Gestopt in November. Wie nog meer?

CM die gedachte is ook even door me heen gegaan.. daarom tegen mezelf gezegd dat ik wacht tot vrijdag. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden dan probeer ik het nogmaals... maar heb mezelf afgelopen weekend wel oo n groot glas wijn getrakteerd..

Ik heb ook nog twee van due clearblue met week indicatie maar vind het zonde die te gebruiken haha. Verder hoorde ik wat positieve verhalen over de action testen? Maarja dan komen we weer bij het punt dat je die in de winkel moet gaan kopen haha.

Zonnetje eindelijkkkk, ben echt benieuwd of je meteen mag starten. Hoop t.
 
CM - ow wat spannend!! Ik ga zo hard voor je duimen dat het raak is. Ja echt hoor, vannacht kon ik er helemaal slecht van slapen omdat het nu toch zo dichtbij komt. Hoop zo erg dat ik morgen kan beginnen met die pilletjes. Mijn vriend gaat morgen ook mee, merk wel dat hij het een beetje spannend vind. Vorige keer toen ik het hoorde was ik alleen. Toen ik het hem vertelde bleef hij heel rustig en ik zat helemaal in tranen. Maar was wel fijn want als hij ook helemaal in paniek was geweest dan zaten we samen te janken. Maar het blijkt allemaal wel mee te vallen dus ik probeer positief te blijven. Wat betreft alcohol zou ik dat eigelijk niet weten, ga het morgen wel vragen want zou het liefst wel proostend het nieuwe jaar in gaan. Donderdag en vrijdag ga ik verhuizen dus daar moet natuurlijk ook op geproost worden haha, maar als het niet mag doe ik het uiteraard niet want ik wil er wel 100 procent voor gaan.

Linneke - Ja ik ben ook echt heel benieuwd! Hoop het zo erg, als je moet wachten duurt het altijd zo lang. En inmiddels ben ik al een halfjaar van de pil af dus ik vind zelf dat ik wel lang genoeg gewacht heb haha. Als ik jou was zou ik inderdaad ook over een paar dagen nog eens testen als er dan nog geen teken van ongesteldheid is. Die van de action heb ik hele goede berichten over gehoord en die zijn maar 1.50 per stuk volgens mij!



 
Hier helaas ook een negatieve test... jammer maar ik blijf positief hoor op naar ronde 3. En hopelijk dan ook snel ongesteld en anders net als jij linneke vrijdag nog een keer testen. Heb meteen maar nieuwe besteld op bol.com en ook gelijk maar een thermometer! Want denk dat ik de volgende ronde mn temperatuur maar ga bijhouden om mn eisprong te vinden. Heeft iemand daar ervaring mee?

haha nee ik zie mezelf ook nog niet door de action gaan met een paar kladblokken markeerstiften dweiltjes en dan nog wat zwangerschapstesten :p Maar wel een dure hobby zo, hup daar ging weer €10 :D

ja zonnetje kan het me voorstellen hoor tis toch best spannend allemaal. Je hebt iig genoeg druktes en dus afleiding deze week! Succes alvast met de verhuizing!! Altijd een hoop werk. En daarna kan je lekker inrichten enzo... voor je het weet is je eerste eisprong er!

 
CM - Pff wat balen dat de nest negatief was. Kan me voorstellen dat je er zo op hoopt en dat het dan toch balen is ook al is het pas ronde 2. Ik heb ook een paar keer een zwangerschaps test gedaan. Nog voor dat ik bij de gyneacoloog was geweest. Wist toen nog niet dat ik pcos had natuurlijk. Maar is toch niet leuk als het negatief is. Al heb ik er nooit echt op gerekent. Op welke dag van je cyclus zit je nu? Hoop dat je snel ongesteld word, je nu je weet dat de test negatief is wil je dat natuurlijk ook zo snel mogelijk worden! Liefs
 
<p style="text-align: left;">Oh wat jammer cm. Altijd dubbel, je zet je er overheen maar toch ook niet. Je houdt toch hoop en maar goed ook!</p>
<p style="text-align: left;">Oh zonnetje, spannend! Ben heel benieuwd hoe het voor je verder gaat. Hopelijk gaat het hierna beter! Succes</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb de test van etos en clearblue gebruikt.  Eerst test gedaan met etos toen deze positief was met clearblue om te kijken hoelang ik zwanger was. Ik heb de testen van action ook in huis. Ik hoop dat ik deze snel kan gebruiken!
 
CM- jammer zeg. Maar wie weet... ik ben tot op heden ook nog niet ongesteld geworden. Buikpijn begint ook weer af te nemen.... en anders gaan we weer vrolijk door in 2017!



Heb er vannacht zelfs over gedroomd. Haha dat ik niet wist dat ik zwanger was en dag erna al ging bevallen haha. Drama.



Zonnetje succes vandaag!
 
Thanks A en Linneke! Ik moet er om 11 uur zijn. Lijkt wel of ik de minuten aan het aftellen ben. Voel me net een klein kind wat bijna jarig is haha.

Mijn vriend gaat ook mee, dus dat is wel fijn. Al vond ik het niet heel erg om alleen te gaan de vorige keer. Dus met een beetje geluk vandaag starten! Ik hoop het zo erg! Al dat wachten duurt zo lang.
 
Terug
Bovenaan