Gestopt in November. Wie nog meer?

Iedereen bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat het snel raak is bij jullie! Dit is zelf mijn eerste zwangerschap, was benieuwd of jullie al Kids hadden of ook bezig waren met de eerste?



Ik heb een beetje krampjes in mijn onderbuik , was benieuwd of dit normaal is..en afkeur voor voedsel begint langzaam te komen.
 
Sparklee al wezen testen?? :) oke hmm die pijnlijke borsten heb ik elke maand.. alleen nu net even anders, en die steken was voor mij nu voor de eerste x dat ik dat gevoeld heb. sparklee ik heb ook wel eens wat bloed gehad na de sex, maar stelt niet heel veel voor.

 
Hoi dames, hier slecht nieuws. Vanmorgen negatief getest en net ongesteld geworden. Wel weer precies cyclus van 32 dagen, dus da's fijn net als de afgelopen keren.

Positief door naar de volgende ronde! Voor de anderen veel succes natuurlijk.

Idee van app is wel leuk, maar wil ik persoonlijk pas op moment dat ik zelf zwanger zou zijn. Probeer er juist nu (vooraf) niet te veel mee bezig te zijn en zo'n app gaat juist denk ik het tegenovergestelde veroorzaken.

Succes voor de rest, ik blijf jullie volgen xxx

 
Balen sparkle! Volgende ronde nieuwe kansen. Wel fijn dat het 32 dagen nog us en niet later!

Ik ga ook liever niet in de appe. Zolang ik niet zwanger ben vind ik het confronterend.

Liefs
 
Sparklee dat is jammer :( maar wel super mooi dat je cyclus weer precies hetzelfde is, positief naar de volgende ronde! Xx

Ik wil ook niet in een app zolang ik niet zwanger ben. Wil er ook niet te veel mee bezig zijn. Maar vind dit forum wel fijn!
 
Terug
Bovenaan