Gestopt in November. Wie nog meer?

Awhh balen carrie1991 :(  maar wel positief de nieuwe ronde in gaan gewoon een beetje los laten en lekker om de dag gaan klussen hebben wij ook gedaan en er niet te veel bij stil staan.

jaa ik ga volgende week de vk bellen ben benieuwd wanneer ik mag komen, hoop zo snel mogelijk want voel me niet echt misselijk ofzo of andere symptomen dus dan ben je altijd wel wat onzeker (hihi)

zodra ik volgende week meer weet laat ik het je weten

succes xx
 
Spannend Lisa, goed dat je er even naar laat kijken.

Ja is zeker balen Anoniempje Anno, maar inderdaad maar positief naar de volgende ronde. En we gaan zeker weer om de dag klussen dan moet het vast gaan goedkomen. We hebben sinds deze week een huis gekocht, met meer ruimte en een tuin dus daar kan ik me voorlopig op gaan richten. Dat leid een beetje af en dan zal het hopelijk vast bij ons ook snel gaan lukken. Wat ik me wel realiseerde net was dat wij dan dus pas in 2018 een kindje zullen krijgen.. Jij bent denk ik december uitgerekend?

Ik snap dat het je onzeker maakt als je geen symptomen hebt, maar wat ik om mij heen zie en hoor is dat dat echt bij iedereen zo anders is qua hoeveel symptomen. Het zit vast goed! Lekker van proberen te genieten zolang de misselijkheid wegblijft is ook best fijn toch:)

liefs xx
 
Hee Lisa verstandig om er inderdaad even mee heen te gaan,

Carrie1991, wauw gefeliciteerd! dat is zeker een leuke positieve afleiding voor je dan ben je er vast ook wat minder mee bezig. kan je nu meer gaan klussen haha tussen de lakens en in het huis ;) (Geintje hihi)

Uhm nee mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 13 februari daarvan berekend kom ik uit op 20 november. (als uitgerekende datum)dus mocht het jullie lukken aankomende maand dan word het denk ik december. dus nog wel in 2017 :)

haha ja dat is ook wel fijn dat ik niet zo veel klachten heb heel af en toe wel wat maar niet veel, als ik sommige mensen hoor hihi maar ze zeggen ook vaak bij week 6 a 7 en ik zit aankomende maandag nog maar op 5 weken  jaa genieten doen we zeker!!. :)

heel veel plezier en succes in jullie nieuwe huisje! xx

Zijn er nog meiden die deze week hun NOD hadden ??en hoe gaat het verder met alle dames?
 
Balen Carrie, op naar de volgende ronde. Natuurlijk wel gefeliciteerd met jullie huis!

R1988, jouw ongestelheid nog doorgezet na die 2 dagen of daarna weggebleven? Wel raar, nog getest?

Lisa, kan ik je helaas niet mee helpen. Heb zelf na het verwijderen van mn spiraal in nov cyclus van 32 dagen gehad. Zonnetje van dit forum had dit wel dacht ik. Hopelijk kan iemand anders of de dokter je deze week verder helpen.

Nassiraaa, ik gebruik sinds dec de sensitest ovulatietests. Afgelopen maanden duidelijk mijn piek kunnen vinden. Morgen (dag 18 van cyclus) zou mn ovulatie moeten zijn. Ik doe nu elke maand vanaf dag 16 in avond testje. Nu dus ook al twee dagen lichte streep maar geen piek. Denk dus dat piek vanavond duidelijk te zien is. Vind die testjes wel echt fijn, toch wat beter zicht op mn cyclus.

Eerlijk gezegd hebben wij niet om de dag geklust deze week. Wel zaterdag nog en maandag voor t laatst. Lange en drukke dagen op werk en moet niet als verplicht nummertje voelen. Aan de andere kant lh-piek toch nog niet gevonden, dus hoop dat het niet erg is. Vanavond in ieder geval wel mn planning om te klussen, haha.

Gebruiken er nog meer dames ovulatietestjes?

Anoniempje, blij dat de zwangerschap aanhoudt en fijn dat je je goed voelt. Hopelijk snel een eerste echo! :)
 
Hee sparklee, je moet het ook zeker niet als verplichting gaan voelen moet wel leuk blijven natuurlijk. Hoop op positief deze maand! Heb zelf geen testjes gebruikt.

Jaa mijn zwangerschap houd gelukkig aan woesdag nog test gedaan die was nog duidelijker vind het wel spannend nu je nog van niks weet en weinig klachten. Hihi ga maandag meteen bellen en hoop ergens dat ik toch wel vlot mag komen! Maar zolang ik geen bloed verlies blijf ik positief!

Xxx
 
Sparke het is bij 2 dagen gebleven.  Bloed laten prikken maar was negatief .

Ik heb ook weer de ovulatie testen besteld van sensitest. Hopelijk morgen binnen. Dan beginnen met testen.  Alleen vanaf maandag kunnen  we pas klussen.
 
Dankjewel Anoniempje Anno! Haha,ja dat wordt dubbel klussen;) Dat zou wel heel leuk zijn als het aankomende maand lukt en dan in december uitgerekend. We zullen zien, gaan ons best doen.

Spannend allemaal bij jou maar komt vast goed! Hopelijk snel naar de verloskundige!

Dankjewel Sparkleee! Ik gebruik geen ovulatietestjes omdat ik heel goed voel dat ik een eisprong heb. Ik heb dan drie dagen pijn in mijn onderbuik en altijd precies 14 dagen na mijn ongesteldheid. Maar ik snap dat het voor jou fijn is dan weet je een beetje hoe of wat. Klussen moet inderdaad geen verplichting zijn maar vooral leuk blijven!

Liefs en succes weer allemaal xxx
 
Terug
Bovenaan