Balen Carrie, op naar de volgende ronde. Natuurlijk wel gefeliciteerd met jullie huis!
R1988, jouw ongestelheid nog doorgezet na die 2 dagen of daarna weggebleven? Wel raar, nog getest?
Lisa, kan ik je helaas niet mee helpen. Heb zelf na het verwijderen van mn spiraal in nov cyclus van 32 dagen gehad. Zonnetje van dit forum had dit wel dacht ik. Hopelijk kan iemand anders of de dokter je deze week verder helpen.
Nassiraaa, ik gebruik sinds dec de sensitest ovulatietests. Afgelopen maanden duidelijk mijn piek kunnen vinden. Morgen (dag 18 van cyclus) zou mn ovulatie moeten zijn. Ik doe nu elke maand vanaf dag 16 in avond testje. Nu dus ook al twee dagen lichte streep maar geen piek. Denk dus dat piek vanavond duidelijk te zien is. Vind die testjes wel echt fijn, toch wat beter zicht op mn cyclus.
Eerlijk gezegd hebben wij niet om de dag geklust deze week. Wel zaterdag nog en maandag voor t laatst. Lange en drukke dagen op werk en moet niet als verplicht nummertje voelen. Aan de andere kant lh-piek toch nog niet gevonden, dus hoop dat het niet erg is. Vanavond in ieder geval wel mn planning om te klussen, haha.
Gebruiken er nog meer dames ovulatietestjes?
Anoniempje, blij dat de zwangerschap aanhoudt en fijn dat je je goed voelt. Hopelijk snel een eerste echo!