Gestopt in November. Wie nog meer?

Succes zonnetje en balen cm ik ben bang dat ik volgende week ook een negatieve test krijg heb helemaal geen symptomen ofzo. Kreeg gister van mijn collega te horen dat ze zwanger was na de eerste ronde na een spiraal. ( omdat ik met rongten stralen werk moet ik het direct op m'n werk melden zodra ik m'n positieve test heb.) stiekem heel leuk voor m'n collega maar hoop zo dat ik over 2 weken ook een positieve test mag hebben :)
 
Hi meiden,

Hier even een update. Gesprek ging heel goed en we kunnen meteen beginnen. Moet vanavond een zwangerschapstest doen om zeker te weten dat ik niet zwanger ben anders kan ik natuurlijk niet starten. Maar weet eigelijk wel zeker dat die negatief is maar maakt me niks uit. Vanaf morgen krijg ik pilletjes om m'n menstruatie op te wekken binnen twee weken. En dan begint mijn eerste echte cyclus met Clomid. Moet 5 pilletjes per maand nemen dus dat valt heel erg mee. En dan zou mijn eisprong ergens tussen dag 14 en 16 moeten zitten. Ben in ieder geval heel blij dat ik morgen kan beginnen.

Amanda ik hoop echt voor je dat je positief test. Zal voor je duimen.

CM en Linneke zijn jullie inmiddels ongesteld geworden of nog niet?
 
Hallo meiden.

ik zal mij even voorstellen. Ik ben 23 jaar, heb een kleine van bijna 1. Ik heb mijn spiraal op 9 november laten weg halen en keer een dag daarna een bloeding( geen menstruatie). Nu anderhalve maand veder en nog geen menstruatie. Ik lees graag mee in jullie forum!



Groetjes
<p style="text-align: center;"></p>
 
Even naar een lange tijd weer een berichtje van mij..

- zonnetje fijn dat je zo snel mag beginnen.

- cm en linneke balen van de negatieve testen. :(

- amanda zal voor je duimen.

-gebruiker591124 welkom.  Ik heb op 11-9 mijn spiraal laten verwijderen en werd een dag erna ongesteld maar volgens mij was dit niet echt een menstruatie, vorige week echt ongesteld geworden. Wat nu gelukkig weer over is :)

 
Ahh zonnetje wat een goed nieuws! Konden we wel even gebruiken :D en 5 pilletjes maar dat valt ook mee.  En dat je eisprong sowieso op 1 van die dagen is, dat is top dat je dat weet! Dat is bij mij dus denk ik in de war, (iig niet volgens het boekje) die eisprong hier speelt verstoppertje met me haha.

Ik ben vanochtend meteen uit bed ongesteld geworden. Keurig op dag 26 (net als voorheen) dus daar ben ik eigenlijk best wel blij mee. Ik heb achteraf ook maar 4x geklust in 6 dagen dus toch maar iets meer ons best doen maar met beide een drukke baan en weinig slaap heb ik gewoon niet altijd zin. :$

Je weet het nooit Amanda, maar wel goed om realistisch te zijn dan kan het alleen maar meevallen. Lijkt me wel moeilijk om zon verhaal van iemand die zo dichtbij staat te horen.

Welkom gebruiker!

en l-xxx wanneer zou je volgende NOD zijn?

linneke jij ook al ongesteld geworden?
 
Cm dat is wel fijn elke keer rond dag 26 ongesteld. Beetje regelmaat :)

Mijn volgende Nod zou rond 14 januari zijn, dus aankomende tijd maar flink klussen haha ;)
 
Ja ik kan vanaf morgen beginnen met Primolut. Dat moet ik 10 dagen slikken en dan zou ik een paar dagen daarna ongesteld moeten worden. Dan moet ik vervolgens op dag 3 tm 7 van mijn nieuwe cyclus die Clomid pilletjes slikken en als alles dan goed gaat krijg ik rond dag tm 16 mijn eisprong. Dat zou in theorie zo moeten gaan maar dat moet je natuurlijk eerst nog maar eens zien. Maar al met al een positief vooruitzicht. Dus ik ben benieuwd en ga er vol goede moed morgen mee beginnen.

CM - Wel fijn dat je nu weer ongesteld bent geworden. Nu kan je tenminste snel naar je volgende ronde en het weer opnieuw proberen.

Lxx - Jij bent nu net weer gestart met je nieuwe ronde toch? Dus hopelijk ben je deze maand ook regelmatig of in het beste geval test je gewoon positief.

Amanda - Voor jou is het nog even afwachten he! Hoop op het beste voor je! Zou natuurlijk ook leuk zijn als jij en je collega samen zwanger zijn. Maar vooral voor jou natuurlijk! Wanneer is je nod en ga je die dag ook meteen testen?
 
Terug
Bovenaan