Gestopt in November. Wie nog meer?

Mijn nod ligt op 26dec als ik een cyclus van 28 dagen aan hou. Ik weet m'n cyclus niet precies omdat het pas de eerste ronde is. Ik ga denk ik pas de 28ste of 29ste testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Of misschien als ik mezelf toch niet kan inhouden een vroege test op 1ste kerstdag. Pff de dagen duren echt lang :-/
 
Ja dat snap ik! Heb je deze maand je eisprong gevonden met een ovulatietest? Of heb je het helemaal nog niet geprobeerd. Omdat het natuurlijk pas je eerste ronde is. Ik zit er wel aan te denken om het te doen zodra ik ongesteld ben geworden. Omdat het bij mij natuurlijk sowieso al moeilijker gaat. Wil ik wel weten dat ik op de goede dag sex heb natuurlijk haha. Hoop niet dat het zo geforceerd gaat worden. De laatste tijd had ik eerlijk gezegd ook weinig zin. Toen ik eenmaal hoorde dat ik tot vandaag moest wachten met die afspraak was ik er effe helemaal klaar mee. Maar ik las dat CM ook niet altijd zin heeft dus ik ben niet de enige haha. Denk dat wel meerdere daar last van hebben.
 
Sorry, een tijdje niet gereageerd maar wel meegelezen! Maar daar ben ik weer..

Ik snap echt heel goed dat je ooit geen zin hebt en loop hier zelf soms ook achteraan. Zeker als je laat thuis bent en de volgende ochtend vroeg op moet.. je ziet de uren aftellen op je wekker. En dan denk ik van de ene kant; even snel een vluggertje dan maar. Maar diep van binnen voelt dat dan ook niet fijn. Nu ik in mijn tweede ronde zit is het nog wel te doen om te 'moeten' klussen op de juiste dag. Maar ik denk als je een paar rondes verder bent dat het ook frustrerend kan worden om het op die dag te doen. En niet gewoon te kijken wanneer het er spontaan van komt. Lastig joh!

Maar ach..

Alles voor het goede doel.
 
Zonnetje wat fijn!! Aan de slag nu. Hopelijk slaan de pilletjes goed aan dat t ook snel raak is.

CM- ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, dus als het zo doorgaat vrijdag een test. Heb ook geen buikpijn meer gehad ofzo.

Wat betreft t "verplichte" herken ik idd wel beetje, wij probeerde t om de dag aan te houden maar na n maand ook wel ff mee beu
 
Inderdaad ik hetb 2 weken om de dag gedaan maar was wel moeilijk soms vooral voor m'n vriend die elke dag om 5u eruit moet. Hij is toch s avonds vaak moe maja inderdaad kwam het dan soms op een vluggertje neer. Ik heb nu nog geen ovulatietesten gebruikt maar wil het de volgende ronde wel gaan gebruiken als ik ongesteld word. Heb de digitale van clearblue al in huis
 
Oh wat fijn zonnetje. Ik hoop dat het zijn werk doet en dat je volgens planning je eisprong krijg! Spannend!

Oh dat is aftellen Lineke. Zou heel mooi zijn als je straks positieve test heb. Spannend zeg! Laat je het weten?

Ook ik herken me in het verplichte. Voor mijn miskraam hadden we regelmatig seks en bewust iets meer rond de eisprong. Nu om de dag maar dat voelt zo krampachtig! Dus denk dat ik wel wat losser ga laten! Moet ook wel leuk blijven!
 
Wat fijn dat je mag gaan starten zonnetje! Voor nu hopen dat je maar snel ongesteld mag worden ;)

Voor jou erg spannend Amanda, zou toch wel een heel mooi kerstcadeau zijn!
 
Ok.. dus het is nu 21ste.. 26ste hoor ik ms te worden.. gister had ik ineens hele rare vloed.. sorry voor wat er nu komen gaat..

nooit hele rare vloed, nihil eigenlijk. Inderdaad rond eiersprong hele doorzichtige bijna eiwitachtige vloed. Nu zag ik het gister(avond) voor het douchen dat het onwijs dik was, soort creme achtig?!  Douche werd ineens bad en heb liggen Googlen als een malle! Las vooral dat het een voorbode was voor slecht nieuws..

houden jullie je ondergoed in de gaten en zien jullie veranderingen voor, tijden en na de ei? En heeft iemand een idee wat deze verandering is? Maakte me heeeel zorgen en zou eigenlijk vanochtend testen maar in m'n achterhoofd wacht ik nu maar op OG.. tenzij jullie andere ideeen hebben hierover?

Ik zoek hoop :(
 
Terug
Bovenaan