Gestopt in November. Wie nog meer?

Goede morgen dames,

even een update van mijn kant ik heb zojuist de verloskundige gebeld,ik ben 20 november uitgerekend en ben nu 5 weken en 1 dag zwanger ik mag 11 april langs komen :) spannend!! nou weet ik niet als het een intake is of ook al de echo. maar ik moet wel met een volle blaas komen dus ik verwacht wel dat er een echo bij zit :)

xxx
 
Hee Anoniempje Anno,

Wat superleuk!! Je had het dus helemaal goed berekend zelf de datum, ben blij voor je! Ik denk inderdaad dat het een echo is, wat ik hoor van vriendinnen en mensen in mijn omgeving klopt het inderdaad ook dat ze rond de 8a9 wkn al een eerste echo hebben. Spannend hoor! Supergaaf! Laat je het weten na 11 april? En vergeet niet te genieten he:)

Liefs xx
 
Hee Carrie1991,

Jaa precies goed berekend hihi :) ik ga er zeker van genieten ondanks je ook wel onzeker bent tot de echo maar goed ik zeg altijd zolang ik geen bloed verlies gaat het goed :) ja mooi op tijd de echo ik ben dan 8 weken en 1 dag zwanger. ik vind het zelf best wel een fijn idee dat het iets eerder is dan krijg je toch een beetje zekerheid dat alles goed zit!, ik laat het je weten hoe het is afgelopen 11 april. Jij heel veel succes de komende weken en ook lekker genieten :)

Liefs, xxx
 
Dat is zeker waar Anoniempje Anno zolang je geen bloedverlies hebt is het vast goed:)! Ik ben benieuwd 11 april maar ik snap dat je het spannend vind, zou ik ook hebben denk ik. Hopelijk gaat het bij mij binnenkort ook lukken. Zou leuk heel leuk zijn! Ik wacht rustig af..

In ieder geval wordt het mooi weer dat scheelt een hoop voor alles:)

Geniet! En ik spreek je snel:)

Liefs xx
 
Ik hoop het ook voor jullie Carrie, ik ga voor jullie duimen heel veel succes en plezier deze maand! (Ja heerlijk mooi weer word je ook vaak wat vrolijker van hihi )

wij gaan zeker genieten! :)

Komt goed spreken elkaar snel weer!



Liefs xx
 
Leuk Anoniempje! Heb je een mooie datum om naar uit te kijken. :) 5 weken klinkt toch ook al ineens ver zeg! Houd ons wel op de hoogte he?!

Mijn NOD is 2 april, ook hier weer duimen voor goed nieuws. Natuurlijk ook weer veel succes voor de rest, spreek jullie later xxxx
 
Dat is lief van je Anoniempje Anno!:)

Spannend Sparkleee! Ik ga ook duimen voor je. Mijn NOD is 13 april!

Laten we hopen op goed nieuws voor ons allebei! Zou echt leuk zijn:)

Wanneer hebben de andere meiden hun NOD?

Liefs en succes weer iedereen xx
 
Terug
Bovenaan