Gestopt in November. Wie nog meer?

Weer bijgelezen, veel gebeurd afgelopen 1,5 week.

Leuk Ano Anno, wat gaaf dat je het hartje hebt zien kloppen! Lijkt me heel bijzonder. Heb je het al verteld aan je familie?

Carrie, gefeliciteerd! Wat een super goed nieuws, het is je enorm gegund. :)

Kimmie, hoop dat je ook positieve berichten krijgt bij de verloskundige. Eng die krampen zo in het begin...

R1988, bij jou al nieuws?

Welkom JayMommy en Eva, hoop dat jullie cyclus snel wat normaler wordt. Wachten duurt zo lang.

Nassiraaa, B88 balen, net als ik dus weer de volgende ronde in. Hoop dat de teleurstelling weer beetje tot hoop is gegroeid, zo frustrerend he :-(

Ronde 6. Eind volgende week eisprong en 6 mei NOD als cyclus 31 dagen is. Laatste maand was hij 36 dg, daarvoor constant 31.

En maar weer afwachten.. Hoop dat ik niemand vergeten ben, duim voor iedereen!

Liefs, Sparkle
 
Mijn vriend en ik zijn begonnen aan ronde 4. Ik hoop dat mijn cyclus wat normaler is dan eerst en dat het dit keer raak is.

Wat fijn voor iedereen hier met goed nieuws! Best spannend om allemaal zo mee te lezen! Ik moet nog wel even de namen gaan onthouden hier haha
 
Hoi Dames!

B88 wat balen zeg vooral als je er op gehoopt had, positief weer verder.jaa super blij mee dat alles goed eruit zag.

Carrie1991 Super Gefeliciteerd met dit mooie nieuws, even op je vraag terug te komen over de testen, ik heb er 1 op de dag van mijn nod gedaan was meteen zichtbaar maar wel iets lichter en 3 dagen later nog eens getest en die was super duidelijk dus kan inderdaad wel eens wat verschil in zitten.geniet ervan meid!

Sparklee, Jaa we hebben het de ouders broers en zussen nu allemaal verteld! iedereen was super enthousiast en blij :) verder houden we het nog een beetje geheim ik ga het alleen wel aan me collega vertellen volgende week want ik heb best wel intensief zwaar werk en merk dat ik last krijg. ( dus misschien word er dan een beetje rekening mee gehouden)

Welkom eva! Veel succes in de nieuwe ronde!

Iedereen heel veel succes en degene die zwanger zijn lekker gaan genieten van dit mooie nieuws!!! :)

Liefs xx mij
 
Dankjewel Sparkleee! We zijn super blij en het is nog heel onwerkelijk..

Welkom Eva97!

Dankjewel Anoniempje Anno! Inmiddels weer een test gedaan van Clear Blue dit keer en die gaf ook gewoon zwanger aan:)

Ben nu bijna 5wkn... en we twijfelen heel erg of we het nu al gaan vertellen aan onze ouders broers en zussen. Of toch nog wachten tot het eerste bezoek van de verloskundige.

Wat is jullie mening daarover?

Succes weer voor iedereen en probeer positief te blijven, ineens is het raak!

Fijne pasen! Liefs xx
 
Gefeliciteerd carrie heerlijk dit nieuws!en dat de test weer positief was!, wij hebben gewacht tot de eerste echo. Toen hebben we het de ouders broers en zussen verteld.

En nu gaan we wachten tot de 2e echo en dan de oma's nog en paar vrienden en denk dat we het dan ook openbaar gaan maken.

Fijne Pasen en geniet lekker

Liefs xxx
 
Ha meiden, hoe gaat het met jullie?

Ik zit nu in mn vruchtbare periode, gisteravond en vanochtend duidelijke positieve ovulatietest. Gister had ik ook echt hele scherpe steken rechterkant onderbuik. Kon me niet eens uitstrekken of buik aanspannen, dan schoot ik in elkaar van de pijn. Nog nooit eerder zo gevoeld, is vandaag eind vd middag pas weggetrokken.

Beide dagen geklust, dus schuif zo weer het wachtbankje op. Volgens planning 6 mei NOD.

Wanneer is jullie NOD en hoe is het met de zwangeren?

 
Mijn nod is koningsdag, heb gisteren een action test gedaan maar die was negatief. Ik ga het dinsdag weer proberen. Heb paar dagen last van krampjes en pijn aan allebei de borsten maar ze zijn niet gevoelig of iets.. natuurlijk hoop ik dat er 2 streepjes te zien zijn maar zelf denk k dat het deze ronde weer niet is gelukt..
 
+ ik ben paar dagen weg maar ben mijn thermostaat vergeten mee te nemen dus k weet niet hoeveel graden het deze dagen zal zijn.. kan pas woensdag weer meten
 
Terug
Bovenaan