Gestopt in November. Wie nog meer?

Hee Kimmie wat vervelend zeg! hoeveel weken ben je dan zwanger?bij mij was er namelijk ook al wel wat te zien en was ook nog maar 8 plus 4

Update van mij!, ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en kreeg meteen de echo en daarna de intake erg fijn! :) en tadaaa daar was de kleine spruit! gelijk goed zichtbaar ze konden het hartje zien kloppen op het beeld maar wouden er geen geluid bij geven aangezien ik nog niet heel ver ben. maar ze zijden dat alles er tip top in orde uitzag! :) dus ik ben gerust gesteld en kan nu echt gaan genieten!! volgens een meting van hun was ik nu 8 weken en 4 dagen zwanger en ben ik 17 november uitgerekend ook dat kunnen ze nu nog niet met zekerheid zeggen omdat het nog maar klein is, bij de volgende echo krijg ik de precisie datum maar voor nu ik ben blij :)



Liefs, xxx
 
wat een goed nieuws annoniempje anno. nu kan je echt gaan genieten.

ik ben dan 7 weken en 1 dag zwanger. ze zei dat ze het eerst uitwendig gaan proberen maar dat we waarschijnlijk wel een inwendige echo moeten doen.

ik ga het wel zien. als het maar goed nieuws is.
 
Spannend kimmie!

ik hoop ook zeker dat ze positief nieuws aan je kunnen vertellen! ik ga voor je duimen meid, even een spannende periode ga je in :(

Liefs, xxx
 
Wat fijn Kimmie dat je er dan al heen mag. Spannend en hopelijk goed nieuws! Ik las op internet dat krampen ook door het veranderen van je baarmoeder kan komen..dus hopelijk is dat het..

Ah wat leuk Anoniempje Anno! Wat fijn dat alles goed is! Gefeliciteerd! Nu kan je lekker gaan genieten:)!
 
Carrie bedankt! Ik ga er nu zeker van genieten heerlijk! Trouwens hartje werd niet beluisterd omdat het dan gehoor schade kan aanbrengen bij de baby in dit stadium.

Succes dames liefs van mij xxx

 
Helaas afgelopen maandagavond op werk ongesteld geworden. Kon wel janken! :( Had er zo op gehoopt.. m'n cyclus is weer korter dan vorige keer. Nu 29 dagen ipv 31, 32 en 35.. ik ga er ook wel weer vanuit dat m'n cyclus nu weer rond 28/29 dagen zal zijn. Dus weer opnieuw beginnen, ronde 5..



Gefeliciteerd Annoniempje Anno!! Goed nieuws :) Fijn om te horen dat alles er goed uitzag!
 
En Carrie, jij hebt vandaag/morgen (hoe je het ook maar zien wil op dit tijdstip haha, late shift gedraaid op werk) je NOD, hoop dat je positiever nieuws hebt dan ik! :)
 
Hee meiden,

Anoniempje Anno o vandaar ik wist niet dat dat zo was maar wel fijn om in ieder geval het hartje te kunnen zien kloppen. Superleuk! Lekker genieten nu!

B88 ah nee balen! Probeer toch positief de nieuwe ronde in te gaan! Lief dat je naar mij vraagt!

Vandaag was mijn NOD en niet ongesteld geworden...vanavond samen met mijn vriend na werk een test gedaan van kruidvat en er kwam overduidelijk een plus! We kunnen het nog niet geloven dus net nog maar een test gedaan en weer kwam er een plus..nu wel ietsje lichter maar overduidelijk echt een plus. We zijn superblij maar het voelt nog echt onwerkelijk en ik ga morgenochtend nog een clear blue test doen kijken wat die aangeeft... en dan maar proberen het echt te gaan beseffen:)

Heeft een van de zwangeren bijvoorbeeld Anoniempje Anno ook gehad dat de plus op een van de testen een klein beetje licht was?

Liefs xx
 
Terug
Bovenaan