Gestopt in November. Wie nog meer?

Awh wat ontzettend jammer nassiraaa :(

wachten duurd zo lang.. en heb het idee dat ik van steeds meer dingen last krijg,

borsten doen zeer en blauwe aarders meer witte afscheiding, en het voelt alsof er een vlinder in me buik vliegt die steeds tegen de zijkanten aankomt heel vreemd gevoel. vorige week hele week misselijk geweest.

hoop dat ik jullie positief nieuws mag vertellen volgende week al ga ik er zelf niet vanuit



succes dames xxx
 
Hee meiden,

Ah balen Nassiraaa altijd een tegenvaller he? Maar probeer positief te blijven. Op naar een nieuwe ronde! Met nieuwe kansen!

Spannend Anoniempje Anno, hopelijk zijn het de symptomen zou wel echt heel leuk zijn! Ik ben benieuwd!

Mijn NOD is volgende week donderdag 16 maart, nog geen symptomen dus maar afwachten..

Succes weer voor iedereen xxx
 
Spannend carrie ook al bijna zover,ja ik hoop het ook alleen nemen de symptonen alweer af hihi, maar we wachten rustig af,Ik hoop dat je ook een leuke test in handen krijgt :) ik heb nu al zin in zondag haha



Xx
 
Ik duim voor jullie ladies! Hopelijk snel een positieve test in handen.

Ja het fijne is dat mijn cyclus weer helemaal als vanouds is.

Op naar ronde 4 na mijn miskraam.
 
dat is wel fijn nassiraaa, dan heb je een beetje meer inzicht.

Vervelend van de miskraam :( (Gecondoleerd) en hoop dat je ook snel weer een positiefe test hebt en een mooi wonder op de wereld mag zetten.



xxx
 
Goeie morgen dames,

Vandaag was mijn nod dag.

Heb vanmorgen een test gedaan en die was duidelijk POSITIEF :)  dus zover ik mag hopen ben ik zwanger :)



Xxx
 
Terug
Bovenaan