Gestopt in November. Wie nog meer?

ik ben vandaag ongi geworden.  erg jammer zeker omdat ik goeie hoop had. maar we gaan weer verder en nieuwe kansen in.  we willen het om de dag gaan doen om de kansen te vergroten.

gefeliciteerd Alexa.



 
hee carrie1991, ooh dat is wel heel vervelend als het zolang bij jou aan houd. ik kon amper lopen haha ben blij dat het na 10 minuten over was,maar inderdaad wel fijn om te weten als dat je eisprong is :) we hebben die avond nog wel geklust ik hoop dat het goed heeft uitgepakt.

wij hebben nu 4 x geklust na me ongesteldheid, en vanavond hopelijk weer heeft er wel even 2 dagen tussen gezeten maar goed we hadden ons best al gedaan :) ( heb nu wel last van me borsten tepel hof veranderd iets en heb steeds hele kleine steekjes links van me navel) en had vandaag voor het eerst 37 graden als temperatuur normaal heb ik 36.5 36,4 ongeveer

super leuk idee alexa om een keer wat af te spreken ook ik zou het leuker vinden om te doen als ik zwanger raak, aangezien ik het eerst nog niet bekend wil maken  je weet maar nooit wie je tegen komt op zo'n meeting :) maar na die gepasseerde weken zou ik het wel leuk vinden hoor.

awh nee kimmie:( wat jammer dat het niet is gelukt. maar positief blijven en na de ongesteldheid gelijk weer aan de klus hihi en om de dag zeggen ze wel dat dat het beste is, wij hebben dat nu ook voor het eerst gedaan in de week.

sparklee hoe is het nu met jou ?:)
 
Mijn idee was ergens rond Juni/Juli een dagje te plannen zodat er idd meerdere zwanger zijn. Alexa is trouwens niet mijn echte naam, dat omdat mijn zus net bevallen is van een dochter en ik haar nog wel eens tegen zou kunnen komen op dit forum. Ik wil het pas rond 11 weken bekend maken als we in de safe zone zitten.



De eisprong krampen had ik ook last van elke maand, behalve afgelopen maand en boem raak! Valentijnsdag was mij  eisprong en toen zaten wij in Duitsland dus daar is ons baby'tje ook verwekt op onze wintersport vakantie! Ik heb gebruik gemaakt van de ovulatie testen van action. Ook 5 stuks voor 1.50 ofzo en ze deden het prima! En wanneer de streep er was zaten we te klussen om de dag, 2 keer per dag in de ochtend en avond.



In maart een afspraak bij de verloskundige :)

 
Inderdaad een leuk idee om het afspreken dan in juni/juli te doen. Zou echt superleuk zijn als we dan allemaal zwanger zijn en dat gezellig met elkaar kunnen delen.

Ah wat jammer Kimmie. Is altijd een teleurstelling he? Dat heb ik ook elke maand. Hopelijk ben je snel klaar met ongesteld zijn en kan je ook weer een nieuwe ronde in.

Om de dag klussen doen wij ook, het schijnt inderdaad de beste manier te zijn om snel zwanger te worden.

Anoniempje de eisprong voelen is inderdaad best handig maar ik heb het denk ik niet zo erg als jou, ik kan nog wel lopen haha maar merk die dagen wel dat ik in mijn werk er best veel last van heb. Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.:)

 
Gefeliciteerd Alexa, super goed nieuws. Duimen dat het allemaal goed gaat voor jullie!

Anoniempje, spannend. Pijnlijke borsten had ik vorige maand ook heel erg, nu juist weer niet. Die pijnlijke steken die je beschrijft had ik soms (maar niet elke mnd) een aantal uren rond eisprong.

Jij balen kimmie, hopelijk volgende maand beter. Lijkt alleen weer zo lang te duren dan he, toch positief blijven!

Ik durf uit zelfbescherming dus niet meer eerder te testen omdat ik vorige maand symptomen had en 2 dagen (licht) positief testte voor NOD. Helaas werd ik toen toch ongesteld. Nu geen symptomen. Enige rare is dat ik het weekend dus best wat gebloed heb na de seks, heb ik echt nog nooit gehad. Google bekeken en kan idd vanwege betere doorbloeding baarmoeder zijn door zwangerschap zoals jij zei R1988, had er nog nooit van gehoord...

Veel meiden nu rond zelfde periode NOD, ga voor jullie duimen.

Morgen mijn NOD, ga in de ochtend testen. Ben te nieuwsgierig om langer te wachten haha! Hou jullie op de hoogte!

 
Hoi allemaal! Ik heb weer even alles bij gelezen.

Gefeliciteerd voor de zwangeren! :) En spannend voor de rest die op het wachtbankje zitten!

Ik zit nu op dag 20 van ronde 3. Ik hou m'n cyclussen in een app bij en die gaf als gemiddelde van m'n twee cyclussen hiervoor 33 dagen aan. Dus volgens die app zit ik nu in m'n vruchtbare dagen. We klussen sowieso om de dag, dat hebben we hoop ik wel raak geschoten haha.

Ik had gisteren inderdaad ook steken/pijn in m'n onderbuik/baarmoeder! Vooral toen ik moest rennen om de tram te halen. Nooit last van, maar deed wel zeer!

Ik probeer er deze ronde iets minder mee bezig te zijn, dus vandaar ook minder actief op het forum. Maar blijft leuk om dit met elkaar te delen. Ook leuk idee om idd als iedereen zwanger is af te spreken!

Grappig idd om te bedenken als het deze ronde raak is we zullen bevallen in de maand waar we vorig jaar stopten met de pil, haha! :)
 
Ook deze dame gestopt sinds november.  Tot nu toe helaas nog geen resultaat... Heb soms wel het gevoel dat ik er iets te veel mee bezig ben maar zoals ik dat hier lees, ben ik niet de enige! Fijn dat er zo'n forum bestaat waarbij je toch je verhaal kwijt kan!
 
Terug
Bovenaan