Gestopt in November. Wie nog meer?

Misschien helpt deze link je iets verder

http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/

Ik heb nu ook wit/crème dikke afscheiding



ik was van plan m'n 2de ronde er wat meer in te verdiepen
 
Amanda bedankt!

morgen ochtend ga ik mijn eerste test doen!

blij dat vandaag gevuld is met klusjes en boodschappen anders zou ik noet weten hoe ik de dag door zou komen!

Verheug me op morgen ochtend!!

Nod 26/12
 
Hoi!

Ja een boel.. welke er echt zijn is niet duidelijk natuurlijk..

hele gevoelige borsten, misselijk, hoofdpijn, droge ogen, steekjes en borrelend geluid in buik, liezen doen raar zeer & moe! Ben een buikslaper maar kan nu niet meer normaal liggen.

nu ben ik echt heel "slank" 43kg bij 1.64 en mijn buik is (vol lucht en darm) vreselijk uit proportie! Ik lijk .... maar kan niet natuurlijk!

ook heb ik ineens een afkeer voor koffie (mijn favo drankje)

spannend! Heb jij al wat symptomen?
 
Wat spannend meiden!

Ik heb mijn NOD over 2 dagen maar ik durf nog niet te testen dus ik moet nog even geduld hebben.

Ik heb ook al best veel symptomen, normaliter heb ik een week van te voren al menstruatie pijn. Maar nu heb ik hele andere "klachten"

Ik ga denk ik van het weekend testen.
 
Nassiraa wat een zelfdiscipline !

ben wel een beetje terughoudend omdat 5 dagen toch wel vroeg is.. maar ga het gewoon doen en dan om de dag tot 27.. als ik niet OG wordt natuurlijk..
 
Welke test heb jij plu? Ik heb ook wel wat symptomen hoefde vorige week ook ineens een dag geen koffie meer en ben met vlagen misselijk maar vraag me heel erg af of het niet gewoon tussen m'n oren zit. Ik heb nog geen gevoelige borsten of iets ander dergelijks
 
Ik heb de sensi testen! 6dag vroeger. Ook net KV test gehaald (extraatjes) moet me echt inhouden nu!

heb vandaag een branderig gevoel aan mij borsten.

Ik las ook weer wat.. stel he.. stel dat ik pos test? Is het dan zo dat je heel veel hcg aan maakt en dat het er 2 kunnen zijn (moet hier heel hard van lachen) tweelingen zitten wel in de fam..

weet iemand dat?
 
Terug
Bovenaan