Gestopt in November. Wie nog meer?

Hoi meiden,

Na lange tijd weer een berichtje van mij, na mijn vorige bericht is het allemaal heel snel gegaan en lopen we inmiddels onder behandeling bij een gynaecoloog, omdat is ontdekt dat het voor ons erg lastig zou gaan worden om op een natuurlijke wijze zwanger te worden. Best een emotionele rollercoaster en daarom bewust ook even afstand genomen van alles om het een beetje te laten rusten.
Nu had ik vorige week al onwijs veel last van pijnlijke borsten, maar goed verder niet echt bij stilgestaan omdat het voor ons toch bijna onmogelijk zou zijn op de natuurlijke wezen. Afgelopen dagen ook weer een raar gevoel in m'n borsten en buik, dus toch maar om het even zeker te weten een test gedaan met het
 
Sorry hij ging al verzenden :(

met het idee, dat wordt niks maar geeft me wel rust...

Tot mijn grote verbazing stond er ineens heel groot in beeld zwanger! 1-2 weken. Ik heb een dure test gepakt, aangezien dat nog de enige was in huis.

Ik ben even totaal in shock en weet niet of ik het kan/durf te geloven.
 
<p style="text-align: left;">Jeetje spannend allemaal meiden!</p>
<p style="text-align: left;">Weet je al iets Kimmie?</p>
<p style="text-align: left;">Wat een verhaal Lilly, wat gaaf als het gelukt is! Ik snap dat je het nu even niet gelooft, maar het lijkt mij dat je gewoon overduidelijk zwanger bent! Misschien komende dagen elke dag een test doen en daarna gewoon gaan genieten! Je hebt het verdient! Gefeliciteerd!</p>
<p style="text-align: left;">Hoe is het met jou Anoniempje Anno? lekker aan het genieten? Al kwaaltjes?</p>
<p style="text-align: left;">Van mijn kant verder nog geen nieuws. Mijn NOD is 12 april dus afwachten.. wel deze week vruchtbare week..</p>
<p style="text-align: left;">Liefs en succes weer meiden:) xx</p>
 
B88 Het lijkt ons ook super mooi als we dan iets kunnen horen en zien :)

Lilly wat super spannende fase is dit even voor jullie ik hoop dat je er ergens toch wel een beetje van kan gaan genieten :)

Carrie1991 de kwaaltjes beginnen langzamerhand wel een beetje te komen heb erg last van me borsten wat ik continu al heb en de misselijkheid begint zo langzamerhand te komen, de hele dag door en wat meer moe. verder gaat het prima met mij ,

wij hebben besloten om het na de echo te vertellen aan de ouders ( vanwege familie omstandigheden :( willen wij graag dat ze dit weten misschien is het een lichtpuntje even iets positief :) jullie deze week heel veel succes met klussen. :)

verder heb ik de app van oudersvannu en dat is erg leuk dan kan je je zwangerschap week tot week volgen en zie je hoe je baby'tje groeit en krijg je ook leuke tips en weetjes :) eerst was het een rijstkorrel toen werd het een garnaal en nu is het al een bosbes haha :) de baby is nu te grootte van de nagel van de pink :) erg leuke app ik raad deze wel aan als je zwanger bent :)

Alle meiden heel veel succes gewenst en hopelijk veel positiefs :)

Liefs, xxx
 
wat een goeie berichten voor sommige.  gefeliciteerd!!!

ik heb gisteren een test gedaan omdat ik niet kon wachten maar hij was negatief.

als ik zondag nog niet ongesteld ben geworden ga ik weer testen. ik heb wel last van menstruatie krampen dus de hoop word minder.

succes weer allemaal!
 
Gefeliciteerd lilly! Echt heel bijzonder, super leuk! Probeer lekker van je zwangerschap te genieten.



Annoniempje, dat is wel vervelend he die kwaaltjes. Het schijnt dat als je meerdere kleine porties op een dag eet dat het de misselijkheid tegen gaat. En wortels schijnen ook te helpen.



Ik heb gevoelige borsten en tepels, ze lijken ook wat voller. Krampjes in mijn buik en plopjes. Niet de menstruatie krampen die ik gewend ben, en ben ook heel erg moe en vermoeid. Gisteren een dutje gedaan 's middags omdat ik zo uitgeblust was.
 
Ah balen Kimmie! Hopelijk word je niet ongesteld en anders proberen posifief de volgende ronde in te gaan.

Ah jeetje Anoniempje Anno vervelend die kwaaltjes! Hopelijk heb je wat aan de tips voor de misselijkheid. Je weet nu in ieder geval wel heeel erg zeker dat je zwanger bent! Vervelend een familie omstandigheid. Ik snap dat je het dan al wil gaan vertellen,zal vast een mooi lichtpunt zijn jullie groot nieuws!

Spannend Nassiraaa het zijn wel echt de kwaaltjes! Wanneer was je NOD ook alweer?

Liefs en succes weer meiden xx
 
Terug
Bovenaan