Gestopt in November. Wie nog meer?

- CM Ik vraag me altijd af vanaf wanneer je t beste kan testen. Volgens m'n app zou ik zondag m'n NOD hebben.. wat is dan slim?

Zijn natuurlijk testen waarbij je 4 dagen van te voren al kan testen.
 
Nou na mn miskraam zit ik op 30,27,25,24. Gemiddeld dus 26 en dat zou dinsdag zijn. Als ik weer van 24 uit ga dan zondag. Dusja beetje twijfelachtig, kan nu natuurlijk ook zomaar weer 30 zijn bv..... ik ben in april gestopt mei 1ste ronde meteen raak, juni positieve test (3 dagen ná nod! Toen was ik er totaal niet mee bezig) augustus curretage en nu is dit de 2 ronde weer.

linneke ik denk dat je 2 dagen vtv ook prima kunt testen! Dus morgen!!!!

Alleen ik heb wel gelezen dat zwanger dan echt zwanger is, niet zwanger zooooouu paar dagen later inene nog wel kunnen veranderen in zwanger ivm dat hormoon dat is wel een risicootje....

welke merk testen heb je? Ik zou het lekker doen en anders zondag gewoon nog 1 ;)
 
Hmm ben nu wel beetje om haha misschien zaterdag ochtend dan... mijn vriend us dan werken mócht t raak zijn kan ik m verassen.

Ik heb zo'n dubbele pack van kruidvat eigen merk en dubbele pack van clear blue met tijdsaanduiding. Maar die wil ik pas gaan gebruiken wanneer het positief is haha. Slaat eigenlijk nergens op al die dubbele testen. Alsof die clear blue pas voor het echie zijn. :')
 
Hoi allemaal!

Ik lees graag mee. Mijn vriend en ik willen graag vanaf januari gaan voor ons eerste kindje. Vanaf januari wil ik dus gaan stoppen met de pil.

Best heel spannend!

Leuk om alle verhalen te lezen!



 
Hallo, voor de mensen die mijn vraag niet hadden gelezen ' ik weet niet of het hier mag.. wij hebben inmiddels 2 miskramen gehad (juni-nov) met gevolg van curretage nou ben ik 11 nov gecuretteerd (vandaar ook deze groep gekozen) en zijn wij gelijk verder gegaan met onze kinderwens nou had ik zaterdag ongesteld moeten worden maar dit is niet gebeurd.. nou weet ik dat het helemaal in de war kan zijn maar er blijft stiekem toch wat hoop zijn er meer mensen die deze situatie herkennen?

nu bijna een week overtijd en word helemaal gek omdat ik nu niet weet waar ik op moet rekenen .. lekker wanhopig haha heeft echt niemand tips of een gerust stellend verhaal? sorry voor nogmaals mijn vraag

liefs
 
Hey meiden,

Het is bijna niet meer te volgen en bij te lezen haha! Spannend allemaal voor de gene doe gaan testen binnenkort. Hoop zo op positief nieuws voor jullie! :)

Hier nog altijd niet ongesteld dus dat baart me wel zorgen. De zin om te klussen is dan ook echt even helemaal verdwenen. Ik heb afgesproken met m'n vriend om te wachten tot het nieuwe jaar en anders toch maar weer naar de dokter.

@anoniemJ: Wat een pittig verhaal zeg. Ik heb geen miskraam gehad wel had ik al ongesteld moeten zijn en heb ik een bloedtest laten doen die helaas negatief was. Maar ook ik heb me in de tussentijd helemaal gek gemaakt qua symptomen en dergelijke. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Heb je wel al getest?
 
Terug
Bovenaan