gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoi Sabien,

Thx voor je reactie!
Spannend hoor as maandag,als ik een cyclus heb van 28 dagen(wat nog niet helemaal zeker is....) dan is a.s maandag ook mijn ongie dag.......

Nou heb ik zelf deze week ook allemaal klachtjes opgeblazen gevoel gevoelige(.)(.) etc etc
dus afwachten maar............ spannend!!

Hoi allemaal!!

Keileuk dat steeds meer meiden zich hier melden. Heb daarom besloten maar eens een lijstje te maken. Sabien, heb jou toch bij de NOD gezet, je weet maar nooit!!!

Kinderwens maar nog even wachten:
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD:
Sabien, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Ci lo, 13 juli, 1e ronde, 4e kindje
Lis, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 25 juli?, 1e ronde, 1e kindje
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  

Zwanger:

Dat we allemaal maar gauw onder het kopje 'zwanger' mogen staan! Jeetje, voel me er nog wel een beetje buiten vallen . Hopje, ben bij jou uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Helpen jullie mee het lijstje up to date te houden??

Kus, ikke

quote: hopje1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2008 12:17:25'));

Even een vraagje aan jullie allemaal. Wachten jullie met klussen tot na de eerste "normale" menstruatie? Of gaan jullie meteen beginnen met klussen?

En hoe oud zijn jullie allemaal? Ik heb namelijk een tijd gedacht en getwijfeld of ik niet te jong ben (ik ben 27 jaar, bijna 28)  voor het moederschap.  Bij ons  is het ook nog eens zo dat mijn man  5 jaar  ouder is. Hij is  zelf begonnen over het krijgen van kinderen. Toen pas ben ik erover na gaan denken. En tijdens  onze huwelijksnacht heb ik tegen hem gezegd dat  ik er ook graag  voor zou gaan!  

Ik hoor graag van jullie!

X hopje

Hoi Hopje, ik zag net dit berichtje pas en wilde nog even reageren. Mijn vriend en ik wachten nog tot ik twee keer uit mezelf ongi geworden ben. Dit heeft puur te maken met het feit dat ik hoop eind september afgestudeerd te zijn. Ben nu met m'n scriptie bezig, dat is het laatste. We gaan er dan sowieso voor, ook al duurt het allemaal wat langer met afstuderen. Eerst wilden we ook nog wachten tot ik ergens een vast contract zou hebben. Maar voor je die zekerheid hebt... Dat kan erg lang duren. Omdat onze kinderwens zo groot is en we het financieel gezien goed kunnen redden van alleen het salaris van m'n vriend, willen we er toch voor gaan. Dat betekent niet dat ik niet op zoek ga naar werk. Wil graag ergens parttime aan de slag. Ik ga er gewoon voor. Als ik word aangenomen en m'n contract wordt niet verlengd omdat ik zwanger raak, dan is dat maar zo. Zoek ik wel weer verder. Het heeft heel lang geduurd voor ik zo kon denken hoor. Ben ook met het topic 'zwanger willen worden maar nog geen baan' op dit forum terecht gekomen. Heb daar ondertussen ook al een leuk groepje meiden leren kennen. Tis gewoon zo gezellig  hier!

Ik ben trouwens 24, word in december 25. Mijn vriend is in februari 32 geworden 9ziet er stukken jonger uit, haha ). Ik had juist altijd het gevoel dat ik degene was die het meest over kinderen fantaseerde. Maar nu mijn afstuderen wel heel dichtbij komt, begin het ook bij hem erg te kriebelen. Ik wist wel dat hij in de toekomst heel graag kinderen wil. Hij heeft mij altijd goed duidelijk gemaakt dat ik me niet opgejaagd hoefde te voelen vanwege het leeftijdsverschil. We vinden het allebei erg belangrijk dat ik in ieder geval afstudeer. Toen hij er een paar weken geleden zelf over begon, was ik dan ook door het dolle heen! EINDELIJK!!! Met als gevolg dat ik nu nergens anders meer aan kan denken....

Kus, ikke

Hey,

Leuk zeg! Spannend het voelde eerst heel vreemd om weer te vrijen zonder dat je de pil slikt. Je weet namelijk dat je het nu niet meer alleen voor de plezier doet!
Ik weet niet echt of het ontpillen is wat ik nu de laatste paar dagen voel hoor, maar sindsdien dat ik met de pil gestopt ben voel ik me dus voller. haha klinkt beetje raar kan het ook niet echt anders omschrijven. Daarnaast dus die krampen.
Ben benieuwd of je daar straks ook last van hebt als je ongesteldheid over is.

Succes vanavond

Hey

Wat leuk dat er een lijstje is gemaakt zeg!
Maar mss een hele domme vraag hoor,maar wat betekend.. NOD?
Ik ben blond mss dat het daar aan ligt..

Voor Hopje ik ben 21. Ik vind dan ook dat je helemaal niet te jong bent.
Leeftijd doet er niet toe. Als je een stabiele relatie hebt en er allebei aan toe bent waarom dan wachten? Bovendien vind ik dat je als jonge moeder dichter bij de belevingswereld van je kind staat. Daarnaast heeft het 4jaar geduurd voordat mn moeder zwanger van mij was. Dus als het bij mij ook zo lang zou duren dan word ik alsnog jong moeder.

Hoi!

Ben ook erg benieuwd of en zo ja wanneer ik iets ga merken van het stoppen met de pil! Zal nog wel eventjes duren. Ben wel bang dat ik van alles ga 'voelen' wat eigenlijk gewoon tussen m'n oren zit, haha. Ach ja, ik laat het allemaal lekker op me af komen. Ben nu nog ongi, maar straks  dus eerst nog twee maandjes met condoom . Dat zal wennen worden! Ben benieuwd of m'n vriend het op kan brengen, die twee maanden, haha!!

Liefs, ikke

haha nou dat was anders 1 van de redenen waarom we niet wilde w88.
Mijn man zei: Hoe dan ook geen condoom!!

Ach tsja en wie ben ik dan om te zeggen van wel?
Als je vriend het echt een gepruts van niks vind, wat doen die 2 maanden er dan nog toe? Je opleiding haal je heust wel, als je dan al wel zwanger bent zorgt het alleen maar voor meer motivatie om je diploma te halen!

Haha! Oh, hou op jou, straks ga ik weer twijfelen! We zijn al terug gegaan van november naar september. Hij ziet me aankomen! Daarnaast ben ik bang dat ik me dan al helemaal niet meer kan concentreren op m'n scriptie. Natuurlijk is het een kleine kans dat het meteen raak is, maar toch, stel je voor! En met een dikke buik m'n bul in ontvangst nemen.. Hmmm, weet het niet. Ach ja, die twee maanden gaan vast heel snel. Laten we eerst maar eens voor 1 maand gaan ;-)

Kus, ikke

Terug
Bovenaan