A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Daar ben ik weer. Heb even twee schermen geopend, want kan niet alles onthouden, haha!
@Janien, hey meis, wat vreemd he, dat je dan van alles voelt, maar het niet kunt plaatsen! En wat lijkt me het geweldig om te vrijen terwijl je weet dat het wel eens 'raak' kan zijn! Mijn vriend en ik hadden gisteren voor het eerst sinds m'n ongi sex gehad, maar dus met condoom. Wat is dat raar zeg! Kon merken dat we allebei zoiets hadden van "shit, dit twee maanden!!", haha. En wat lekker dat jullie toch op vakantie gaan! Wie weet voor het laatst met z'n tweetjes! Hou je ons nog wel op de hoogte voor je weg bent over je NOD??? Wat betreft dat slijm en de eisprong, ik heb echt geen idee. Heb er wel van alles over gelezen. Kan er bij mezelf geen pijl op trekken, maar heb er dan ook nog niet op gelet... Wie weet komt dat straks als het voor ons serieus wordt?
@Hopje, jullie ook al voor het echie geklust. Ik = jaloers!!!! Hoe was het? Vonden jullie het extra speciaal vergeleken met normaal?
@Lis, wat spannend, morgen je NOD!! Voel je al iets? Je moet ons echt op de hoogte houden hoor, hihi! Dus jullie zijn ook al over namen aan het nadenken? En ik maar denken dat ik gek was omdat ik er nu al mee bezig ben, haha! Wat een mooi idee dat er dan ook wat Surinaams in de naam van jullie kindje komt. Krijgen jullie vast zo'n mooi donker kindje met van die prachtige haartjes, denk je niet? Vind dat altijd zulke mooie kindjes!!
@Sabien, leuk weekend gehad? Ik begreep dat je een weekendje weg was, hoe was het? En wat spannend zeg, die krampen!! Kan van een nogi komen, maar natuurlijk ook van een innesteling. Dat is toch rond dezelfde tijd als wanneer je eigenlijk ongi moet worden? Ik duim heel hard voor je. Ook al is de kans misschien klein, je weet maar nooit. Houd je ons op de hoogte morgen?
@Ci lo, ik spreek je ook binnen het andere topic, maar ben toch ff benieuwd hoe het met je is? Nog steeds het idee dat het raak is? Zou het zo geweldig voor je vinden!
Heb het lijstje hieronder iets veranderd. Beetje op volgorde van data, leek me wel handig. Ik moet jullie iets bekennen wat mijn vriend niet weet... We hebben afgesproken te wachten tot ik twee keer uit mezelf ongi geworden ben. Als we uitgaan van een cyclus van 28 dagen, wordt ik morgen over drie weken ongi, en dan vier weken later weer. Dat betekent dat we pas begin september voor het echie gaan. Heb jullie al uitgelegd dat dat met m''n studie te maken heeft, ik hoop eind september klaar te zijn. Dit kan een maandje uitlopen. Vanmorgen hadden we voor het eerst sex na m'n ongi. Met condoom dus, omdat ik wel gestopt ben. Het voelde zo raar! Het idee dat we als we willen al voor het echie kunnen gaan, maar het toch nog niet doen. Heeeeeeeeeeeel stiekem zou ik het best al wel willen. Zo'n dubbel gevoel. Aan de ene kant erg verstandig om nog heel even te wachten. Aan de andere kant denk ik dat het toch niet meteen raak is, dus waarom niet meteen? Maar ja, stel dat het wel meteen raak is, dan test ik eind juli positief. Dat gaat gewoon niet goed komen met afstuderen denk ik. Kan me nu al zo slecht conentreren, haha! Ach ja, terwijl ik dit schrijf, denk ik, ach, het is nog maar even geduld hebben. Daar komen we ook wel doorheen...
Tja, heel verhaal om niks, sorry. Moest het even kwijt.
Liefs en dikke kus, ikke
Kinderwens maar nog even wachten:
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september
NOD:
Sabien, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lis, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Ci lo, 13 juli, 1e ronde, 4e kindje
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 25 juli?, 1e ronde, 1e kindje
Zwanger: