Gestopt in November. Wie nog meer?

Oeh spannend sparklee die steken had ik toen ook en bleek dat dat me eisprong toen is geweest ben die maand ook zwanger geraakt :) bij mij trok het alleen na een half uur weer weg spannend meid! Ga voor je duimen.

Christaa

Jammer van de negatieve test die van de action zijn overigens wel goed hoor ik heb daar positief mee getest :)

Met mij gaat het prima 4 dagen last van hele erge steken gehad wat waarschijnlijk banden pijn is geweest. Nu knapt het weer redelijk op. Totaal niet meer misselijk of andere kwalen. Inmiddels alweer 10+3 volgende week weer een echo nu al zin in en hoop weer op positief nieuws zijn er we alweer aan toe om de kleine te zien weer beetje zekerheid!

Liefs xxx

 
Hee meiden,

Ah spannend Sparkleee, ik had zulke steken elke keer rond me eisprong. Dus wie weet is het raak, zou super gaaf zijn!

Spannend Christaaa, soms is de hcg waarde nog niet genoeg aanwezig om positief te testen dus wie weet over een paar dagen wel.. Houd je niet te vast aan dat je perse symptomen moet hebben. Ik begin nu pas echt zwangerschaps symptomen te krijgen en zit nu op 6 weken zwanger.

Fijn dat je je zo goed voelt Anoniempje Anno! Spannend weer een echo! Wij moeten 12 mei naar vk voor een intake en 24 mei hebben wij onze eerste echo ik ben dan 10 weken. Tot nu toe voel ik me goed, wel heel erg moe en mijn borsten beginnen nu echt gevoelig te worden. Ook ben ik veel duizelig maar nog niet misselijk geweest. Inmiddels hebben we het onze beide ouders verteld en die waren superblij! Derest van de familie/vrienden vertellen we het pas na de echo als ik 10 weken ben.

Succes weer meiden!

Liefs xx
 
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f6f6f4;">Hier weer een negatieve test. Op naar ronde 9, ik ga het temperaturen niet meer bijhouden, je bent er alleen mäar bezig mee vind ik. Ook zal k minder op t forum komen. Zal wel aan jullie denken</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f6f6f4;">X</p>
 
Ja, hopelijk goed nieuws van mijn kant over anderhalve week.

Christa, temperatuur heb ik nooit bijgehouden omdat bij mij de ovu testjes elke keer duidelijke piek aangeven. Als je er voor je gevoel te veel mee bezig bent idd goed om wat afstand te nemen. Ik had dat de eerste 3 mnd juist heel erg, nu gelukkig veel minder. Zal voor je duimen!!

Ano Anno en Carrie, leuk hoor jullie echo's. Weer een bevestiging dat alles goed gaat en wees blij dat de symptomen meevallen!

Spreek jullie over anderhalve week :) xx
 
Carrie1991 wat gaat het snel alweer 6 weken :) spannend hoor 12 mei de intake krijg je dan niet ook een echo? ik kreeg bij mijn intake eerst een echo en daarna de intake erg leuk! :) ook al zo moe dus, hier ook veel moe pijnlijke borsten en soms hoofdpijn of misselijk. verder niet heel veel en voel ik me best goed. spannend allemaal hou je ons op de hoogte meid nu eerst lekker genieten van dit mooie wonder! en super leuk dat de familie zo blij voor jullie was! :)

Sparkleee ik ga voor je duimen!! :) en hopelijk kan je ons ook super mooi nieuws vertellen ik zal het forum in de gaten houden de komende weken.

nu even een kleine updat van mijn kant :

ik voel me opzich super goed! alleen moe pijnlijke borsten en af en toe hoofdpijn en misselijk maar niet zo vaak. morgen 2 mei hebben wij een extra gesprek over de nipt test, maar wij gaan het denk ik niet doen we hebben ons er nog even goed in verdiept en wat na gevraagd bij andere zwangere vrouwen en hun ervaringen (sommige niet altijd even leuk en heel veel stress). ook krijg ik morgen weer een echo en hoop ik onze kleine weer kan zien en misschien dit keer ook wel horen :) morgen word ook weer een meting gedaan als het goed is voor de datum van bevalling :) ik heb er zon zin in ik kan die weken ook zo moeilijk afwachten steeds haha :) normaal vliegen de weken voorbij maar nu niet meer :O ik ben inmiddels 11 weken en 3 dagen

is er ook al een wathsappt groep toevallig opgericht?

Heel veel liefs en succes de komend tijd! :)

ik laat morgen nog even van me horen!

Kus van mij!





 
Hoi allemaal!

Mij ben een tijdje afwezig geweest. Ik heb sinds Nocember maar 4 menstruaties gehad. Mijn laatste cyclus was 50 dagen
 
En de geld van mijn bericht staat er niet op. Ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus en ben sinds gisteren beginnen met testen van de ovulatie. Sinds een paar weken wel extreem veel puistjes op mijn rug en vorige ongesteldheid een dag extreem veel voor mijn doen. Zegt dit alles iets?

liefs!
 
Terug
Bovenaan