Gestopt in November. Wie nog meer?

Hee Sparklee, Ja dat is zeker fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken :) en ja het gaat ineens super snel :O alweer 5 w+2 nog even volhouden en dan hopelijk een kloppend hartje :) ik hou jullie zeker op de hoogte,dat van jou schiet ook alweer op! 2 april is het ook zo weer, hopelijk positief! deze keer ook ovulatietesten gebruikt?

Ga voor jullie duimen! succes allemaal dames



Liefs, xxx
 
Anoniempje, wat spannend zeg een eerste echo. Geniet lekker van je zwangerschap.. Heb je al kwaaltjes?



Ik heb 1 april mijn nod, heb deze ronde ovulatietesten gebruikt. Heb ook een mooie piek kunnen vinden, daar was ik zelf heel erg blij mee.

We zullen het zien over 2 weken.
 
hallo allemaal,

ik ben even een tijdje niet geweest hier want wilde er proberen minder mee bezig te zijn.

maar ja nu in  me nod 29 maart en heb last van gevoeligborsten en heb last van maagzuur.

dus toch ben ik er weer veel mee bezig nu.  haha

nog 7 dagen wachten.  ben benieuwd want vorige maand was me cyclus lang opzich aan het wachten.

gefeliciteerd voor die gene waar  het gelukt is.

ik ga ook weer duimen dat het nu raak is. we hebben om de dag geklust.

succes weer allemaal.
 
Spannend voor jullie Sprarkleee en Nassiraaa! Jullie hebben dicht bij elkaar jullie NOD! Fijn dat je een piek hebt kunnen vinden. Wie weet heeft het geholpen, zou superleuk zijn! Hou je ons op de hoogte?

Spannend Kimmie! Dat zijn wel symptomen inderdaad, maar ik ben er wel achter gekomen dat je lichaam je voor de gek kan houden.. maar wie weet is het gewoon raak:) Spannend hoor!

Geniet van het mooie weer allemaal:)

Liefs xx
 
Nassiraaa, ik geniet zeker wel van de zwangerschap. nee ik heb totaal geen kwalen :O en dat maakt me wel een beetje onzeker maar goed aan de andere kant mag ik niet klagen en zolang ik geen bloed verlies gaat het vast allemaal wel goed :) het mag van mij wel snel 11 april worden dan kan ik een beetje zekerheid krijgen.

Spannend kimmie! :) zijn inderdaad wel symptomen, ik hoop dat je het nog een beetje kan volhouden wel logisch dat je er nu weer mee bezig bent hihi :)

Op naar allemaal positieve testen! :)

Geniet allemaal,

Liefs, xxx
 
<p style="text-align: left;">Je mag blij zijn dat je geen kwaaltjes hebt. Maar ik snap het heel goed, heb er vertrouwen in.</p>
<p style="text-align: left;">11 april komt al snel dichterbij.</p>
<p style="text-align: left;">Hoe is het met de andere dames?</p>
 
Zo fijn Anoniempje Anno!! Gefeliciteerd! Ff afwachten tot 11 april, lijkt me heel bijzonder om t hartje te horen!

Hier zit ik in m'n vruchtbare dagen. Vanavond een propje slijm in m'n onderbroek. (Sorry voor too much information, maar... kon er draden mee trekken) dan is de eisprong in de buurt toch? Had ik begrepen. Meteen geklust natuurlijk! We doen dat sowieso om de dag.

Ik merk wel dat m'n cyclus steeds korter wordt. Eerste cyclus na stoppen met pil was 35 dagen, daarna 32, vorige 31.. lijkt erop dat ie nu weer korter wordt, geen idee precies hoor, tis gewoon een gevoel die ik erover heb..

M'n NOD is ook rond 12 april, hoop zo dat ronde 4 raak is, dan ben ik uitgerekend in december haha!
 
Terug
Bovenaan