Gestopt in November. Wie nog meer?

Bedankt nassiraaa ik ga deze tip zeker meenemen,

Carrie1991 jaa zeker vervelend maar je weet inderdaad wel dat je echt zwanger bent haha, op het werk is het wel vervelend want je kan nog niks zeggen hehe en heb best wel intensief zwaar werk, en dan heb ik soms wel even een momentje van pfff en door,

Jaa dat was zeker geen leuk nieuws om te horen :( ook nog van mijn naaste kant (ouders) dus erg dichtbij dusja nu gaan we het zeker na de echo meteen vertellen! ik kan nu niet meer wachten hoor om even wat positiefs te vertellen :) dit gaan ze zeker niet verwachten en dat vind ik juist zo leuk :) ben echt benieuwd mag van mij snel 11 april worden. dan weten we ook eindelijk wat meer zelfs me vriend begint nu steeds meer en zij van de week zou de echo wel even fijn vinden dan weet je even wat meer :)

Succes allemaal dames ik blijf jullie volgen!!

Als jullie het vervelend vinden dat ik erover praat dan zal ik dat hier niet meer doen dan hoor ik dat graag

Liefs, xxx
 
Snap ik Anoniempje Anno, dat is echt niet fijn om je werk. Nog een paar weekjes en dan kan je het ook daar gewoon lekker vertellen zou fijn zijn!

Ben benieuwd hoe je ouders reageren echt fijn als ze dan een lichtpunt hebben!

Ik vind het helemaal niet erg als je over je zwangerschap praat. Ik gun het je en alle andere meiden die zwanger zijn. Alleen maar leuk om te horen allemaal en blij te zijn voor elkaar:)

liefs xx
 
Goedemorgen dames! Ik ben weer bijgelezen. Ik had ook gisteren (zaterdag) mn NOD. Dacht eerst vandaag maar had mn app niet goed gecheckt. Geen kwaaltjes, hele lichte krampjes in buik, maar wel veel witte afscheiding.

Nassiraaa en Kimmie, jullie NOD is ook net geweest, hebben jullie al getest of wachten jullie nog even?

Gefeliciteerd Lilly, wat een bijzonder verhaal. Zeker als je het niet op de natuurlijke manier verwacht! Hoop dat je je goed voelt en alles goed gaat.

Anoniempje, balen van die kwaaltjes, maar aan de andere kant ook weer goed teken toch. Knap dat je het zo lang volhoudt om niet te vertellen, zou dat denk ik echt niet kunnen hihi. Vind het helemaal niet erg dat je erover praat, juist leuk om mee te leven.

Carrie en B88, jullie nog even geduld, duurt lang he die 2 wachtweken... Duim voor jullie!
 
Sparkle, nog niet ongesteld geworden dus? Spannend hoor. Ik heb 5 april mijn nod. Even tijdje afwezig geweest op het forum.

Ik heb ook geen symptomen behalve last van mijn darmen en soms krampjes beetje drukkend gevoel in mijn buik. Maar verwacht er niks van.
 
ik heb vanmorgen een test gedaan. en er kwam een plusje te staan.. jaa ik ben zwanger.. ik geloof het nog niet helemaal.

ik heb wel nog steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden echt elk moment.  maar zal der wel bij horen.

ik vind dit allemaal wel erg spannend en ineens komt die onzekerheid naar boven.  wat moet ik nu doen? nu al verloskundige belle ? ik ben als ik sites geloof 8 december uitgerekend en dus 5 weken zwanger.

hopen dat alles goed gaat! succes jullie allemaal. de nod komen weer dichterbij.

liefs.
 
Ik had gisteren mijn NOD, niet getest nog en ook niet ongesteld geworden.

Heb een beetje een opgeblazen gevoel, en mijn tepels worden steeds gevoeliger. En ook veel witte vloed..

Spannend Sparkle wanneer ga jij testen?



Gefeliciteerd kimmie! Wat fijn zeg.. Je kunt de verloskundige al bellen en dan maken ze gelijk een afspraak met je voor je intake en eerste echo etc.

Geniet ervan!

 
Gefeliciteerd Kimmie, super goed nieuws! Zou morgen meteen bellen voor een afspraak, volgens mij kan dat gewoon zoals Nassiraaa zegt.

Ik ga morgenochtend testen met eerste urine, want heb nu geen test in huis. Ga ik vanmiddag dus maar even halen...
 
Terug
Bovenaan