Gestopt in November. Wie nog meer?

Lievelotje, Jaa ik ben er ook veel mee bezig, helemaal nu om me heen iedereen kindjes krijgt of zwanger is! Het scheelt dat mijn vriend heel nuchter is maar in de tussentijd zorg ik er wel voor dat ik gek word haha. Ik zeg iig niet meer tegen m'n vriend wanneer m'n eisprong is, dan blijft t voor hem leuk haha.. Jaa mijn langste cyclus is 51 dagen, die heb ik vorige x gehad. Als het goed is deze 32 .. hopelijk maandag geen menstruatie te bekennen!

Balen zeg Nassiraaa, dat moet je heel erg in de war maken zoiets!!



MY88 dat is vreemd, volgens mij kan t wel iets verschillen dan 14 dagen maar niet zo heel veel lijkt me??
 
Ja dat dacht ik dus ook..ik heb de eisprong toen in ieder geval duidelijk gevoeld..

Zaterdag zou ik 1 week over tijd moeten zijn als ik uitga van "14 dagen na de eisprong NOD". Ben benieuwd of er tegen die tijd iets gebeurd..
 
<p style="text-align: left;">MaliMali, ja exact. Iedereen om mij heen krijgt ook kinderen of hebben kinderen. Ook als ze het helemaal niet wilde of gebruiken konden. Zo frustrerend!</p>
<p style="text-align: left;">Mijn vriend is er ook erg nuchter over. Hij wil het wel heel erg graag, maar maakt zich nergens druk om haha. Hij ziet wel wat er komt en wanneer het komt.</p>
<p style="text-align: left;">Misschien moet ik het ook maar van me af zetten en er niet meer aan denken. Lekker aan de komende vakantie denken en mijn nieuwe auto die nog in de maak is.</p>
<p style="text-align: left;">Laat je het wel even weten als je maandag niets te zien krijgt? Hopelijk is het dan raak en niet nogmaals zon lange cyclus!</p>
<p style="text-align: left;">Liefs Liselot</p>
 
Dat zijn ook mooie vooruitzichten! Waar gaat de reis naartoe?
<div>Ik ga dit weekend lekker weg met 13 meiden , dus gelukkig hoef ik me niet te vervelen tot het maandag wordt!</div>
 
Ah gezellig! Leuk met alleen maar meiden! Zou ik ook graag weer eens willen met mijn vriendinnen groep, maar daar zijn de meeste al moeder en 2 nu zwanger. Dus samen met een andere vriendin nog zwanger en kind vrij. Dat word hem dus waarschijnlijk niet haha.

Wij rijden met onze hond naar Kroatië. Lekker 2 weekjes strand hangen en rond slenteren. Vind de hond ook leuk. :)

veel plezier met je meiden weekendje. Lekker even andere gedachten!

Liefs
 
Leeuk! Heerlijk lekker zwemmen voor de hond! En jullie lekker genieten!!

Jaa ik ken het haha. 2 vriendinnen bij mij hebben een kleine, eentje is zwanger en nog eentje is ook bezig.. we hebben nu eenmaal die leeftijd!

Alvast een fijn weekend en we spreken elkaar maandag!
 
Balen MY88, weet je zeker dat je de eispronggoed gevoelt hebt dan?

ik voel nooit iets en weet het alleen zeker door de tests
 
Terug
Bovenaan