Gestopt in November. Wie nog meer?

Welkom Jaymommy! Misschien helpt acupunctuur inderdaad wel..kun je wellicht proberen..



Vervelend Anoniempje Anno dat je zo misselijk bent, hopelijk wordt dat snel minder. Wat "leuk" dat je al wat dikker wordt, dan weet je in ieder geval dat je heerlijk zwanger bent! Wel onhandig inderdaad om het dan nu verborgen te houden. Maar gelukkig kan je het binnenkort gaan vertellen aan iedereen. Goed dat jullie zo na gedacht hebben over de nip test. Wel echt lastig he? Ah spannend dat jullie het geslacht niet willen weten.. spannende tijd! Ik ben benieuwd naar je verloskundige bezoek aankomende week!

R1988 heb je al getest? Ben benieuwd!

Liefs xx
 
Haha ja erg lastig carrie1991 gelukkig is het nog niet super mooi weer dus valt nog wel te verbergen :),

Ja we vinden het erg lastig soms twijfelen we ook echt en dan denken we zullen we het wel doen. En andere moment weer niet. We laten het nog beetje open maar denk van niet.

Ik laat het je weten hoe het afgelopen is bij de verloskundige!

Liefs xx
 
Gefeliciteerd kimmie! Super leuk! :)

Annoniempje Anno, spannend hoor! Je hebt je echo bijna toch? En wel mooi dat je al een buikje krijgt, idd wat Carrie zegt je ziet wel dat je echt zwanger bent dan!

De dagen na de eisprong zijn altijd vervelend.. ik zit er constant aan te denken! Op werk minder omdat ik dan super druk ben maar thuis en in het weekend blijf ik er maar mee bezig! Ik voelde afgelopen week wel buikpijn en lichte rugpijn ook.. komende woensdag is m'n NOD, dus ff afwachten. Ik wil graag nu al testen maar weet dat dat nog te vroeg is en ook heb ik nog geen echte symptomen verder. M'n vriend zegt ook dat ik volgende week pas moet testen om teleurstelling te voorkomen. Maar ik wil het zo graag weten haha, ben ongeduldig, echt geen fijne eigenschap als je zwanger wil worden :p
 
B88 spannend hoor nu hopen op positief nieuws probeer inderdaad rustig af te wachten. Bespaart je ook een hoop testen. Heb in totaal maar 2 gebruikt al die tijd☺ de dag van de nod toen 1 en 3 dagen later nog 1.

Jaa dan kan je inderdaad zeggen dat je zwanger bent maar ben toch ook wel erg onzeker hoor. Ja bijna mag ik naar de verloskundige aankomende week dinsdag 11 april ben zo benieuwd en hoop zo op positief nieuws daar heb ik weinig geduld voor hahah wil graag beetje bevestiging.

Ga voor jullie duimen

Liefs xxxx
 
Snap ik Anoniempje Anno, is gewoon een hele lastige beslissing..en als de nip test doet en je weet uiteindelijk iets weet je misschien nog steeds niet wat je dan moet doen.. is zo lastig.. Maar het is al bijna dinsdag!! Superleuk voor je!  Ik snap dat je bevestiging wil, komt vast goed! Daarna lekker gaan genieten!

Ja spannend he B88 ik heb donderdag mijn NOD dus wij lopen gelijk:).. hier ook niet heel veel symptomen maar wel al twee weken dagelijkst gekke steekjes onderin me buik en soms krampen alsof ik ongesteld moest worden heel gek en nooit eerder gehad.. maar ik probeer me er maar niet al te erg op te verheugen..je lichaam kan je zo voor de gek houden.. ik ga denk ik donderdag testen als ik dan niet ongesteld ben geworden..echt spannend he?! Ik snap je helemaal hoor dat je nu al wilt testen, zou ik het liefst ook al willen maar ik bescherm mezelf maar even:) hou je ons op de hoogte? Hopelijk hebben we allebei goed nieuws!

Ik laat het snel weten!

Succes weer meiden! Xx

 
en annoniempje anno hoe is het gegaan bij de verloskundige?

ik mag 19 april al naar de verloskundige omdat hele erge krampen heb gehad. ik ben erg benieuwd. waarschijnlijk wordt het inwendig.  ik hoop dat ik er positief uitkomt.

hoe is het met de rest? r1988 heb je al getest?
 
Terug
Bovenaan