Gestopt in November. Wie nog meer?

Welkom anoniem en A. Gezellig dat jullie meeschrijven! Wel heftig zeg die miskramen.. lijkt me zo moeilijk! :-(

Ik was inderdaad de volgende met mijn NOD deze week CM. Vanmorgen ongesteld geworden. Stiekem wel verwacht, maar toch gehoopt dat het niet zou gebeuren! Dus jij ook l-xx.. balen! (En beterschap!) Op naar de volgende ronde inderdaad!

De volgende zijn Sbrn & Linneke volgens mij! En zonnetje succes met wachten.. nog heel even dan kun je eindelijk naar de gynaecoloog :) bij Lilly al iets gebeurd? En spannend amanda!

 
Hallo allemaal!

21 oktober is de eerste dag van mijn laatste menstruatie geweest. Ik was de eerste ronde gelijk zwanger, dit is geëindigd in een miskraam.

2.5 week geleden was het helaas klaar, was toen 5.5 week zwanger, ik heb vorige week mijn eisprong gevoeld en wacht tot mijn menstruatie weer op gang komt.

Liefs.

 
CM- Nee ze konden niks meer zeggen dan domme pech.. wij konden het wel laten testen door middel van bloed ect. maar hebben we niet gedaan aangezien ze zelf ook zeiden dat de kans minimaal was dat daar wat uit kwam.
 
Jaa lisan ik bedacht me toevallig dat ik as. Weekend ongesteld moet worden. Ben je er zo mee bezig dat je niet in de gaten hebt hoe snel de tijd dan stiekem toch gaat! Haha
 
linneke , die gebruik ik inderdaad ook vandaar dat ik wist dat ik zaterdag ongesteld had moeten worden.. zo moeilijk wachten haha je weet dat alles in de war is maar mn hoop op een zwangerschap word steeds groter.. straks is de teleurstelling nog groter.
 
<p style="text-align: left;">Nou meiden.... dat zit niet mee. Wat een tegenvaller. Gelukkig elke maand weer een nieuwe ronde nieuwe kansen.</p>
Nassiraa gezellig dat je meeschrijft! Helaas kan je ook meepraten over een miskraam :-( hopelijk is je cyclus weer snel op gang.

En anoniemJ ah oke dat zou ik dan idd ook niet laten testen je moet er dan maar vanuit gaan dan dat moeder natuur gewoon tijdig heeft ingegrepen en het kindje niet goed is geweest...
 
Dames, heel veel sterkte met de miskraam. Het lijkt mij echt een zware tijd...

Zwanger worden is volgens mij frusterend. As. Vrijdag de NOD..



 
Terug
Bovenaan