Gestopt in November. Wie nog meer?

Hee meiden,

Hier weer een berichtje van mijn kant. Ik ben inmiddels 7 weken en ga maandag mijn 8e week in. Ik heb me flink beroerd gevoelt afgelopen dagen. Veel misselijk geweest en niet lekker maar gelukkig niet over gegeven. Sinds vandaag voel ik me weer wat beter. Wel pijnlijke borsten en nog steeds heel moe. Verder proberen we te genieten maar kijken we wel heel erg uit naar 24 mei. Dan hebben wij de eerste echo. Helaas 12 mei alleen een intake. Bij onze verloskundige doen ze alleen een echo bij de intake als daar aanleiding voor is. Hopelijk gaan de weken lekker snel! Pas vanaf de echo kan ik denk ik pas echt gaan genieten, nu is het nog zo onwerkelijk..

Fijn dat het met jou ook goed gaat anoniempje anno! Vervelend he die pijnlijke borsten en moe maar het hoort er allemaal bij. Spannend weer een echo maar superleuk! Jij zit al bijna op 3 maanden. Dat is echt snel gegaan ineens!

Spannend Sparkleee ik hoop echt dat het voor jou ook snel raak is!

Anoniempje Anno, volgens mij wilde er toen wel iemand een groepswhatsapp maar is die er nog niet gekomen. Mij lijkt het heel leuk om er eentje aan te maken. Via de whatsapp is het wat makkelijke praten en kunnen de zwangeren veel ervaringen delen. Lijkt me heel leuk! Zal ik mijn 06 geven dat we er eentje gaan aanmaken?

0657762158

Willen de andere zwangeren ook een groepsapp? Lijkt me gezellig! En hopelijk kunnen de andere ook snel aansluiten:) Spannend allemaal weer! Succes lieve meiden!

Veel liefs! Xx
 
Hallo meiden. Ik heb lange tijd getwijfeld of ik hier om wat zou neerzetten. Ik heb een tijdje met jullie mee gepraat en toen van de radar verdwenen... ik kon het niet meer aan, ik was er teveel mee bezig en had hier echt last van. Ik en weer terug omdat ik nu, nog wel pril, 6 weken zwanger ben! Ik vind het heel spannend. Het is dubbel. Ik kan er pas echt blij mee zijn als ook de termijnecho goed is. Vind leuk om jullie verhalen te lezen en wat leuk dat een aantal zwanger zijn! Voor degene die nog niet zwanger zijn, wat balen! Hopelijk komt er voor jullie ook snel een positieve test! Liefs
 
Dames, ik ben een tijdje afwezig geweest.wilde het echt loslaten. Morgen nog. Vandaag en gisteren en dinsdag temperatuur van 37.3. Verder niet getempt.  Voel mij verder heel goed. Wat vermoeid.  Hoe gaat het met jullie



Liefs
 
Hee lieve mensen,

Wat spannend is het toch allemaal voor iedereen, ik heb gemerkt dat voor sommige het soms erg lastig kan zijn als je leuke dingen van andere mensen leest! Bij deze ik heb een app aangemaakt mocht je daarin willen laat hier even een berichtje met je telefoonnummer achter en ik voeg je toe.

A1987 wauw gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Wat vervelend Mali zo'n lange cyclus te hebben dat is niet makkelijk

R1988 dat is een mooie temperatuur! Spannend nog even afwachten!

Met mij gaat het super inmiddels 12 weken zwanger en 2e echo was ook super de baby ging zelfs even een dansje maken haha



Liefs!!
 
<p style="text-align: left;">Wat leuk Annoniempje! 12 weken.. gaaf! Geniet er maar lekker van!</p>
<p style="text-align: left;">jaa tis behoorlijk klote.. kost me alleen Al een klein fortuin aan ovulatie testen.</p>
<p style="text-align: left;">hopelijk komt t goed met me ..</p>
 
Bedankt Mali gaat ineens super snel :)

Ja dat geloof ik wel ik heb zelf nooit van die testen gebruikt maar kan me wel indenken dat je er veel kan gebruiken. Vooral met jou cyclus.heel veel succes de komende tijd! Xx

 
Terug
Bovenaan