Gestopt in November. Wie nog meer?

Hoi allemaal,

Na een aantal dagen en heel veel proberen is het me eindelijk weer gelukt om in te loggen dus nu kan ik eindelijk weer reageren!

Ik ga even terug lezen zodat ik kan reageren!
 
Poeh... er is veel geschreven dus kan niet overal op reageren.

anoniem j jammer dat de test negatief is. Ik snap je onzekerheid helemaal want na een miskraam (bij mij zwangerschap afgebroken met pillen) wil je liefst verder en vooral dat je lichaam weer doet wat hij deed voor de zwangerschap. Maar er is veel onduidelijkheid, krijg je direct een eisprong en menstruatie volgens je gebruikelijke cyclus etc. Ik heb na mijn miskraam na een week een zwangerschapstest gedaan om te checken of er nog hcg te meten was maar deze was wit dus niet meetbaar.

Verder zit ik nu op elke signaal van mijn lichaam te Letten en wat achter te zoeken. Ik denk dat ik net een eisprong heb gehad en volgens cyclus van 28 dagen (die had ik altijd) moet ik 29e ongesteld worden. Vind het heel spannend of dit ook zo zal zijn. Ik heb nog niet de verwachting dat ik direct weer zwanger ben dus afwachten.

Hebben jullie ook dat je veel bezig bent met zwanger worden. Doen jullie bewust dingen wel of niet om de kans te vergroten?

Oh wat is het allemaal spannend. Ook voor jullie! Wie gaan er dit weekend testen?

Ik woon trouwens in omgeving utrecht. Iemand van jullie ook?

Ik hoop dat ik volgende keer gewoon kan inloggen. Erg frustrerend!
 
Dag dames,

Ook even weer een berichtje van mij. Ik voel me eindelijk weer een stuk beter. Heb alles geprobeerd terug te lezen. Wat is er weer een hoop gebeurd..

Linneke succes morgen vroeg !!! Ik zal voor je duimen.
 
Hoi hoi,

Helaas negatief getest. Kijken wanneer ik ongesteld wordt en op naar de volgende ronde. Had t eigenlijk ook verwacht, de symptomen die ik eerder had, heb ik afgelopen week niet meer ervaren..

Dit maakt me ergens ook wel realistischer, dat de kans dat het in een keer allemaal lukt niet vanzelfsprekend is.
 
Jammer Linneke!! Maar gelukkig ben je nog positief. Het is helemaal niet vanzelf sprekend daar ben ik ook achter gekomen. Ik ben inmiddels al 6 maanden niet meer aan de pil. Hopelijk word je snel ongesteld en kan je naar de volgende ronde.
 
Jammer linneke van de negatieve test en anoniem ook jammer maar dan weet je helaas wel weer waar je aan toe ben. Ik heb een druk weekend achter de rug waardoor ik niet aan zwanger worden heb gedacht en dus ook niet misselijk ben geweest. Denk dat het bij mij ook tussen m'n oren heeft gezeten omdat je er zo erg mee bezig ben. Ik moet nog een dikke week geduld hebben voor ik kan testen dus we wachten gewoon op het moment dat ik ongesteld moet worden verwacht dat het deze ronde nog niet gelukt is. Iedereen succes weer met de nieuwe ronde of net als ik het afwachten.
 
Terug
Bovenaan