Gestopt in November. Wie nog meer?

Wat een super nieuws Anoniempje Anno. Gefeliciteerd!!! Wat zullen jullie blij zijn :) Hoe voel je je??

Nassira en B88 balen. Zo jammer he. Net als ik dus de volgende ronde in. Ik ga nu mijn vruchtbare week weer in. Positief blijven en hopen op een positieve test!
 
Bedankt Sparklee! :) jaa we zijn echt super blij. ik vond het dan ook erg spannend vanmorgen haha maar kreeg tijdens dat de zwangerschapstest de urine opnam al een licht streepje te zien dus dat was al snel daarna me vriend na die 5 minuten laten kijken en hij zij ja we hebben geluk hihi,

hij blijft er vrij nuchter onder ik ben echt super blij en hoop dat het nu allemaal goed gaat komen :)

ik voel me verder goed, heb vorige week een slechte week gehad maar toen wist ik nog van niks. nu alleen wat opgeblazen gevoel en wat pijn in me borsten verder gaat het prima met me.

voor jullie heel veel succes deze ronde en er niet te veel mee bezig zijn dat hebben wij vorige keer ook niet gedaan wat minder aan gedacht en gewoon om de dag het gedaan en het heeft een wondertje opgebracht (als alles goed mag gaan) :)

succes dames ik duim voor jullie!

xx
 
Wauw wat super Anoniempje. Gefeliciteerd. . Hier helaas ongesteld geworden. Wel maar 2 dagen.. dat vind ik gek..
 
Bedankt nassiraaa :) ben er echt super blij mee en toch zo onwerkelijk.

ga woensdag voor de zekerheid toch nog even een keer een test doen. en dan einde van de week begin volgende week maar even een verloskundige bellen en horen wat die te zeggen heeft.
 
Terug
Bovenaan