Gestopt in November. Wie nog meer?

hallo dames,

ik heb een cyclus van 28/31 dagen. als ik ervanuit ga dat het 31 dagen is ben ik nu 2 dagen overtijd. ik heb veel krampen en andere menstruatie klachten gehad. sinds vandaag eigenlijk bijna niet meer.

ik heb vanmiddag toch maar een test gedaan en hij was negatief.

moet ik langer wachten met testen of is het gewoon negatief?

ik heb geen zwangerschap symptomen of iets alleen menstruatie klachten gehad.
 
Kimmie het kan zijn dat er nog niet genoeg hcg in je urine zit omdat bijv de innesteling wat langer heeft geduurd.

Bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas na 4 dagen positief.

Volgende week NOD, hoe is het met iedereen?

 
Sparkle je nod is bijna! ! Hoe gaat het met je? Ben je er veel mee bezig?

@zonnetje hoe gaat het met jou?

@nassiraaa wanneer heb je exact nod?

Ik 10 maart. Eisprong niet gevonden omdat ik ziek was.
 
Ha dames, hier alles goed. Woensdag inderdaad mn NOD, nog 3 dagen. Vorige maand dacht ik dat het raak was vanwege alle symptomen, maar nu nergens last van. Ben er veel minder mee bezig geweest, maar nu nod eraan komt denk ik er wel weer aan.

Gisteren wel wat bloed verloren na het klussen, wat raar is omdat ik daar echt nooit last van heb. Vanmorgen ook nog hele licht bruin/roze afscheiding maar nu niets meer. Dacht wel meteen aan innestelingsbloeding, maar denk toch dat het aan de seks heeft gelegen ondanks dat het niet wild was haha. Durf er niet te veel op te hopen na toch wel teleurstelling afgelopen 4 maanden..

Kimmie, heb 2 vriendinnen die ook pas later positief testten, is er vandaag nieuws?

R88, balen dat je ziek was. Heb je wel gesprobeerd hem te vinden of had je daar geen puf voor?

Nassiraaa nog gecondoleerd, lees het nu pas. Jij ook nod deze week he! Wanneer jij precies?

En hoe gaat het met jullie Mali, anoniempje en zonnetje?
 
Sparkle spannend hoor! Dat is zeker gek.. vaak is dat wel als je goede doorbloeding hebt in je baarmoedermond.

Ik heb het wel geprobeerd 2 ovutesten gedaan maar niet gevonden.  Verder had ik geen testen meer in huis. Wel regelmatig geklust..

Ik duim voor je!! Ik snap dat je niet durf te hopen..
 
R1988 wat leuk! Nod op mijn verjaardag hoop dat je een positief cadeautje in handen krijgt.

Dankjewel sparkleee, mijn nod is zaterdag. Ik ga dinsdagavond lekker een paar dagen londen doen en kom zaterdag terug, vind het heerlijk als ik dsn nig niet ongesteld ben geworden ga ik zondag waarschijnlijk testen.



Ik duim voor een positieve test!
 
Ik was aanwezig begin van dit topic. (Ook gestopt met de pil in november) Toch probeerde ik me steeds minder bezig te houden met het zwanger worden en het aan te kijken. Nu moet ik 2 maart beginnen met bloeden, ik als mevrouw ongeduld toch een test gedaan gister met als resultaat een super licht streepje. Eerste instantie dacht ik dat het misschien een fout was in de test of de inkt ofz. Vandaag weer getest en t streepje werd al iets duidelijker. Wil nu tot mn nod elke dag gaan testen maar ik heb toch wel het idee dat ik zwanger ben! (Ik test met de testen van action 2 v €1.59)

Een vriendin van mij heeft haar zwangerschap daar ook mee getest en moet in mei bevallen!



Ergens ben ik ook heel bang om blij te zijn er mee, omdat er natuurlijk nog van alles mis kan gaan. Ik hou jullie op de hoogte!

 
Terug
Bovenaan