeden op verzoek en overdag nog om de 3 uur. Benieuwd hoe dat vannacht gaat of dat ze alsnog zelf om de 3 uur komt! Hopelijk kunnen we wat uurtjes slaap pakken!