Gestopt in November. Wie nog meer?

ik ben vandaag 5/8 dagen overtijd met een cyclus van 28/31 dagen.  ik heb geen test meer gedaan omdat de vorige negatief was dacht ik ik wacht nog even.  ik had vandaag heel klein beetje bruin bloedverlies.

ik heb nieuwe testen gehaald. ben bang dat niet gelukt is. we hebben ook helemaal niet veel geklust dus leek me ook niet maar krijg steeds meer hoop.

de menstruatie klachten zijn wel anders als anders maar niks van zwangerschap symptomen.

denk dat ik woensdag ochtend ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.

ik heb de digitale van clearbleu gehaald met weekindicator. dacht die moet goed zijn.

ik hou jullie op de hoogte.

succes nog allemaal.

 
<p style="text-align: left;">Spannend sparklee ik hoop echt op positief!!
Alexa dapper dat je dat aandurfd om zo vroeg al te testen hoop ook echt dat hij positief uitpakt
Spannend kimmie weet je ondertussen al meer ?
Hier gaat het verder prima wij zijn 1 dag na mij ongesteldheid meteen begonnen met klussen we hebben het de vruchtbare week om de dag gedaan. Nu deze 2e week gaan we gewoon zo nog even lekker Door gewoon omdat het wel fijn gaat zo je weet het maar nooit :) wel doen me borsten al pijn en veranderd me tepel hof een beetje,ook word ik misselijk als ik.voorover sta haha maar dit lijkt me allemaal te vroeg eevoor daarna maar in de rust haha mijn nod is 12 maart</p>
<p style="text-align: left;">Oohja vraagje tijdens me vruchtbare week kreeg ik op een ochtend zulke erge steken in me buik dat ik er krom van trok.. Kan dit de ei sprong zijn of innesteling ??</p>
<p style="text-align: left;">Succes allemaal xxx</p>
 
Anoniempje ik hebbdat dus ook gehad. Ik weer niet precies wanneer. Maar heel gek was dat.. opeens. mijn nod is 10 maart. Heb ook geen idee wat dat was..
 
R1988, okee ja het was inderdaad heel vreemd en uit het niets, ik werd wakker en kreeg rare steken dacht nou maar even naar de wc nou jeetje kon zowat kruipend weer naar boven zoveel pijn dat het deed, hoelang heeft het bij jou ongeveer aangehouden?? bij mij was het met 10 a 15 minuten wel weer over.. spannend R1988 we zitten vlak bij elkaar met NOD :)
 
Ik heb positief getest met de action testen 2v 1.59 € en zojuist er eentje van kruidvat en eentje van clearblue er achter aan gegooit. Als alles goed gaat wat we natuurlijk heel erg hopen , mogen wij begin november een wondertje verwelkomen! Super grappig in de maand dat ik dus ook ben gestopt met de pil!

 
wat een super mooi bericht alexa!!! van harte gefeliciteerd :)

wat super leuk inderdaad wij hopen deze maand ook positief te testen zo ja dan kan het ook nog in november geboren worden haha

Mijn nod is 12 maart.

meid ga lekker genieten van jullie zwangerschap

xx
 
Ik hoop het zo voor jullie! Zou geweldig zijn! Ik heb 5 dagen voor mijn nod de eerste test gedaan. Heel licht streepje, en zo verder elke dag een test richting mijn nod. (Mevrouw ongeduld is aanwezig hier!) Haha. En voor dat geld hè..

Het lijkt nog niet helemaal tot me.door gedrongen te zijn en misschien zit er ook een beetje angst in voor een miskraam. Maar we gaan het zien! Ik hou jullie zeker op de hoogte en blijf zeker jullie verhalen lezen! Het leek mij een leuk idee om in de toekomst voor te stellen om met een groepje meiden van hier een leuke meiden dag te houden (lunch ofzo) zodat er gekletst kan worden persoonlijk ipv via het forum. Xx
 
Hee allemaal,

Wat een goed nieuws Alexa! Gefeliciteerd! Dapper hoor dat je zo vroeg durft te testen, en dan ook nog met goed resultaat, superleuk! Geniet van je zwangerschap!

Anoniempje, ik heb die krampen ook rond mijn eisprong, ik heb dat altijd twee a drie dagen, niet echt fijn maar ook wel handig on te weten wanneer mijn eisprong is.

Spannend Kimmie! Ik ben benieuwd!

Mijn NOD is 16 maart

Spannende twee weken weer voor veel meiden, hopelijk veel positief nieuws!

Leuk idee Alexa om met een groepje af te spreken, misschien in april ergens als er hopelijk nog veel meer meiden zwanger zijn:)

Liefs en succes allemaal xx



 
Terug
Bovenaan