gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

quote: Janien2008 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2008 10:40:42'));

Ik zag dat jij de 25e je NOD hebt!
Spannend liggen we dicht bij elkaar! Ik de 21e..
Ben de 28e jarig, dus het zou wel een leuke verassing zijn om dan aan mijn ouders te vertellen. Alleen aan de andere kant dan weten ze het wel al behoorlijk vroeg...
Toch nog maar even over nadenken..

Trouwens ik vroeg me af of jullie ook al bezig waren met namen.
Het is nog wel heel vroeg ik weet het maar ben benieuwd of de naam die jullie nu leuk vinden, dan ook daadwerkelijk kiezen.

Als het een jongen wordt:

Daan Thijs, roepnaam Daan

Als het een meisje wordt:

Indy Sofie, roepnaam Indy

Sem vind ik ook een hele geweldige naam voor een jongen maar dat vindt mijn man niks. Ben benieuwd naar die van jullie!

Hey Janien,

Ja klopt, 25 juli heb ik mijn NOD. Dan ga ik uit van een cyclus van 28 dagen. Ik kan het me niet goed meer herinneren hoe mijn cyclus was 10 jaar geleden voordat ik begon met de pil. Maar volgens mij was die toen 28 dagen.

We hebben wel al lopen denken over namen. En hebben alleen nog maar een paar meisjes naam bedacht, namelijk Noa of Lisa of Naomi. Wel mooi die dubbele namen die jullie bedacht hebben! Ja, Sem vind ik ook erg mooi maar mijn man vind die naam ook niet mooi nee. En laatst hoorde ik de naam Mitch. Vind ik ook erg stoer klinken, maar ook deze naam vind mijn man niks.

En nu maar hopen dat je één van die namen snel op een gebroortekaartje kan laten drukken hè!!   Hoe oud ben jij eigenlijk?

X hopje

Ik ben 21. Vorig jaar in Juni getrouwd.
Ik wist al heel vroeg dat ik jong moeder wilde worden.
Gelukkig wilde mijn man dat ook.
Dubbele namen vind ik leuk,maar niet als roepnaam hoor, die wil ik kort en krachtig.

En hoe oud ben jij?

groetjes!!

quote: Janien2008 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2008 12:40:55'));

Ik ben 21. Vorig jaar in Juni getrouwd.
Ik wist al heel vroeg dat ik jong moeder wilde worden.
Gelukkig wilde mijn man dat ook.
Dubbele namen vind ik leuk,maar niet als roepnaam hoor, die wil ik kort en krachtig.

En hoe oud ben jij?

groetjes!!

Ik ben 27 jaar. En nu ruim 1 maand getrouwd.
Nee, inderdaad niet als roepnaam. Dan zou je struikelen over de namen. Haha.
Ik ben even kwijt wanneer jij gestopt bent met de pil. Of had je dat nog niet gezegd?

X hopje

Ik ben 2 week geleden gestopt met de pil, mijn NOD is dan op de 21e..
Dus deze week druk aan het klussen. Haha
Ik had het gelezen van je bruiloft..  Speciale dag.
Je wordt dan zo enorm geleefd, apart gevoel dat je er maanden naar toe hebt geleefd en dat alles dan in 1 dag voorbij is.
Met een zwangerschap is dat anders. Je leeft er ook heel lang naar toe, maar je zit er de rest van je leven aan vast! Bijzondere gedachte niet?
We zijn nu een jaar getrouwd,maar het voelt nog als de dag van vandaag. Helaas hangt mn trouwjurk nu al maanden aan de kast...

Hoi allemaal!

Wat een gezelligheid hier! Leuk dat er zoveel afgekletst wordt joh! Ik ben er even kort, heb knallende koppijn en wil even paar uurtjes gaan liggen want vanavond examenfeestje van m'n nichtje.

@lis, dan hebben jullie het mooi geregeld straks! Wat dat betreft zijn onregelmatige diensten wel fijn he. Ik hoop dat wij het straks ook goed kunnen regelen allemaal. Mijn schoonouders zijn vorig jaar voor het eerst opa en oma geworden (van de zus van mijn vriend) en in september bevalt m'n schoonzus van de tweede. Ze passen al erg veel op dus ik denk dat wij wat hen betreft niet echt op oppas moeten rekenen. Wel zo voor een keer denk ik, maar niet voor vaste dagen in de week. Ik heb ze er nog nooit over gesproken, misschien vinden ze het juist wel leuk hoor, maar we houden er rekening mee. Mijn ouders zijn gescheiden maar allebei een erg leuke partner. Onze kinderen krijgen dus drie opa's en oma's, haha! Voor mijn ouders zou het het eerste kleinkind worden. Denk dat ze het geweldig vinden, ook om op te passen! Alleen woont m'n vader wat verder weg, 1.5 uur rijden .

@ Janien, fijn dat jullie het ook zo kunnen redden! Ben het helemaal met je eens dat het belangrijk is om zelf ook onder de mensen te blijven en niet de hele dag jip en janneke taal te hoeven uitslaan, haha. En wat een leuke namen hebben jullie bedacht zeg! Daar zijn wij ook al mee bezig. Wij geven zelf de voorkeur aan een naam. We hebben er al meerder bedacht. Voor een meisje vinden we Britt of Lynn erg mooi, maar ook Nina, Lisa  en Eline. Sophie vind ik ook erg mooi, maar zo heet het kindje van vrienden al... Dat is altijd lastig! Voor een jongen vonden wij het erg moeilijk. Jesper en Lucas vinden we erg mooi. Maar als ik echt zwanger raak en we er meer mee bezig ga, kan het natuurlijk allemaal zo veranderen!

@hopje, wat speciaal joh, gisteravond voor het eerst geklust! Lijkt me zo grappig als je zwanger bent, dat je dan precies weet wanneer het kindje verwekt is, haha! Maar dat is natuurlijk lastig te zeggen. Wij vinden Lisa ook erg mooi. Misschien krijgen we allebei een dochter Lisa, hahaha !! Noa vind ik ook erg mooi, maar dat vind m'n vriend weer niet...

Nou meiden, m'n koppijn wordt alleen maar erger, dus ga toch even m'n ogen dicht doen. Hopen dat het wegtrekt...

Liefs, ikke

hoi hoi Dames!!

Alles goed met jullie???
Wat leuk dat jullie toch ook al stiekum met namen bezig zijn dus ben niet de enige die daar ook zo vroeg mee bezig is.

Nou zijn wij er eigelijk   100% zeker van dat als het een meisje word: Neomi Isoura
roepnaam Neomi. De tweede naam heeft mijn vriend aangegeven(is surinaams) Mijn vriend   is namelijk half surinaams....en zou graag in 1 van de namen iets van zijn achtergrond cultuur willen,wat ik ook wel erg leuk vind.

Als jongensnaam zijn we er nog niet helemaal over uit,wel vinden we de namen zoals:
Dylan,Jayden of Jay erg leuk.

Vind jullie namen ook wel erg leuk klinken!!!

Verder heb ik lekker vandaag een rustige dag gehad was namelijk vrij....
wel baal ik een beetje van die buikkrampen in mijn onderbuik heb namelijk het gevoel dat ik dan naar de wc moet ofzo......wat dan niet zo is

Voor de meiden die afwezig zijn dit weekend van dit forum FIJN WEEKEND!

liefs

Goeiemiddag!!! Wow, wat zijn we druk aan het schrijven. Leuk

Was vandaag lekker vrij. Een beetje in de tuin gehangen en natuurlijk weer vergeten zonnebrand te smeren. Ben knalrood  Maar ja, de zon schijnt tenminste!!!

@hopje Wij zijn de volgende dag ook direct op reis gegaan naar een tropisch bounty eiland. Heerlijk! Heb je echt het gevoel dat je nog wat langer op je roze wolk kan blijven zitten haha. We krijgen nu bijna de foto's van de fotograaf dat is ook wel weer heel spannend!

@ janien. Ik had vol goede moed een pakje durex gekocht.... maar vind het helemaal niks. We wilden oorspronkelijk een maandje wachten. Dus toen volgens mijn berekening mijn vruchtbare dagen voorbij waren, heb ik ook meteen die dingen weer opgeborgen! Maar ja, je weet nooit... Dus ik wacht toch wel een beetje vol spanning mijn NOD af.

We denken al maanden over namen hoor!! Dat is juist leuk! Blijkt mijn man ineens wel een vreemde voorkeur te hebben voor slavische namen in de trant van Igor... Hoe komt ie erop?!
Een meisjesnaam wist ik al lang, maar een jongensnaam vond ik toch lastig. Ik hou ze wel nog even geheim... tot het zover is!

Ik ga dit weekend lekker de hort op, dus lees jullie berichtjes zondag wel weer!!

X sabien

Haha Igor?
Jeetje wat erg zeg... mss zei hij dat wel met een biertje teveel op!

Lynn vinden we ook een leuke naam maar zo heet ons buurmeisje al.
En kennissen van ons die hun zoontje heet Lucas, roepnaam Luca.

Maar goed de namen die we nu hebben vinden we nu helemaal te gek.
Mss dat als ik straks zwanger ben dat door de hormonen de namen dan ook veranderen haha.

Leuk die Surinaamse naam!
Is een keer wat anders dan de rest.

Goed ik ga nog even bankhangen want ben net terug van mijn werk,liep allemaal een beetje uit. Ben erg moe, en morgen weer een intensieve dag want dan heb ik als het goed is mijn eisprong.

Terug
Bovenaan