Gestopt in November. Wie nog meer?

Welkom A! Natuurlijk mag je hier meepraten. Wat naar voor je dat je dat hebt moeten meemaken. Hoop voor je dat het snel weer raak is!

Liefs
 
hallo

ik weet niet of het hier mag.. wij hebben inmiddels 2 miskramen gehad (juni-nov) met gevolg van curretage nou ben ik 11 nov gecuretteerd (vandaar ook deze groep gekozen) en zijn wij gelijk verder gegaan met onze kinderwens nou had ik zaterdag ongesteld moeten worden maar dit is niet gebeurd.. nou weet ik dat het helemaal in de war kan zijn maar er blijft stiekem toch wat hoop zijn er meer mensen die deze situatie herkennen?

liefs
 
Amanda fijn dat het onderzocht wordt, en dat je intussen verder mag. Wie weet is het idd evengoed raak! Spannend weer.

hey anoniemJ welkom! Tuurlijk mag dat. Wat verdrietig dat je2x een miskraam hebt gehad. Hoeveel weken was je? En wanneer werd je na je 1ste curretage weer ongesteld?

ik heb wel gehoord van de arts dat je na een miskraam mega vruchtbaar bent! Dus het zou kunnen... maar ik zou nog even wachten met juichen voor de zekerheid.

l-xx jij al nieuws?
 
CM- Bedankt voor je reactie !  beide keren 8 weken ongeveer bij de tweede x hadden we het hartje ook gehoord.. dubbele teleurstelling dus! na de eerste curretage werd ik ongesteld op de dag dat het ook zou moeten vandaar ook wel beetje meer twijfel.. maarja testen kan ook niet,  volgensmij heb ik dat gelezen dat dat hormoon in je lichaam blijft tot aan je eerste menstruatie? lekker dubbel allemaal ! dat heb ik inderdaad ook gehoord van mijn arts.. ben benieuwd!
 
Heel heftig inderdaad CM. Ik vind ook bizar hoe snel je went aan krijgen van een baby en dan komt de klap hard aan. Merk ook wel dat op sommige momenten verdrietig is, verder al redelijk plekje gegeven.

Hoe hebben jullie bepaald wanneer je weer ongesteld moest worden? Gewoon 28 dagen na dag van de miskraam? Ik had altijd cyclus van 28 dagen maar heb nu eigenlijk geen idee...

Spannend nu wachten op de uitslag amanda. En idd fijn dat we met elkaar er over kunnen praten.

Oh anoniem Ja wat spannend. Je wilt jezelf geen hoop geven maar het kan idd zo zijn. Dat is het lastige van deze tijd. De gedachten en emoties schieten alle kanten op.

Hopen dat we allemaal binnen redelijke tijd weer een positieve test zullen hebben!
 
Nou wat een domme pech zeg, heftig ja als je het hartje gezien hebt ook. Bij mij vergelijkbaar verhaal. Je staat er nauwelijks bij stil wat een miskraam inhoudt wat een hel nog nooit zo veel bloed gezien... ja dat van dat hormoon heb je gelijk in ja dat maakt testen wel lastig nu trouwens haha. Hebben ze nog een oorzaak gezegd trouwens?

en A1987 ja precies het komt zo hard aan dan. En idd 28 dagen na je miskraam. Ik zat altijd op 26 maar bij mij is het tot nu toe 30,27,25,24. Dus ik ga nu maar uit van gemiddeld 26.
 
Dames even weer berichtje van mij. Ik lig nog steeds met een griepje op bed. Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden. (Bij het afvegen zat er flink wat bloed) sorry voor de details. Dus ook wij gaan naar ronde 2. Ik duim voor de de rest :)
 
- l-xx ahh wat jammer zeg! Op naar ronde 2. En vervelend dat je nog ziek bent! Beterschap.

- welkom anoniem J en A1987.

Ik gebruik een app Period Calender, hield sowieso al bij wanneer ik ongesteld werd en hoelang en vanuit daar kan die app een gemiddelde bepalen en voorspellen.

- Amanda fijn dat het onderzocht wordt nu, maar wel verder kunt gaan!
 
Terug
Bovenaan