gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

hoi hoi,

wat leuk dat je een lijst heb gemaakt met de NOD!!!

@ Janien: NOD = niet ongesteldheids dag.

@ sabien: leuk om te zien dat we op de zelfde dag zitten.

Verder alles goed met alle dames??? morgen weer laaste werkdag  en weer lekker weekend  Wat doen jullie voor werk??

liefs

Hey Lis!

Had de vraag over NOD niet gezien. Weet niet wat ik af en toe heb, haha! Ik werk dus nog niet echt. Heb naast m'n studie wel een bijbaan. Werk als supervisor bij een callcentre. Moet een beetje oppassen met wat ik vertel. Zou het jammer vinden als ik herkend wordt hier, terwijl we het graag nog voor onszelf houden. Ik werk iets meer dan 10 uur per week naast m'n studie. Nog even en dan hoop ik een 'echte baan' te hebben, waarvoor ik geleerd heb. Ik studeer ontwikkelingspsychologie.

Wat doe jij?

Liefs, ikke

Hey miss,

Oorspronkelijk ben ik B verpleegkundige(psygiatrie)
maar heb voor mijn gevoel mijn baan vorig jaar gevonden
werk als psygiatrisch begeleider op een woongroep van 12 mannen van verschillende leeftijden........
Met verschrikkelijke achtergronden: verslaving,tbs ibs en dubbele diagnoses.
klinkt allemaal erg pittig,maar het is echt iets voor mij!
werk onregelmatig en werk 32 uur.

Trouwens heelveel su6! met je scriptie

Hey Lis,

Wat interessant zeg! En wat top dat je zo blij bent met je baan! Ik hoop na m'n afstuderen werk in de ambulante jeugdhulpverlening te vinden, het liefst natuurlijk als ontwikkelingspsycholoog. Heb ook zo'n zin om aan de slag te gaan! Mijn vriend en ik hebben wel besloten dat ik ga zoeken naar een parttime job. Als het gauw raak is, dan is dat voor m'n werkgever minder reden om m'n contract niet te verlengen. Na m'n zwangerschap wil ik namelijk parttime gaan werken. Mijn vriend werkt fulltime en heeft niet de mogelijkheid minder uren te maken. We vinden het allebei erg belangrijk dat onze kinderen niet 5 dagen in de week naar oppas of het kinderdagverblijf moeten. Maar daar denkt iedereen natuurlijk anders over.

Hoe gaan jullie het aanpakken in de toekomst?

Liefs, ikke

hey miss,

Dat van jou werk/studie klinkt ook erg intressant!
Mijn vriend werkt 40 uur en is lasser van beroep,helaas is het voor hem ook niet mogelijk om minder te gaan werken bij dit bedrijf.
Ik zou als het allemaal zo ver zou zijn waarschijnlijk 3 dagen blijven werken....
daarbij moet ik wel zeggen dat ik ook 2 weekende per maand werk en in die weken blijft er dus 1 dag over en we weten allebei heel zeker dat 1 dagje in de week mijn schoonmoeder het helemaal geweldig zou vinden.....ze maakt er nu soms al grapjes over

de andere weken(dus als ik 3 dagen doordeweeks dan draai) begin ik om 16.00 en mijn vriend is om half thuis van werk.

een andere opte voor mij is ook nog om twee dagen te gaan werken en 1 dag thuis.
Heb nog tijd genoeg om te beslissen dus............

Zou er zelf ook niet aan moeten denken om je kindje 4 a 5 dagen weg te moeten brengen.

nou ik duik zo me bedje in welterusten en tot spreeks maar weer
liefs

Ha meiden,

Wat leuk om al jullie berichtjes en reacties te lezen. Ik werk op kantoor dus zit de hele dag al achter de computer, vaak doe ik dat daarom 's avonds niet. Maar jullie zijn druk bezig geweest gisteravond! Erg leuk!

@ Sabien: ja grappig dat er zoveel overeenkomsten zijn tussen ons. Mijn trouwdag was echt super. Het was niet zonnig maar dat mocht de pret niet drukken. Want we zijn getrouwd op een kasteel. En na onze trouwdag zijn we meteen op huwelijksreis gegaan naar het caribisch gebied. Ik kan natuurlijk niet precies zeggen waar, want je weet maar nooit hè....  En nu dan besloten om voor een klein wondertje  te gaan. Lekker met mijn man over liggen dromen en kletsen tijdens onze huwelijksreis. En hoe was jouw trouwdag? Ook nog op huwelijksreis geweest?

@ MissX: Geweldig zo'n lijstje! Ik ga nu zelf ook maar uit van een cyclus van 28 dagen, dus kwam zelf ook uit op 25 juli.

Gisteravond voor het eerst "voor het echie geklust", ik vond het inderdaad ook een vreemd idee. Maar natuurlijk ook erg bijzonder!    

Nou meiden, ik vind het echt onwijs leuk om met jullie te kunnen kletsen!

Tot snel!

X hopje

Goedemorgen!!

Wat zijn we alweer lekker actief op de vroege ochtend.
Heb vanochtend direct de computer maar even aangezet, want ik was wel benieuwd naar de reacties.
Ik heb de opleiding SJD afgerond vorig jaar.
Ik heb nu een vaste baan van 20 uur.
Hoe en wat precies hou ik liever even voor mezelf..  Meer hoef ik ook niet te werken, want mijn man verdient genoeg. Bovendien wil ik ook niet meer werken als we straks een kleine hebben want ik vind het belangrijk dat ik zelf mijn kind kan opvoeden en zien opgroeien. Dat hoef ik niet te laten doen of te horen van iemand die op een creche werkt. Wel wil ik gewoon 20uur blijven werken, ten eerste om het financieel toch wat breder te hebben, maar daarnaast ook om onder de mensen te blijven en iets voor jezelf te hebben.

Mijn man werkt bij zijn ouders in het bedrijf. In de toekomst wil hij het bedrijf over nemen.

p.s Gisteravond naar Shownieuws gekeken. Nance zwanger! Nu wij nog!

Ik zag dat jij de 25e je NOD hebt!
Spannend liggen we dicht bij elkaar! Ik de 21e..
Ben de 28e jarig, dus het zou wel een leuke verassing zijn om dan aan mijn ouders te vertellen. Alleen aan de andere kant dan weten ze het wel al behoorlijk vroeg...
Toch nog maar even over nadenken..

Trouwens ik vroeg me af of jullie ook al bezig waren met namen.
Het is nog wel heel vroeg ik weet het maar ben benieuwd of de naam die jullie nu leuk vinden, dan ook daadwerkelijk kiezen.

Als het een jongen wordt:

Daan Thijs, roepnaam Daan

Als het een meisje wordt:

Indy Sofie, roepnaam Indy

Sem vind ik ook een hele geweldige naam voor een jongen maar dat vindt mijn man niks. Ben benieuwd naar die van jullie!

Terug
Bovenaan