Gestopt in November. Wie nog meer?

Jammer Lineke. Het is steeds weer spannend. Het lukt me nu redelijk om er minder mee bezig te zijn. Dit omdat ik nu toch moet wachten rond 29e omdat ik dan mijn menstruatie verwacht. Ik vind erg fijn dat deze rust momenten er zijn want ik vind het killing! Ik ben nu weer bezig met sporten op te pakket. Heerlijk! Ik bootcamp. Wat doen jullie om beetje afleiding te hebben?
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hey meiden!</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Zo eerst ff bijgelezen hoor! En kon gister niet reageren app deed raar? Ahh jammer Linneke... vol goede moed weer door.</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Jaa ik zou gister </span>dus testen... maar, ben toch van gedachten veranderd. Want had zón buikpijn dat ik verwacht ongesteld te worden en mn vriend was er ook de hele dag niet en vandaag ook niet... ergens sta ik te popelen maar heb ook nog maar 1 test dus heb besloten toch nog even te wachten... stond gister bij de etos en dacht gooi heel nochalant wat testen in mn mandje maar durfde het eenmaal daar niet meer. Bang voor bekenden! Haha. Vanm online maar even bestellen. Hoe doen jullie dat?

Ik sport niet, wil aldoor ergens mee beginnen maar kan geen zin maken... :$ Als ik thuis niks te doen heb en gek wordt van het denken ga ik altijd schoonmaken haha :D
 
Hé bah, heel verhaal getypt en nu is het maar 2 zinnen geworden! Wanneer wil je nu gaan testen als menstruatie uitblijft? Ik hoop voor je dat dit zo zal zijn en dat de buikpijn ergens anders bij hoort! Spannend, het wachten.

Ik koop mijn testen in de winkels. Deed dit ookal voor miskraam, nu vind ik het minder spannend om te kopen omdat veel mensen nu weten dat we bezig zijn. Maar wel handig dat online kan.

Welke testen gebruiken jullie? Ik heb trouwens wel heel bewust de testen die pas kunnen op of na je verwachte menstruatie omdat ik mezelf gek maakte. En jullie?

Wat goed dat je ook iets heb voor afleiding. Voordeel is een extra schoon huis
 
Nou ben tot op heden nog niet ongesteld geworden. Had t iig gisteren al moeten worden. Buikkrampen zijn wel aanwezig... alleen anders dan gewend. Ga hier niet van kapot zoals andere maanden standaard was. We wachten af....

ik bestel ze idd ook online. Heb ooit in de winkel gestaan maar zelfs er na kijken voelde al betrapt haha. Maar hoor ook verschillende verhalen over die van kruidvat merk... heb er nu nog 1 maar ga overstappen mocht t volgende keer weer niet raak zijn. Wat hebben jullie?
 
Linneke - ik hoop dat je snel ongesteld word, dan kan je ook weer door naar de volgende ronde. Maar daarop wachten is ook wel vervelend.

CM - Ben benieuwd wanneer je nu gaat testen.. Je kan natuurlijk ook nog even wachten ook al is dat lastig haha.

Ik heb morgen de afspraak bij de gyneacoloog dus ben benieuw hoe het voor mij gaat aflopen en of ik meteen kan starten met Clomid. Ik hoop het natuurlijk wel dan kan ik positief het nieuwe jaar in en hoop ik dat het ook snel gaat lukken voor mij.
 
Nou zo dacht ik vorige week ook dat ik zou branden maar van het weekend sloeg het om haha. Maar inmiddels ben ik toch wel nerveus aan het worden. Nog geen teken van ongi en mn buikpijn suddert maar door.

Ik ga het vanavond doen :shaking:

Linneke zou je niet nog een keer kunnen testen?! Misschien was je waarde toch nog niet zo hoog toen? Dat van die krampen vaag he, het kan wel, bij mn vorige zwangerschap had ik dat dus ook maar nu denk ik weer hmm neee het voelt toch weer anders...

ik heb trouwens die van clearblue, bij dit soort dingen denk ik altijd dat de duurste de beste zijn, maar heb nu dus nog maar 1 in huis en die geeft alleen een plusje of minnetje, hiervoor had ik die digitale van bv zwanger 2-3 weken

en Zonnetje eindelijk is de dag dan echt in zicht wat zal je blij zijn! Houdt je ons op de hoogte? Mag je trouwens wel alcohol met die kuur...? (Ivm de feestdagen ;))



 
Terug
Bovenaan