gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Goeiemorgen meiden!

lekker weekend aan het houden????Ik zit helaas met dit mooie weer op me werk....
Maarja hoort erbij.

Volgens mij zit mijn ongi er echt aan te komen,last van me rug 1 borst doet zeer...
pfffffff

we zien wel

X

Goedemorgen!

7 Juli heb je toch je NOD?
We gaan voor je duimen hoor!!
Ben vandaag lekker vrij alleen wel door mn werk wakker gebeld vanochtend. Waren wat probleempjes...

Werkse nog en alvast een fijn weekend!

hoi hoi,

@ Janien,klopt 7 juli mijn NOD spannend.............!
Jou nod schiet ook al op he,je zal wel druk aan het klussen zijn
 en jij ook een fijn weekend!

@ Sabien,jou nod komt er ook aan he a.s maandag........! hou je ons op de hoogte?

Nou meiden ik duim voor jullie allemaal!!!!!

liefs

Hey hey,

Gisteren hebben we besloten om toch maar op vakantie te gaan.
We gaan 8er mn ouders aan naar Zuid Frankrijk. Heerlijk!
Wilden het eerst niet doen vanwege de financien, geld kunnen we goed gebruiken voor de toekomstige kinderkamer...

Hoe dan ook dit zou dan hopelijk de laatste keer zijn dat we met 2tjes weg kunnen dus we hebben besloten het toch maar te doen.
We gaan de 22e weg. 21 Juli heb ik mn NOD dus hopelijk kunnen we dan met zn 3tjes op pad... Hoop het zo!
Voelde vandaag en gisteren ook steeds steken links en soms rechts onderin, maar heb niet echt super dun slijm.. Dus denk niet dat mn eiersprong gisteren was, of denken jullie wel??

Hoi hoi,

@ Janien: Een hele fijne vak! geniet er lekker van......
het zo best kunnen hoor dat je eitje is gesprongen  maar zeker weet ik het ook niet....
Ik had al een paar dagen daar ook last van en gister vrij heftig dat ik gewoon maar even ging liggen...maar vandaag 1 dag voor me NOD eigelijk geen buiklachten meer alleen wat zeurende benen.

Duim voor je dat het je lukt deze ronde!!!!!

liefs

Bleeeehhhh! Gatver zeg. Ik was even de buikpijn, rugpijn en moodswings van voor de pil vergeten.... Sorry, dit moest er even uit haha

Uitgaande van 28 dagen word ik morgen gelukkig ongesteld. Gekke opmerking voor op dit forum natuurlijk, maar we hebben een maandje gewacht/ ontpild  en kunnen er nu dus echt voor gaan. En ben die buikpijn nu ook wel weer zat!

Tenzij ik me natuurlijk totaal vergist heb in de vruchtbare dagen en er toch nog een kansje is... Ik zal eerlijk  zijn, voel toch wel een beetje kriebels in mijn buik...

x
Sabien  

Klinkt idd vreemd om te horen, maar begrijp je wel hoor!
Ben benieuwd en zal duimen ook voor Lis.
Ik had vandaag best wel een rotdag.
De hele tijd steken links in mijn buik en druk op mn blaas.
Heb 2 week terug een leuk boek gekocht: Zwanger worden voor babywensers en twijfelaars. Alles wat je wilt weten staat erin!
Dus ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad. Hebben al geklust..
Ik vind het gewoon zo rot dat je niet weet wat er zich in je lichaam afspeelt.
De steken die ik gister en vandaag voelde kunnen van alles beteken. Ontpillen, eisprong, innesteling...Pff

liefs

goeieavond dames!

Zo te horen hebben er een aantal meiden ook lflink last van de klachten!!!
we moeten er ons maar niet te sterk aan tillen......
en we weten waar we het tenslotte uiteindelijk voor doen toch

waar ik vanavond weer erg last van heb is: drukgevoel op me blaas..... moet heel veel plassen. en me stemming kan zo omslaan.......

veel sterkte meiden met de klachten!!!!!

X

Terug
Bovenaan