Gestopt in November. Wie nog meer?

Wat super balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden! Vanavond lekker veel chocola of andere lekkere dingen op de bank. Hoop dat jullie toch een beetje positief de nieuwe ronde in gaan. Zelf probeer ik ook positief te blijven en hoop ik dat ik vanaf volgende week ook kan starten. Dat voelt voor mij dan als een eerste ronde. Inmiddels ben ik al een halfjaar gestopt met de pil, maar pas 2x ongesteld geweest. Nou vind zelf dat ik dat geen ronde kan noemen. Eigelijk vind ik het ook echt belachelijk dat ik bijna 4 weken moet wachten tot ik terecht kan bij de gyneacoloog. Maar daar is helaas weinig aan te doen.

Hoop voor de gene die bijna rond hun nod zitten op heel erg positiefs nieuws voor jullie! Ik duim alvast voor jullie.

Liefs
 
CM- jaa waarschijnlijk, deze maand maar meer intiem zijn (wat een straf)  wordt helaas wel een beetje plannen voor ons aangezien ik voor 2 weken de nachtdienst in gaat.

Zonnetje- nee totaal niet verwacht, waren nog een nachtje weg ook dus timing was top!!! Not. Haha

nieuwe dames welkom, erg heftig de miskramen, hoop dat julie snel een positieve test in handen krijgen
 
Hey Zonnetje, jaa wat spannend, ik hoop het ook voor je, kan je eindelijk volgende week ook beginnen met de eerste ronde. Goed dat je positief blijft! Jaa 4 weken wachten is best wel lang... in welke procincie woon je? Misschien hebben ze daar wat minder gynacologen dus langere wachttijden. En wordt het ook vergoed door je zorg verzekering eigenlijk?

Mael succes met de nieuwe ronde!

Vlgs mij is de volgende met haar NOD nu Sbrn heb je al nieuws??! En Linneke jij stiekem al getest?
 
- CM nee heb mezelf tot op heden in bedwang kunnen houden. Vanaf gisteren ook dikke migraine wat ik eigenlijk ook maar 1x int jaar heb.. dit weekend misschien testen toch eerder dan de 22e. Ene kant durf ik niet te testen vanwege teleurstelling en andere kant mocht t raak zijn omdat ik bang ben mezelf tegen iedereen te verpraten van geluk...
 
Mael - Ja dat snap ik wel dat het dan wat minder leuk is als je het zo moet plannen. Het spontane is er dan toch een beetje af he. Denk dat iedereen dat wel een beetje heeft.

CM - Ik woon in Noord-Holland. Ik heb geen idee waaraan het ligt. Heb heb een tijdje geleden wel gegoogeld en zag dat er meerdere waren die er last van hebben. Maar ben nu bijna aan de beurt dus nog net voor de feestdagen gelukkig. En als ik eenmaal geweest ben en kan beginnen hoef ik natuurlijk niet meer te wachten. In mijn geval wel, toen ik nog thuis woonde hebben mijn ouders mij altijd heel goed verzekerd. En toen ik op mezelf ging wonen heb ik die aanvullende verzekering aangehouden. Moet je eerlijk zeggen dat ik het wel even bij mijn vader heb gecheckt. Toen ik stopte met de pil heb ik hier namelijk totaal niet aan gedacht. Mijn vriend en ik hebben net een huis gekocht en zijn nu aan het verbouwen en we gaan volgende week over. Gelukkig heb ik dus genoeg afleiding want ik heb het daar hartstikke druk mee. Hoe is het met jou?
 
Yeah eindelijk een keer geen bloeding na het klussen. Ben nu ook m'n cervixslijm aan het controleren vorige week donderdag 1x slijm dus hopen dat toen m'n eisprong is geweest wel 5 dagen na m'n menstruatie is wel vroeg lijkt mij. Maja we gaan gewoon door met regelmatig klussen en dan toch de kerst afwachten als ik dan niet ongesteld ben geworden toch maar een testje doen. Ben nog steeds met vlagen misselijk maar weet niet of zoiets gelijk al na de bevruchting kan optreden. Weet niet of je na een spiraal ook moet ontwennen net als bij de pil. Spannend voor iedereen die rond z'n NOD zit. en succes bij de gynaecoloog zonnetje
 
@ linneke; hahah ja dat is ook weer zo. Ik heb vorige maand ook eerder getest negatief, dus toen ik ook echt ongesteld werd was de schok niet meer zo groot. Ik heb besloten dat ik zondagochtend meteen ga testen. Ik brand van nieuwsgierigheid :D

@ zonnetje; wat leuk ik woon ook in NH! Ja precies dan kan je die spullen halen bij de apo en aan de slag. Wat fijn dat je zo goed verzekerd bent. Ik ben dat totaal niet, gelukkig werd mn miskraam en alle bezoekjes bij de verloskundige allemaal vergoed (zon €2000)

Zo ja de dagen vliegen dan voorbij he met klussen en inrichten enzo. Leuke afleiding nu dus. Met mij gaat het goed! Ik heb alleen onwijs last van obstipatie dat is best wel vervelend.. ik las ergens dat dat evt ook een teken zou kunnen zijjn maar ik ga er maar niet vanuit.

@ Amanda; gelukkig nu geen bloeding! En je eisprong 5 dagen erna is volgens mij normaal hoor is vlgs mij normaal rond de 10-15 dagen. Van de spiraal heb ik geen verstand maar dat kan iemand anders je hier wel vertellen er waren er meer.

Succes allemaal weer meiden!
 
CM - aankomende zondag kan je testen toch? Is dat ook je nod? Ik hoef nog maar een paar dagen te wachten tot de afspraak dus gaat nu snel. Ben veel in het huis bezig en werk leid me ook wel af. Hoop echt voor jou dat het positief is? Sinds wanneer ben je gestopt met de pil en in de hoeveelste ronde zit je nu?
 
Terug
Bovenaan