Gestopt in November. Wie nog meer?

@anoniemJ: misschien inderdaad gewoon een test doen? Hoop voor je op positief nieuws!

Ik ben benieuwd wanneer mijn menstruatiecyclus weer op gang komt na het stoppen met de pil. Hoe ging dit bij jullie?

Ik ben al wel sinds begin december begonnen met foliumzuur. En 31 december laatste pil.. ben benieuwd!

Hoop op positief nieuws voor jullie allemaal!

Hoe oud zijn jullie?





 
Ikil

ik heb een spiraal gehad is er 25nov uit gegaan en werd 29nov al ongesteld. Ik had ook wel maandelijkse bloedingen tijdens m'n spiraal. Volgens verhalen uit mijn omgeving duurt het met de pil veel langer en kan je zo maar eerst 3 maanden moeten ontpillen. Hoop voor je dat je cyclus snel op gang komt. Ik weet wel dat als ik zwanger mag worden en we willen graag nog een 2de wel eerder beginnen om zonder hormonen m'n cyclus een paar maanden op gang te laten komen. Nu wij het besluit hebben genomen om zwanger te willen worden duurt elke maand ons te lang..
 
hallo allemaal,

aangezien alle antwoorden gaan over testen doe ik het in 1x haha.. ik heb gehoord en gelezen dat als je een miskraam hebt gehad dat hormoon 8 weken in je lichaam blijft dus dan zou ik sowieso positief moeten testen als dit waar zou zijn en dan zou de twijfel er nog zijn maar ik zou inderdaad kunnen testen en als hij negatief is dan weet ik wel zeker dat het niet zo is dat zou dan een uitkomst kunnen zijn.. moeilijk moeilijk hoop natuurlijk op een positieve test maar dat afwachten is niet voor mij weggelegd haha

blom 25- ik ben zelf nooit aan de pil geweest omdat ik daar niet tegen kan dat verklaard denk ik ook dat ik de eerste x in 1 maand zwanger was en de 2x in 3a4 maand (tenminste dit verklaarde mijn verloskundige) zei vertelde dat het lichaam de tijd nodig heeft om de herkennen dat er geen pil meer word gebruikt , hopelijk kun je snel zeggen dat je zwanger bent !
 
Heel apart. Ik heb per ongeluk bij één van mijn eigen berichten op: dit is niet oké gedrukt.

Nu is de inhoud gerapporteerd. Oeps.. dat was niet de bedoeling.
 
Zonnetje en CM wat leuk, ook ik woon in NH,

zonnetje wel fijn dat je nog voor de feestdagen terecht kan. Je hebt in ieder geval leuke afleiding denk ik met je huis succes!! En inderdaad wat je zegt het spontane is er wel vanaf maar dat komt ook wel weer goed, alles voor een goed doel toch

Spannend CM zondag testen fingers crossed!!

linneke super spannend als je morgen ochtend gaat testen!

 
Mael - Ja ik heb het nu ontzettend druk met m'n huis omdat we bijna overgaan dus denk er nu amper aan. Toen ik net in het ziekenhuis was geweest en hoorde dat ik nog 3.5 week moest wachten vond ik dat wel zuur maar nu is het over een paar dagen al.

Voor de meiden die dit weekend gaan testen is het spannend. Zou voor jullie een heel mooi kerstcadeautje zijn. Ik zal voor jullie duimen. Houden jullie me op de hoogte?
 
Terug
Bovenaan