Gestopt in November. Wie nog meer?

Hallo allemaal, ik ga dit ook maar even volgen want mijn vriend en ik zijn sinds november ook al bezig. Ik zit nu op een cyclus van 95 dagen en ik word er maar ongeduldig van. Gisteren en vandaag heel licht bloedverlies en last van krampen. Ik hoop toch dat het deze keer raak is. En anders als ik nu toch ongesteld wordt hoop ik dat mijn volgende cyclus een stukje minder lang is.

Gefeliciteerd aan de meiden die al het goeie nieuws hebben ontvangen. En succes aan de rest die nog hoopvol aan het wachten is!
 
Hier geen positieve test, wel wat lichte krampjes in onderbuik. Dus denk dat menstruatie er gewoon aan zit te komen..
 
Ik ook geen positieve test, ik denk dat mijn nod is opgeschoven omdat ik een latere eisprong heb gehad.

Ik wacht deze week nog even af.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook pas na 4 dagen een positieve test.
 
carrie 1991, jaa dat zou zeker fijn zijn dat je het gewoon kan vertellen maakt het een stuk makkelijker! Bedankt dat je het niet erg vind!

Sparklee, ja ik vind het van mezelf ook best wel knap ik ben met me ouders best wel close en dan zit je daar en gaat het wel eens over baby's en dan praat je er wel over maar dan zeg je maar weer van ja later als haha, en dan denk ik wel eens van je moest eens weten pa en ma hihi :) maar goed volgende week dan eindelijk naar de vk en dan hopelijk positief nieuws! dan gaan we het ook zeker vertellen en dan kan ik er eindelijk lekker over kletsen :) de broers en zussen enz komen het ook te weten en de rest laten we nog even wachten aangezien ik dan 8 weken en 1 dag ben , dus die kunnen wel wat later het nieuws horen :)

Hoe gaat het nu met jullie, ik las dat je alweer krampjes had en dat je denkt dat de menstruatie er weer aan zit te komen ? ik hoop het niet voor je en anders maar snel weer positief de nieuwe ronde in :)

ga voor jullie duimen



Liefs, xxx
 
Hee meiden,

Spannend Sparkleee en Nassiraaa hopelijk geen ongsteldheid maar gewoon nog te weinig hcg? Dat hoor ik best vaak in mijn omgeving dat ze 4 keer moeten testen voor ze eindelijk postief testen.. en anders proberen weer positief de nieuwe ronde in te gaan!

Ah gaaf Kimmie! Gefeliciteerd! Lekker van gaan genieten!

Ja Aniempje Anno, nog een paar dagen en dan mag je naar de vk spannend hoor! Komt vast goed:) en dan lekker aan je ouders vertellen! Superleuk!

Mijn NOD is volgende week 13 april dus spannend... nog weinig symptomen..

liefs en succes meiden xxx

 
Ha meiden, nog steeds geen teken van ongesteldheid. Die lichte krampjes ook weer afgenomen.

Veel afleiding op werk gisteren en vandaag, dus ben er gelukkig ook niet continu mee bezig. Tot nu dan, omdat ik thuis ga zitten.

Zou het dan toch zo zijn......?! Spannend!!! Morgenochtend ga ik weer een test doen. :)

liefs

 
Terug
Bovenaan