Gestopt in November. Wie nog meer?

Sparklee ik ben erg benieuwd naar de test. Gisteren zou ik mijn nod hebben. Normaal altijd stipt. Maar nu niks te bekennen.. even afwachten
 
Ik ben gisteren helaas alsnog ongesteld geworden. Toch een beetje vreemd, aangezien mijn cyclus standaard 31 dagen is en nu 36.

Ondanks dit weer positief de volgende ronde in! Succes voor de rest die bijna NOD heeft en Ano Anno veel succes bij de echo mocht ik je niet meer spreken voor 11 apr!

 
@ Sparkleee wat jammer, ik had het echt voor je gehoopt, dan maar weer positief de volgende ronde in meid. wel een beetje vreemd inderdaad als je cyclus elke keer gelijk is en nu niet :O super bedankt ik ben er nu ook wel aan toe om even iets te zien :) en hopelijk met positief nieuws dat alles goed is.

carrie1991, jaa eindelijk bijna is het zover echt naar toe geleefd! :)

@ R1988 Spannend dan nog even afwachten en hopelijk positief nieuws meid :)

nassiraaa heb je toevallig alweer een test gedaan ben benieuwd!

Welkom eva dat is wel een hele lange cyclus die je hebt :O

even een vraagje wat vinden jullie van de nipt test?? zijn er ook meiden die voor deze test zouden kiezen? of ga je er gewoon vanuit dat het wel gezond is, of zou je de test alleen doen als het meer in de familie voorkomt en je er dus meer kans op hebt.

Allemaal succes meiden!

Liefs, xxx
 
Ah jammer Sparkleee had het je echt gegunt! Goed dat je weer positief de nieuwe rond in gaat.. hopelijk is het dan gewoon raak!

R1988 spannend!! Wanneer ga je testen?

Nassiraaa heb je al getest? Ik ben benieuwd!

Welkom Eva, wat een lange cycles ik heb daar geen ervaring mee sorry.

Anoniempje Anno, toen mijn vriend en ik op het nieuws hoorde dat de nip test vanaf 1 april voor iedereen kan hebben wij er even samen over gesproken. Wij vinden het een beetje dubbel. Sowieso heel fijn dat iedereen hem nu mag doen,ik begreep van een vriendin van mij dat zij twee jaar geleden er nog heel veel geld voor moesten betalen. Wij zouden hem denk ik wel doen, dan weet je in ieder geval hoe of wat en kun je aan de hand daarvan samen een goede beslissing proberen te maken wat je dan wilt na de uitslag. Hoe denk jij erover?

Hoe voel je je nu anoniempje anno?

Mijn Nod is precies over een week. Ik ben erg moe en heb steeds krampjes en steken in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet gaan worden..dit heb ik al een week geen idee wat dat betekent.. ik ben ook druk met de aankomende verhuizing dus misschien komt het wel door stress ofzo..even spannend nog..

Succes weer meiden!

xxx

 
Hier ook ongesteld geworden! Ik dacht eindelijk weer een normale cyclus te hebben maar helaas.

Spannend voor jou carrie! Hopelijk een positieve test volgende week.
 
Hoihoi,

Ik ben nieuw hier,  ik zal me even voorstellen ik ben jaymee en 23 jaar.

in januari 2012 raakte ik zwanger ( niet geplant maar wel welkom) Helaas werd het een miskraam. mijn lichaam is nooit op orde geweest. altijd heel erg onregelmatig.. doktoren zeiden dat er niks mis was.. en na zo veel onderzoeken kwamen ze met het feit dat ik het wel gewoon goed doet... ze weten niet waarom alles zo loopt .. haha... uiteindelijk in 2015 pas zwanger geworden !! ik heb heel veel angst gehad die zwangerschap. en nu is mijn kleine man alweer anderhalf !!! en hebben  wij in november besloten om voor een 2e kindje te gaan.... pas 11 maanden na mijn bevalling werd ik voor het eerst ongesteld, en dat kwam 2 maanden op tijd. en toen ging mijn cyclus weer achteruit.... niet meer maandelijks... en nu we weer een kindje willen is dat best frustrerend... maar we houden goede hoop !! en ik hoop gezellig met jullie mee te praten en hopen dat we allemaal binnenkort mogen gaan genieten van een heerlijke zwangerschap !!
 
Wat balen sparkle dat je ongesteld bent geworden en voor nassira ook!

Ik ga zaterdag pas testen als mijn menstruatie niet eerder komt.

Jaymommy heb je wel eens gedacht aan acupunctuur?Dit kan helpen om de cyclus regelmatiger te krijgen. Ik heb dit ook gedaan/doe het nog om mee balans in mijn lichaam te krijgen. Ben zelf nu 1.5 jaar bezig en heb 2 miskramen gehad. Het word nu wel tijd voor iets positiefs.
 
Hee Carrie,

Bedankt voor je antwoord, wij vonden het inderdaad ook heel erg dubbel,en ja klopt was eerst 500 euro en nu 179 dus meer betaalbaar.wij hebben het er even over gehad maar denk dat we het niet gaan doen aan de ene kant is het wel fijn om te weten maar aan de andere kant hebben we ook zoiets van het is de natuur en gaan er wel vanuit dat het kindje gezond is zo niet word het vaak wel afgebroken er is momenteel zoveel om te kunnen laten doen om achter te komen ( vroeger wisten ze ook van niks :) ) dus ik denk van niet. * wij willen het geslacht ook niet weten*

Verder gaat het met mij redelijk ben smorgens veel misselijk en smiddags ook, en ten 2e me buik begint nu al te groeien :O haha dat is op sommige momenten erg lastig als je bij je ouders of schoonouders zit haha. meende altijd dat dat pas met een week of 10 a 12 was. zelfs me vriend zij al je krijgt al beetje bolle buik hehe.

Liefs, xxx
 
Terug
Bovenaan