Gestopt in November. Wie nog meer?

Als ik zwanger ben wil ik wel mee doen in jullie app als dat mag! Maar ben er bang voor deze ronde. Ik had zondag een heel licht streepje op de ovulatie test, maandag een duidelijkere maar geen knaller en dinsdag helemaal niks meer, verwacht dus dat ik maandag m'n ovulatie heb gehad. Helaas alleen zaterdag kunnen klussen. Ik heb sinds gister ontzettend opgeblazen gevoel, steekjes af en toe in m'n onderbuik en mijn tepels zijn erg gevoelig. Weet iemand wat dit kan zijn? Voor en tijdens de eisprong nergens last van
 
Blegh... Ik dacht dat ik ongesteld was geworden vorige week. Aan de ene kant heel teleurstellend, aan de andere kant was mijn cyclus dan wel meer dan de helft korter dan de vorige keer (yes!). Maar na een dag een beetje bloedverlies hield het eigenlijk wel weer op. De twee dagen daarna nog een drupje verloren, maar dat was het dan ook. Nu afwachten weer en hopen op het beste. Wat duurt het lang allemaal..
 
Hallo iedereen,

Ik ben vrij nieuw op het forum en heb eigenlijk alleen nog maar af en toe wat gelezen en nergens op gereageerd.

Toch zou ik het leuk vinden als ik ik mee mag kletsen met jullie.

Als eerste: voor de zwangeren onder ons, hartelijk gefeliciteerd!!
<p style="text-align: left;">Ik zal me even voorstellen: mijn naam is Lieselot en ben 26 jaar. Ik ben al een maandje eerder gestopt als november maar toch.. Elke maand denk ik bij elk steekje/pijntje, zou het.. kennen jullie dat gevoel ook? Waarom duurt het zo lang, dat denk ik al langer. Toch blijft het een wonder zwanger te worden :)</p>
<p style="text-align: left;">Zijn er op dit moment ook nog dames in deze groep die nog niet zwanger zijn? En hoelang zijn jullie al gestopt met de pil of andere anticonceptie? Wat voelen jullie elke maand qua pijntjes waardoor je denkt, zou het eindelijk zo zijn?</p>
<p style="text-align: left;">Liefs liselot</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Hoi Lievelotje,

welkom! Ik herken precies wat je schrijft. Elk steekje, buikpijntje alles hoop ik dat het raak is. Ik ben in Oktober gestopt met de pil en heb een vreselijk nare cyclus. Ben dus ook nog maar 4x ongesteld geweest (inclusief de onttrekkingsbloeding) de dokter zei dat ik die pech nu eenmaal heb. Maandag zou ik ongesteld moeten worden. Ik heb 2 weken daarvoor positief getest met ovulatietesten!
 
Hey MaliMali,
<p style="text-align: left;">Ah dat is wel vervelend zeg! Zo lange cyclussen. Dan kan ik blij zijn dat bij mij de cyclussen vrij normaal zijn.</p>
<p style="text-align: left;">De eerste na de pil 32 en m'n langste is geweest 34, kortste 28 dus zit gemiddeld bij 31.</p>
<p style="text-align: left;">Maar vind het erg vervelend dat je geen pijl kan trekken op die pijntjes. Misschien moet ik me er maar niet zo mee bezig houden. Telkens speelt het "zou het kunnen zijn" in mijn achterhoofd. Om gek van te worden haha.</p>
<p style="text-align: left;">Denk jij er ook zo veel aan? Hoe ga je er mee om?</p>
<p style="text-align: left;">Dan hoop ik maandag positief nieuws te horen van je! ;)</p>
<p style="text-align: left;">liefs Liselot</p>
 
Weer even een update van mij.

Ik dacht yes deze maand is het raak. Op NOD niet ongesteld geworden en ik had allemaal symptomen. Grotere volle en pijnlijke borsten. Extreem moe, misselijk etc.

Na een week overtijd te zijn dacht ik, nu is het tijd om te testen. Test was negatief. 3 dagen later nog niet ongesteld en weer een negatieve test. Uiteindelijk de hoop opgeven en pas na 11 dagen overtijd te zijn is mijn menstruatie soort van op gang gekomen. 2 dagen ongesteld geweest.

Heel vreemd allemaal. Ben inmiddels bijna een jaar gestopt met de pil, en nu een half jaar na de miskraam.

 
<p style="text-align: left;">Hoihoi,</p>
<p style="text-align: left;">Ook ik ben hier nieuw op het forum en ben sinds oktober gestopt...</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben voor het laatst op 9 april ongesteld geweest. Mijn NOD was 10 mei (uitgaande van mijn langste cyclus van 32 dagen). Tot op heden is er nog niets gebeurd… Ik zit inmiddels op dag 39…</p>
<p style="text-align: left;">Mijn eisprong was deze ronde ineens 7 dagen later, op dag 21. Als ik hiervan uitga dan zou ik afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden (14 dagen later)…Ze zeggen dat je 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt. Zo lang zou de luteale fase duren.. die van mij duurt nu dus al 18 dagen… Is het zo dat deze langer kan duren?? Dit kan ik nergens achterhalen…</p>
<p style="text-align: left;">Heb afgelopen zaterdag getest met CB, spierwit…Vanmorgen getest met 2v5 van kruidvat, weer geen streepje te zien… Ik word er helemaal gek van… M’n cyclus heeft nog nooit zo lang geduurd… Ik heb al een week last van af en toe een zeurderig gevoel in mn onderbuik en gisteren bij het afvegen heeeeeel licht gekleurde afscheiding.. vannacht werd ik wakker van menstruatie achtige krampen…Dan ren je naar het toilet en is het nog steeds kurkdroog..</p>
<p style="text-align: left;">Heeft iemand van jullie plotseling ook zo’n lange cyclus gehad? Ik zit in ronde 8 en m’n cyclus varieerde tussen de 26-32 dagen. Vind het echt bizar dat ik morgen alweer op dag 40 zou zitten..vrijdag ga ik weer testen..misschien blijft de test negatief doordat er nog weinig hcg aangemaakt zou zijn (ivm mn late eisprong)..?! Ik heb werkelijk waar geen idee.. en anders bel ik naar de huisarts...</p>
 
Terug
Bovenaan