Gestopt in November. Wie nog meer?

Hay Allemaal!

Ik ben ook in November (eind) gestopt met de pil, dit na 8 jaar de pil geslikt te hebben. Ik ben daarna meteen kunstmatig ongesteld geworden. De eerste keer "echt" ongesteld was midden januari. Ik ben hierna niet meer ongesteld geworden, ik zit nu op dag 55 van mijn cyclus. Heeft iemand hier nog meer last van? Ik heb wel al twee weken buikpijn, maar wordt niet ongesteld. Ik heb vorige week nog een test gedaan, maar deze was negatief. Ik heb namelijk ook geen idee wanneer ik mag en kan testen, omdat mijn cyclus momenteel niet klopt.

Groetjes!
 
Welkom Lisa,

ik heb dit zelf niet meegemaakt sorry ik ben na 10 jaar ook gestopt met de pil toen kunstmatig ongesteld geworden en daarna precies een cyclus gehad elke keer van 28 dagen. (nu inmiddels 4 weken zwanger)

wel gek dat je eigen menstruatie niet nog een keer is geweest ik snap wel dat je nu niet zo goed weet wanneer je moet testen.

ik hoop dat iemand anders van deze dames je wel verder kan helpen

xxx
 
Hee meiden,

Wauw wat een gaaf nieuws Anoniempje Anno! Gefeliciteerd! Lekker van genieten nu! Je had wel veel symptomen toch?

Ah balen R1988,B88 en Nassiraaa op naar een nieuwe ronde. Probeer positief te blijven!

Spannend Sparkleee volgens Anoniempje Anno dus om de dag klussen, wie weet werkt het:)

Welkom Lisa! Ik heb er geen ervaring mee sorry! Maar misschien innestelingsbloeding?

Wij hebben ook om de dag geklust, aanstaande donderdag 14 maart NOD dus ben benieuwd en anders op naar de volgende ronde...

Liefs en succes weer meiden! Xxx

 
Bedankt Carrie1991 Wij zijn echt super blij.

Ja ik had inderdaad wel veel symptonen ik had vorige week namelijk de hele week misselijk en de aders op me borsten die werden iets blauwer als normaal (meer zichtbaar) en borsten deden wat zeer, ook had ik al een hele tijd een hoge temperatuur van 37 of 37,7 en die bleef.

vervolgens geen krampen gehad om ongesteld te worden. toen ik zondag morgen de test ging doen tijdens het opnemen van de urine kwam het streepje al direct in beeld haha, dus ik kwam boven en zij tegen me vriend jij mag zometeen kijken maar het streepje kwam al in beeld haha

morgen ga ik nog even een keer testen maar heb er alle vertrouwen in en ga volgende week de verloskundige bellen dan ben ik 5 weken. en hopelijk mag ik daar snel heen en kunnen we wat bevestiging krijgen :)

ik hoop echt dat jij ook een positieve test in handen mag krijgen deze week ik ga voor je duimen meid! jullie hebben in iedergeval om de dag geklust en dat hadden wij ook gedaan!,heb je verder ook al wat last van symptonen??

succes dames

xxxx
 
Hee Anoniempje Anno,

Leuk dat je zo snel reageert:) Ben heel blij voor je! Echt gaaf! Hopelijk kun je inderdaad snel naar de verloskundige zodat je misschien al wel een echo krijgt, dan wordt het wat echter. Een vriendin van mij kreeg ook al een echo bij 6 of 7 weken.

Ik heb vanaf vorige week zaterdag ook een een misselijk gevoel sochtends als ik opsta. Niet elke dag gehad maar zaterdag,gister en vandaag wel. Sinds drie dagen wel diarree sochtends geen idee of dat iets betekent..Verder zijn mijn borsten wel wat gevoelig,niet heel extreem en dit heb ik altijd wel als ik ongesteld moet worden. Ik heb geen temperatuur opgemeten, ook geen thermometer in huis dus misschien moet ik dat maar is gaan aanschaffen haha!

Nog even spannend, morgen is mijn NOD. Ik zal het laten weten..

Liefs xx

 
heej Carrie1991, jij ook bedankt weer voor de leuke reactie :)

bedankt dat je zo blij voor me bent doet me goed. ik hoop ook echt dat jij morgen ook positief mag testen!

misselijk is op zich wel een goed teken diarree geen idee mijn ontlasting werd juist wat minder. wel kreeg ik witte afscheiding wat heel dik was beetje korrel vorm. maar wel zacht (sorry voor de details haha)

ja borsten is vaak iets waar je al snel last van hebt ik had dat ook ik zag alleen de verandering dan van de aders maar meer ook niet, ik hield mijn temperatuur ook niet echt bij hoor laatste week af en toe eens even gemeten gewoon uit nieuwsgierigheid  haha

wel heb ik vanmorgen nog maar eens even een keer een test gedaan haha :) en ook die was weer positief en de lijn nu nog duidelijker te zien.

spannend meid nog even volhouden! ik ga voor je duimen laat je even weten hoe het afgelopen is?? succes

Liefs, xxx
 
Hee Anoniempje Anno,

Vanmorgen helaas ongesteld geworden, echt balen maar niks aan te doen. Op naar de volgende ronde dan maar!

Ah wat fijn dat je test weer positief was, je bent dus overduidelijk zwanger! Superleuk! Ik ben benieuwd naar je verhalen als je bij de verloskundige bent geweest en misschien wel een echo gehad hebt. Geniet er maar lekker van!

Voor alle andere meiden succes weer komende tijd!

Liefs xx
 
Terug
Bovenaan