Geboren in november 2018

@hannaa nee eigenlijk niet, was op mijn verzoek. Ik trok het lichamelijk en geestelijk niet meer. Ik heb nog een zoon van 6 die momenteel met zichzelf in de knoop zit en met deze drukke periode maar heel weinig kan hebben waardoor ik dus paar keer ben ingestort.
@didiiee nou zo snel was ook niet prettig hoor, had geen tijd meer tussen de weeën zitten. Bij mijn zoon ook ingeleid en dat heeft 12 uur geduurd dus wel een heel verschil. En dan is zij ook nog zwaarder. 

@crazy, gelukkig gaat het nu goed met fenna. Goed dat je de bv doorzet en hopelijk hebben jullie snel een ritme. Fijn dat jullie morgen naar huis kunnen,  geniet ervan!

@cloewja, nee ik snap heel goed dat je dan laat inleiden! Sterkte met je zoon en ook lekker genieten nu van je gezinnetje 

@Didiee ik trek haar zo’n teddybeer achtig jasje aan!
Wij zijn begonnen met de kleine na de laatste voeding die van half 11/11 uur op bed te leggen (dan heeft ze ook al tekenen van vermoeidheid). Maar zodra we haar erop leggen begint ze te huilen.. we laten haar wel huilen omdat ze dat toch moet gaan leren.
Ik moet zeggen.. kost me erg veel moeite om haar gehuil aan te horen!

Hi loukie, mij is verteld door de kraamzorg dat baby tot een half jaar ofzo nooit huilen zonder reden. 
Die van ons heeft nu soms een speen nodig om in slaap te komen. Of ik laat haar bij mij in slaap vallen en leg haar daarna in bed.
Ik dacht namelijk zelf ook van laat haar maar ff huilen. Maar kreeg toen te horen dat ik de baby altijd moet helpen dan? maar goed dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Zulke dingen moeten ze ook gewoon duidelijk uitleggen aan nieuwe ouders vind ik.
Dunstan taal vind ik wel echt een aanrader wanneer de kleine huilt trouwens.

Ja alleen het nadeel is dat als ik haar in slaap heb en haar dan in bed leg ze dit doorheeft na een paar minuten en dan begint te huilen..
Gisteravond bijvoorbeeld ook weer toen was ze bij mij in slaapgevallen, legde ik haar op bed en begon ze te huilen.
Maar het huilen hield maar 3 min aan en viel ze zelf in slaap..
Dus ze is gewoon eigenwijs haha!

Ik moet ook zorgen dat eefje diep genoeg slaapt voor ik haar weg kan leggen (soms dan). Ik zit vooral met krampjes die ze na haar voeding rond 3 uur snachts krijgt, dan kan ze zo een uur huilen.. een ritme heeft ze nog niet echt, maar vannacht sliep ze gewoon 5 uur door na een fles afgekolfde melk! Dat ga ik dus weer proberen vnv! De eerste 6 weken is er denk ik nog geen pijl op te trekken.. 

Hier ook hetzelfde, Luca valt snel in slaap als hij lekker warm bij een van ons ligt. Als we hem in zijn eifei bedje leggen is hij na een paar minuten wakker en wil niet meer uit zichzelf in slaap vallen. Wel lastig om dan te kiezen wat slim is; huilen, speen,  kroelen... Tja, we leren het vanzelf wel denk ik

Terug
Bovenaan